Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
SKLADACÍ MESTSKÝ BATOH
Štechová, Eva ; Lidmila, Jan (oponent) ; Čapkovičová, Marcela (vedoucí práce)
Od prvotného nápadu, cez rešerš a porovnávanie s batohmi s rozkladacou funkciou (tele, usárna) a s batohmi spojenými s urban a streetwear módou som sa dopracovala k návrhu, ktorý okrem praktického funkčného dizajnu otvára otázky osobného priestoru vs. verejného priestoru, pracuje s otázkou životného štýlu ako východiskového bodu marketingu a apeluje na mladých ľudí, ktorí trávia čas v mestskom verejnom priestore a svojim spôsobom ho okupujú. Technické parametre batohu vychádzajú z jeho funkčných potrieb, no pôvodná myšlienka vznikla z potrieb novodobého mladého nomáda objavujúceho verejný priestor.
Proposal for New Brand Development for Own Business Project
Šviha, Richard ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
The bachelor's thesis focuses on the strategic development of my brand, Pastelle Apparel which is positioned in a niche part of the clothing market. The brand is currently in its conceptual stage; thus, this thesis covers all aspects behind this brand, together with a complete vision for its creation. To reach this desired goal, several theoretical models, methods, and experiments were conducted to first create the brand itself on a theoretical level, second to gauge customer interest, and third to analyze the competition on the market. These methods together with my vision for this brand are key to the successful creation of my brand.
Proposal for New Brand Development for Own Business Project
Šviha, Richard ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
The bachelor's thesis focuses on the strategic development of my brand, Pastelle Apparel which is positioned in a niche part of the clothing market. The brand is currently in its conceptual stage; thus, this thesis covers all aspects behind this brand, together with a complete vision for its creation. To reach this desired goal, several theoretical models, methods, and experiments were conducted to first create the brand itself on a theoretical level, second to gauge customer interest, and third to analyze the competition on the market. These methods together with my vision for this brand are key to the successful creation of my brand.
Výzkum životního stylu cílové skupiny společnosti Marshal Apparel se zaměřením na vnímání trendů a módy jako prostředku sebevyjádření
Šlahař, Daniel ; Maxa, Martin (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Tato bakalářská práce se snaží proniknout do mysli spotřebitelů a popsat vybrané charakteristiky životního stylu cílové skupiny společnosti Marshal Apparel se zaměřením na vnímání trendů a módy jako prostředku sebevyjádření. V první části práce jsou vymezeny základní pojmy a termíny spojené s módou a životním stylem, které slouží pro bližší pochopení dané problematiky. V další části práce je stručně popsána oděvní značka Marshal Apparel. Praktická část poté dává do souvislostí vymezené pojmy z teoretické části, které jsou aplikovány na cílovou skupinu. V poslední části práce jsou uvedeny výsledky a zjištění kvalitativních a kvantitativních výzkumů, které byly uskutečněny pro bližší pochopení spotřebního chování a životního stylu cílové skupiny.
Proces založení a tvorby oděvní značky
Švach, Martin ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
vii Abstrakt Bakalářská práce "Proces založení a řízení módní značky" pojednává o tom, jak založit a vytvořit oděvní značku, jak zpracovat její podnikatelský plán a jaké metody a techniky k tvorbě značky využít. Nejprve je nastíněna problematika založení živnostenského podnikání, dále je pak vysvětlena struktura a využití podnikatelského plánu a nakonec teoretické části práce je blíže popsán marketing módních značek, stejně jako marketingové a strategické analýzy a nástroje, které slouží právě k tvorbě značky. V praktické části práce autor, dle nabytých vědomostí, zpracovává podnikatelský plán na streetwearovou značku yen3k. Autor se zaměřuje na strategickou analýzu nově vzniknuvšího podniku ve formě SWOT analýzy, na segmentaci trhu a poté zejména na marketingový mix značky. Zevrubněji je rozebrána propagace v rámci marketingového mixu. V závěru se autor zabývá organizačním plánem, hodnocením rizik a finančním plánem. Klíčová slova Módní značka, brand, yen3k, byznys plán, marketing módní značky, podnikání, branding, streetwear, založení značky, tvorba značky, identita značky, brand building, móda, oblečení
SKLADACÍ MESTSKÝ BATOH
Štechová, Eva ; Lidmila, Jan (oponent) ; Čapkovičová, Marcela (vedoucí práce)
Od prvotného nápadu, cez rešerš a porovnávanie s batohmi s rozkladacou funkciou (tele, usárna) a s batohmi spojenými s urban a streetwear módou som sa dopracovala k návrhu, ktorý okrem praktického funkčného dizajnu otvára otázky osobného priestoru vs. verejného priestoru, pracuje s otázkou životného štýlu ako východiskového bodu marketingu a apeluje na mladých ľudí, ktorí trávia čas v mestskom verejnom priestore a svojim spôsobom ho okupujú. Technické parametre batohu vychádzajú z jeho funkčných potrieb, no pôvodná myšlienka vznikla z potrieb novodobého mladého nomáda objavujúceho verejný priestor.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.