Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Motivace a očekávání studentů a studentek z České republiky k vysokoškolskému studiu ve Velké Británii
Jeřábková, Tereza ; Balon, Jan (vedoucí práce) ; Uherek, Zdeněk (oponent)
Tato studie se zaměřuje na identifikaci a analýzu motivací a očekávání studentů, kteří se rozhodli pro absolvování celého vysokoškolského studia ve Velké Británii. Práce dále zkoumá retrospektivní pohled těchto studentů na své studium v zahraničí a jejich subjektivní vnímání této zkušenosti. V rámci výzkumu jsou zkoumány konkrétní zážitky, které studenti zažili během studia v zahraničí a jaké měly vliv na jejich osobní rozvoj a životní cesty. Součástí studie je také identifikace potenciálních výzev a obtíží s nimiž se studenti v cizí zemi setkávali, a jakým způsobem tyto vlivy ovlivnily jejich motivaci a odhodlání k dosažení studijních cílů. V neposlední řadě se práce zaměřuje na hodnocení rozvoje studentů na úrovni osobnostní i kariérní, čímž přináší poznatky o přínosech tohoto studijního formátu pro individuální růst a profesní perspektivy studentů.
Recommendation to Mendel university on how to attract Angolan students
de Ceita, Nicola Tamira
DE CEITA, N. Doporučení Mendelově univerzitě, jak přilákat angolské studenty. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020. Tato bakalářská práce hledá důležité faktory a důvody, které motivují angolské studenty ke studiu v zahraničí. Hlavním cílem práce je doporučit Mendelově uni-verzitě, jak přilákat angolské studenty. Primární údaje byly sbírány prostřednictvím online dotazníku v portugalském jazyce (n = 293), hloubkového rozhovoru (n = 20) a z vlastních zkušeností autorky. Výsledky výzkumu ukazují, že mnoho angolských studentů je velmi motivováno studovat v zahraničí, takže existuje vysoká šance přilákat studenty na základě doporučení autorky
Možnosti studia cestovního ruchu v rámci programu Erasmus+ pro studenty VŠE
Knopová, Patricie ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Indrová, Jarmila (oponent)
Tato práce zkoumá možnosti studia cestovního ruchu na zahraničních partnerských univerzitách VŠE zapojených do programu Erasmus+. Cílem práce je nalézt mezi těmito univerzitami ty, které by studentům VŠE mohly nabídnout nové předměty cestovního ruchu pro studium v zahraničí. Pro dosažení tohoto cíle byly analyzovány všechny partnerské univerzity VŠE a jejich nabídka předmětů cestovního ruchu. Analýza ukázala, že na některých univerzitách chybí partnerské smlouvy zahrnující studium cestovního ruchu na jeden stupeň studia, kampus či fakultu, na kterých se cestovní ruch vyučuje. Pro usnadnění jednání o podpisu nových partnerských smluv bylo navrženo přidání konkrétních předmětů cestovního ruchu v angličtině. Dalším cílem je navrhnout úpravy předmětů cestovního ruchu vyučovaných na VŠE, které by měly zajistit snadnější uznávání předmětů vystudovaných v zahraničí do skupiny povinných předmětů. Pro jeho dosažení byly nalezeny nejčastěji vyučované předměty cestovního ruchu, které byly porovnávány s předměty stejného zaměření vyučovanými na VŠE. Porovnání však ukázalo, že konkrétní úpravy nelze doporučit. Hlavním přínosem této práce je zmapování aktuální situace pro vyjíždějící studenty cestovního ruchu do zahraničí a návrhy na zlepšení této situace.
Proměny interkulturních kompetencí a obraz globálního občanství u absolventů programu Erasmus
Hromková, Magdaléna ; Moree, Dana (vedoucí práce) ; Šloufová, Romana (oponent)
Stovky studentů každoročně tráví díky programu Erasmus semestr svého studia na zahraničí vysoké škole. V České republice jsou dostupná pouze data zachycující počty mobilit, počty ECTS kreditů, popřípadě spokojenost studentů se studiem v zahraničí. Cílem této práce je zjistit, zda, případně jak se u absolventů programu Erasmus zvýšily interkulturní kompetence, jak se proměnil jejich obraz občanství a jak vnímají globální občanství. Interkulturní kompetence jsou měřeny čistě kvantitativně pomocí Multikulturního osobnostního dotazníku, občanství je zkoumáno pomocí řady otevřených otázek. Mezi studenty převládl liberální model občanství. Na globální občanství mají studenti nejednotný názor. Nejčastěji ho popisují jako přináležitost k Zemi. Interkulturní kompetence se u studentů díky studiu v zahraničí významně nezvýšily. Pokud chceme, aby cílem zahraničních studijních pobytů byl nejen akademický rozvoj, ale i rozvoj interkulturních kompetencí a (globálních) zodpovědných občanů, musíme studenty na zahraniční zkušenost lépe připravit.
Podnikatelský plán: Uniseeker – find your university
Kotek, Jan ; Lukeš, Martin (vedoucí práce) ; Richter, Stanislav (oponent)
Cílem bakalářské práce je vytvoření podnikatelského plánu pro startup jménem Uniseeker. Podnikatelský záměr spočívá ve vybudování globální platformy pro studenty, kteří hledají univerzitu v zahraničí. Teoretická část je věnována tvorbě podnikatelského plánu s důrazem na tvorbu podnikatelského modelu a dále ověřování předpokladů, se kterými podnikatel do projektu vstupuje. V praktické části je zpracován samotný plán, jehož součástí je také podnikatelský model vytvořený pomocí nástroje Lean Canvas. Práce je dále zaměřena na analýzu trhu, velký důraz je kladen na analýzu problémů a potřeb potenciálních uživatelů a zákazníků. Výsledky průzkumu jsou součástí práce, stejně tak data o studentské migraci ve světě.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.