Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Studentské bydlení v Brně
Vodička, Jan ; Drobníček, Ladislav (oponent) ; Menšíková, Naděžda (vedoucí práce) ; Šuhajda, Karel (vedoucí práce)
Čtyřpodlažní stavba studentské koleje s veřejnými provozovnami v přízemí je doplněním nárožní proluky v jinak kompaktním městském bloku. Nachází se na frekventované městské třídě. Přímo před vstupem do objektu je zastávka MHD osázená vzrostlými stromy, je sem proto orientován veřejně přístupný parter a hlavní vstup. Hmotové řešení je výsledkem analýzy okolní zástavby a záměrně dodržuje výškovou hladinu stanovenou nejvyššími obytnými budovami. Sousedící škola je, jako typologicky vyšší druh, ponechána v prostorově-hmotové dominanci. Budovu koleje tvoří dva různě vysoké kvádry podporující hmotovou gradaci uliční zástavby směrem k nároží. Zdvojením měřítka fasád se stavba hlásí jak ke svému protějšku v ulici Letní, k funkcionalistickému gymnáziu architekta Fuchse, tak k okolní zástavbě činžovními domy s typickou velikostí okenních otvorů. Jako ochrana před nadměrným hlukem z přilehlé komunikace jsou uliční fasády cloněny předsazenými skleněnými lamelami, které se výraznou měrou spolupodílí na architektonickém výrazu. Barevnost je maximálně redukována na šedé rámy oken v ploše bílé omítky. Barevnými akcenty jsou některé červeně lakované kotvy nesoucí skleněné lamely předsazeného fasádního pláště. Koleje jsou řešeny jako pavlačový dům s vstupy do dvoupokojových bytů přes zádveří přímo z venkovní pavlače. Pro setkávání rezidentů jsou navrženy klubovna v 1. NP, dvoupodlažní přednášková/párty místnost, kavárna a v závislosti na počasí také pavlač, obytný dvůr a střešní terasa.
Studentské bydlení v Brně
Vodička, Jan ; Drobníček, Ladislav (oponent) ; Menšíková, Naděžda (vedoucí práce) ; Šuhajda, Karel (vedoucí práce)
Čtyřpodlažní stavba studentské koleje s veřejnými provozovnami v přízemí je doplněním nárožní proluky v jinak kompaktním městském bloku. Nachází se na frekventované městské třídě. Přímo před vstupem do objektu je zastávka MHD osázená vzrostlými stromy, je sem proto orientován veřejně přístupný parter a hlavní vstup. Hmotové řešení je výsledkem analýzy okolní zástavby a záměrně dodržuje výškovou hladinu stanovenou nejvyššími obytnými budovami. Sousedící škola je, jako typologicky vyšší druh, ponechána v prostorově-hmotové dominanci. Budovu koleje tvoří dva různě vysoké kvádry podporující hmotovou gradaci uliční zástavby směrem k nároží. Zdvojením měřítka fasád se stavba hlásí jak ke svému protějšku v ulici Letní, k funkcionalistickému gymnáziu architekta Fuchse, tak k okolní zástavbě činžovními domy s typickou velikostí okenních otvorů. Jako ochrana před nadměrným hlukem z přilehlé komunikace jsou uliční fasády cloněny předsazenými skleněnými lamelami, které se výraznou měrou spolupodílí na architektonickém výrazu. Barevnost je maximálně redukována na šedé rámy oken v ploše bílé omítky. Barevnými akcenty jsou některé červeně lakované kotvy nesoucí skleněné lamely předsazeného fasádního pláště. Koleje jsou řešeny jako pavlačový dům s vstupy do dvoupokojových bytů přes zádveří přímo z venkovní pavlače. Pro setkávání rezidentů jsou navrženy klubovna v 1. NP, dvoupodlažní přednášková/párty místnost, kavárna a v závislosti na počasí také pavlač, obytný dvůr a střešní terasa.
Monitoring užívání společensky tolerovaných návykových látek u studentů vysokých škol
TEPLÁ, Simona
Česko patří mezi země, kde lze sledovat zvyšující se trend nadměrného pití alkoholu a jeho konzumace je v naší společnosti běžným a tolerovaným jevem stejně jako kouření tabákových výrobků. Tolerance společnosti je v této oblasti vysoká. Experimentování s návykovými látkami u vysokoškoláků je nedílnou součástí tohoto období, proto se má práce zaměřila právě na ně. V teoretické části jsou shrnuty poznatky o jednotlivých společensky tolerovaných návykových látkách (alkohol, tabák, nadužívání léků, kofein, anabolické látky) a o související problematice. Dále jsou zde popsána specifika vysokoškolské populace. Cílem diplomové práce bylo zmapovat problematiku společensky tolerovaných návykových látek u studentů vysokých škol z hlediska jejich preference a postoje k těmto látkám. Současně práce ověřovala dvě předem stanovené hypotézy. Pro ověření hypotéz bylo zvolenou metodou dotazování pomocí techniky dotazníků. Dotazníky byly určené studentům Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích. Výzkumný soubor pro sběr dat z dotazníku je tvořen celkem 213 respondenty. Hypotéza H1 předpokládala, že studenti vysokých škol užívají společensky tolerované návykové látky ve vyšší míře během zkouškového období. Tato hypotéza nebyla potvrzena. Hypotéza H2 předpokládala, že život na vysokoškolské koleji podporuje a zvyšuje užívání společensky tolerovaných návykových látek. Zjištěné výsledky hypotézu potvrdily. Postoj studentů ke společensky tolerovaným návykovým látkám je převážně kladný. Práce přinesla nové poznatky a zmapovala situaci v oblasti zneužívání společensky tolerovaných návykových látek u studentů VŠ a může tak sloužit k provádění účinné prevence zaměřené k této specifické skupině.
Kvalita služeb na kolejích
Řeháková, Helena ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Hůlová, Marie (oponent)
Cílem bakalářské práce je analýza kvality služeb na kolejích a návrhy na zlepšení kvality. Práce uvádí vybraná teoretická východiska, která by se mohla aplikovat do praxe. Dále analyzuje kvalitu procesu poskytování služeb na kolejích, a to pomocí vybraných jednoduchých nástrojů řízení kvality, jako je Ishikawův diagram nebo vývojový diagram. Z provedené analýzy vycházejí návrhy na zlepšení kvality.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.