Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategie platformy Netflix a návyky konzumace obsahu uživatelů
Rajnohová, Dominika ; Švelch, Jaroslav (vedoucí práce) ; Reifová, Irena (oponent)
1 Abstrakt Tato diplomová práce se věnuje tématu video on demand platforem a je blíže zaměřena na jednu z hlavních celosvětově dostupných platforem spravovanou společností Netflix. V práci je popsána historie vzniku této služby a základní principy a teorie, na základě kterých tato služba funguje. Pozornost je věnována fungování této platformy na území České republiky a postupnému vývoji uživatelského rozhraní a rozšíření katalogu titulů za účelem získání větší pozornosti českého publika. Výzkumná část práce poskytuje vhled do způsobu užívání platformy českými uživateli, konkrétně mezi studenty ve věku 20-27 let. Na základě kvalitativního šetření mezi uživateli bylo prozkoumáno období a způsoby, jakými se Netflix dostal do povědomí uživatelů, jakými způsoby uživatelé získávali přístup k video obsahům před založením účtu na Netflixu a jak tato platforma ovlivnila jejich zvyky konzumace seriálů a filmů. Výzkum byl zaměřen také na vnímání nabízeného obsahu, na formu a cenu předplatného a na uživatelskou přívětivost a funkce platformy. Cílem výzkumu bylo také zjistit, kolik času uživatelé sledováním filmů a seriálů tráví a za jakých okolností tuto aktivitu vyhledávají. Část výzkumu se zabývala také změnami v užívání streamovací služby v době pandemie covid-19, která více či méně ovlivnila běžné fungování životů...
Marketingová a komunikační strategie pro streamovací službu Spotify
Petlach, Radim ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Cílem této diplomové práce je analýza marketingové a komunikační strategie hudební streamovací služby Spotify na českém trhu a následná formulace návrhů a doporučení za účelem vylepšení stávající strategie. Práce se skládá z části teoretické a praktické. V první části jsou s využitím odborné literatury vymezeny základní pojmy související s tématem diplomové práce, jako je marketing, marketingový mix či marketingová a komunikační strategie. V praktické části je čtenáři představena hudební streamovací služba Spotify včetně jejího marketingového, komunikačního mixu a analýzy konkurence. Praktickou část uzavírá výzkum trhu, který byl proveden formou dotazníkového šetření. Poznatky z tohoto primárního zdroje doplněné o zdroje sekundární, jsou základem pro formulaci souboru doporučení vedoucí k vylepšení stávající marketingové a komunikační strategie streamovací služby Spotify na českém trhu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.