Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový mix služby zabývající se svatební video produkcí
Doleželová, Lucie ; Havíř, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovým mixem služby zabývající se svatební video produkcí. Teoretická část vymezuje pojmy z oblasti marketingu a definuje vybrané analýzy. Druhá část práce se zaměřuje na analýzu současného stavu podnikatele pomocí jednotlivých analýz. Z provedených analýz vychází poslední, návrhová část, ve které jsou představeny návrhy v rámci vybraných nástrojů rozšířeného marketingového mixu.
Kupní rozhodovací proces spotřebitele na trhu svatebních služeb
Trávníčková, Vendula ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Skokanová, Dagmar (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem chování spotřebitelů na trhu svatebních služeb a jejím cílem je identifikovat a analyzovat kupní rozhodovací proces. Teoretická část práce se věnuje charakteristice spotřebního chování. Praktická část nejprve popisuje trh svatebních služeb. Další, stěžejní část, vychází z výsledků marketingového výzkumu, který měl podobu dotazníkového šetření. Výsledky jsou zde podrobně analyzovány a interpretovány. V závěru práce jsou nastíněna marketingová doporučení pro obchodníky operující na tomto trhu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.