Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 75 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrhy na zlepšení služeb hotelu
Brychtová, Adéla ; Izák, Filip (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhy na zlepšení služeb Hotelu U Labutě ve Žďáru nad Sázavou. Jedná se o menší hotel, v jehož okolí se nachází řada konkurenčních hotelů. Důležitou část práce tvoří analýza současného stavu hotelu a poté návrhy na řešení konkrétních nedostatků, shledaných během analýzy. Účelem realizace návrhů je především zlepšení kvality poskytovaných služeb a zvýšení návštěvnosti hotelové restaurace.
Návrhy na zlepšení služeb hotelu Myslivna
Izák, Filip ; Mazuch, David (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaobírá problematikou kvality poskytovaných služeb hotelu Myslivna Brno. Jedná se o hotel, jehož úroveň současných poskytovaných služeb je nutné pomocí řady opatření zvýšit. Při zpracovávání práce jsem vycházel z reálných ekonomických, provozních i technických dat realizovaných v rámci současného provozu hotelu Myslivna. V návrhové části předkládám opatření, která mohou vést k rostoucímu trendu obsazenosti a kvalitě poskytovaných služeb. Pro realizaci návrhů je zapotřebí vynaložit značné množství prostředků, jejichž návratnost by však měla přinést pozitivní efekt ve fungování a prosperitě celého hotelu Myslivna.
Návrhy na zlepšení služeb hotelu U Hraběnky
Kumbárová, Ludmila ; Píza, Petr (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Předkládaná diplomová práce je zaměřena na problematiku zvyšování a kvalitu poskytovaných služeb v existujícím hotelu na Vysočině v Telči. Jedná se o zařízení, jehož úroveň současných poskytovaných služeb je nutné řadou opatření zvýšit. Při zpracování jsem vycházela z konkrétních poskytnutých ekonomických, provozních i technických údajů realizovaných v rámci současného provozu hotelu. V návrhové části pak předkládám řadu opatření, které mohou vést ke zvýšení obsazenosti, i ostatních poskytovaných současných služeb. Jsem si vědoma, že pro jejich realizaci bude nutno vytvořit nemalé množství prostředků, jejichž návratnost by však měla přivést celkový efekt ve fungování většího povědomí a prosperitě celého hotelu.
Marketingový plán společensko-zábavního podniku specializovaného na francouzskou gastronomii a kulturu
ZELENÁ, Adriana
Bakalářská práce se zabývá tvorbou marketingového plánu nově vznikajícího společensko-zábavního podniku specializovaného na francouzskou gastronomii a kulturu, jenž vstoupí na trh v Humpolci. Toto téma jsem zvolila zejména proto, že bych ráda pozvedla kulturu kaváren. Dalšími důvody jsou zájem o gastronomii a marketing. Kvalifikační práce se skládá ze dvou hlavních částí. Teoretická část je vytvořena z rešerše porovnávající postoj různých autorů. Další kapitolou je metodika, v níž jsou definovány cíle práce a výzkumné otázky. Dále jsem přiblížila metody používané během marketingového výzkumu. Těmi byly focus group a vlastní pozorování. Praktická část se zabývá interpretací dat získaných během marketingového výzkumu, popisem lokality, analýzou potenciálních zákazníků a konkurence. Následuje návrh marketingového plánu nové kavárny. V samotném závěru bude odpovězeno na výzkumné otázky a taktéž shrnu celou práci.
Ekonomické přínosy marketingové strategie specializovaného podniku služeb
Lojková, Nikola
Lojková, N. Ekonomické přínosy marketingové strategie specializovaného podniku služeb. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Cílem této bakalářské práce je zhodnotit ekonomické přínosy z marketingových strategií pohostinského podniku. V řešení byla použita SWOT analýza, analýza konkurence, podniku a dotazníkové šetření zaměřené na hodnocení spokojenosti zákazníků. Na základě získaných informací byla navržena marketingová zlepšení ke zvýšení poptávky a růstu tržeb. Byl vytvořen návrh zlepšení v řízení podniku k dosažení kladného ekonomického výsledku.
Motivy a postoje host'ov reštaurácií k prepitnému
Krausová, Barbora
Krausová, B. Motivy a postoje hostů restaurací ke spropitnému. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně 2018. Předmětem této bakalářské práce jsou motivy hostů českých restauracích ke spropitnému a faktory mající vliv na rozhodování se o jeho výšce, jejichž identifikace je hlavním cílem práce. V teoretické části je zpracovaná problematika cestovního ruchu, stravovacích služeb, kvality služeb, chování spotřebitelů, spokojenosti zákazníků a spropitného. Následuje vlastní analýza současného stavu stravovacích služeb v České republice. V další části jsou na základě dotazníkového šetření odhalené a vyhodnocené nejčastější motivy zanechávání spropitného a faktory ovlivňující jeho výšku. Závěrem jsou výsledky komparované se zahraničními výzkumy s obdobným předmětem studia a jsou formulovaná doporučení pro poskytovatele služeb.
Návrhy na zlepšení služeb hotelu
Brychtová, Adéla ; Izák, Filip (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhy na zlepšení služeb Hotelu U Labutě ve Žďáru nad Sázavou. Jedná se o menší hotel, v jehož okolí se nachází řada konkurenčních hotelů. Důležitou část práce tvoří analýza současného stavu hotelu a poté návrhy na řešení konkrétních nedostatků, shledaných během analýzy. Účelem realizace návrhů je především zlepšení kvality poskytovaných služeb a zvýšení návštěvnosti hotelové restaurace.
Marketingový plán podniku Pražská kavárna pro rok 2018
Sojková, Lucie ; Kvítková, Zuzana (vedoucí práce) ; Daňková, Zdeňka (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou současného marketingového plánu existujícího podniku Pražská kavárna a doporučuje marketingovou strategii pro další období. Hlavním cílem je na základě získaných teoretických poznatků a informací z analýzy současného marketingu navrhnout nový marketingový plán podniku Pražská kavárna pro rok 2018. Dílčími cíli je provést situační analýzu kavárny (makro, mikro a vnitřního prostředí), charakterizovat její marketingový mix, určit body pro zlepšení a rozpracovat z nich vyplývající nové cíle a strategie. Práce je rozdělena do pěti kapitol na teoretickou a praktickou část. První část práce se věnuje teorii strategického plánování a specifikám marketingu v pohostinství včetně aktuálních trendů ve stravovacích službách. V druhé části jsou teoretické postupy aplikovány při zhodnocení současné marketingové strategie podniku a navrhování nového marketingového plánu.
Elektronická evidence tržeb - potenciální přínosy
Slavíček, Michal ; Zídková, Hana (vedoucí práce) ; Čejková, Eliška (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na velice aktuální téma. Hlavním cílem je vypočítat očekávanou meziroční změnu vybrané DPH po zavedení EET (porovnat roky 2017 a 2016) v odvětví stravovacích služeb. Dílčím cílem práce je komparace zjištěného výsledku s odhadem Ministerstva financí ČR. První část práce se zabývá popisem evidence tržeb. Druhá část se zaměřuje na problematiku daňových úniků v odvětví stravování a pohostinství. Závěrečná část se nejprve zabývá popisem metody výpočtu a zdrojů dat, následně je proveden výpočet meziroční změny vybrané DPH. Výsledkem práce je komparace odhadnuté meziroční změny s odhadem Ministerstva financí ČR a identifikace možných důvodů odchylky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 75 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.