Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Intuitive Control of Strategy Games on Touch Devices
Haas, Patrik ; Herout, Adam (oponent) ; Bambušek, Daniel (vedoucí práce)
The aim of this work is to provide an answer to the question of how to create a user-friendly controllable strategy game on a touch device and what gestures should be used. This work provides an answer to the question in such a way that it is here how to program such a game, and what controls are best to choose and why. There is also an implementation of individual gestures for control.
Strategická hra v multi-agentním prostředí Jason
Vais, Roman ; Zbořil, František (oponent) ; Král, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá umělou inteligencí využívanou v~oblasti počítačových her, zejména pak tzv. strategií v~reálném čase, a implementuje rozšíření pro jednu z~těchto her. Analyzuje možnosti využití přístupu multi-agentních systémů právě pro účely umělé inteligence v~počítačových hrách. Zabývá se konceptem swarm inteligece (inteligence roje), jako vhodné, ale nevyužívané, varianty umělé inteligence nejen pro strategické hry. Mimo jiné se tato práce pokouší o~volbu vhodné reprezentace vjemů jednotlivých smyslů pro softwarové agenty a poukazuje na náročnost tohoto problému.
Multi-agentní strategická hra s mravenci
Šimetka, Vojtěch ; Zbořil, František (oponent) ; Král, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou koncepce a vývoje multi-agentní strategické hry hrané v reálném čase. Práce analyzuje teorii těchto her a agentních systémů a výsledky této analýzy následně zohledňuje v koncepci samotné hry. Ta kromě herních prvků a ovládání běžně dostupných v současných RTS hrách implementuje několik úrovní umělé inteligence, kde každá jednotka je agent. Navíc nabízí jedinečný mód kooperace - společné ovládání jednotek umělou inteligencí a hráčem. Zároveň je hra koncipovaná tak, aby byla snadno rozšířitelná o nové umělé inteligence a mohla být využita pro výuku agentních systémů. Záverečná část práce se soustředí na srovnání jednotlivých umělých inteligencí a zhodnocení efektivity implementace hry. Za tímto účelem byla provedena série automatizovaných testů.
Stolní hra
Kalinová, Nikola ; Jurda, Radim (oponent) ; Macháček, Mikuláš (vedoucí práce)
Gigurky jsou strategická hra pro dva. Výhodou této hry pro dva hráče je její variabilita, kdy pokaždé můžeš hrát za jinak sestavený tým a tím bude hra pokaždé jiná a pořád zábavná. Navíc si můžeš hrát i s gigurkami samotnými. Za pomocí magnetů, které v sobě obsahují, můžeš na plyšové gigurky přidělávat různé doplňky, například ochranné štíty. Samozřejmě si můžeš vybrat z pestré nabídky, který se k tvé gigurce hodí nejlépe. Doveď svůj tým k vítězství, ale hlavně nezapomeň po celou dobu hry se o své gigurky dobře starat, jinak nebudou mít sílu k boji.
Modelování sekvenčních strategických her s nedokonalou informací
Straka, Richard ; Smrčka, Aleš (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Práce se zabývá studiem sekvenčních strategických her a to převážně her s nedokonalou informací, návrhem strategické situace vykazující prvky nedokonalé informace, implementací modelu a experimentováním s modelem. Pro práci byla zvolena hra DarkElf. Jedná se o tahovou strategickou ekonomicko-vojenskou hru, v níž se výsledné akce hráčů aplikují současně v předem známý okamžik.
Intuitive Control of Strategy Games on Touch Devices
Haas, Patrik ; Herout, Adam (oponent) ; Bambušek, Daniel (vedoucí práce)
The aim of this work is to provide an answer to the question of how to create a user-friendly controllable strategy game on a touch device and what gestures should be used. This work provides an answer to the question in such a way that it is here how to program such a game, and what controls are best to choose and why. There is also an implementation of individual gestures for control.
Hry v geometrii 1. st. ZŠ
Myšková, Markéta ; Jirotková, Darina (vedoucí práce) ; Slezáková, Jana (oponent)
4 Abstrakt Diplomová práce nese název Hry v geometrii 1. stupeň ZŠ a odkrývá jejich přínos ve výuce geometrie jako výukové metody při osvojování a upevňování geometrických poznatků. Cílem diplomové práce je předložit soubor didaktických her vhodných do výuky geometrie a poukázat na zajímavé kognitivní a interaktivní jevy identifikované v komunikaci žáků i učitele v roli experimentátora. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vysvětleny klíčové pojmy, které souvisí s hrou v geometrii, například: poznávací proces, výukové metody, didaktická hra, motivace, komunikace, prostorová a geometrická představivost. Témata jsou zpracovaná na základě prostudované literatury z oblasti pedagogiky, psychologie a odborné literatury týkající se matematiky. Praktická část obsahuje soubor námětů her do výuky geometrie, ze kterého jsem vybrala některé hry a realizovala je se žáky 4. ročníku základní školy. Každou realizovanou hru popisuji a reflektuji její průběh. Diplomovou práci uzavírám sebereflexí, stanovuji si náměty pro svou budoucí práci učitele. Klíčová slova: didaktická hra, výukové metody, poznávací proces, terminologie, strategie hry.
Multi-agentní strategická hra s mravenci
Šimetka, Vojtěch ; Zbořil, František (oponent) ; Král, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou koncepce a vývoje multi-agentní strategické hry hrané v reálném čase. Práce analyzuje teorii těchto her a agentních systémů a výsledky této analýzy následně zohledňuje v koncepci samotné hry. Ta kromě herních prvků a ovládání běžně dostupných v současných RTS hrách implementuje několik úrovní umělé inteligence, kde každá jednotka je agent. Navíc nabízí jedinečný mód kooperace - společné ovládání jednotek umělou inteligencí a hráčem. Zároveň je hra koncipovaná tak, aby byla snadno rozšířitelná o nové umělé inteligence a mohla být využita pro výuku agentních systémů. Záverečná část práce se soustředí na srovnání jednotlivých umělých inteligencí a zhodnocení efektivity implementace hry. Za tímto účelem byla provedena série automatizovaných testů.
Grid-based Online Multiplayer Strategy Game
Fibich, Michal ; Gemrot, Jakub (vedoucí práce) ; Bída, Michal (oponent)
Názov Práce: Počítačová hra typu online stratégia pre viac hráčov v mriežke Autor: Michal Fibich Katedra: Katedra Softwaru a Výuky Informatiky Vedúci bakalárskej práce: Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D., Katedra Softwaru a Výuky Informatiky Abstrakt: Hranie online real-time stregických hier pre vel'ké množstvo hráčov je spojené s očakávaním, že hra bude súčasne hraná s viacerými hráčmi súčasne, ktorí sa nachádzajú v blízkosti pozície hráča. Niektoré hry tohto typu sú špecifické svojím vel'mi dlhým životným cyklom, v ktorom je postup jednotlivých hráčov v hre trvalý. Jedno kolo hry môže trvat' týždne, mesiace, až roky. Avšak, každé kolo je závislé od počtu zúčastnených hráčov. Tento počet nemusí byt' vždy ideálny. Rôzne ročné obdobia môžu spôsobit' vel'ký pokles počtu hráčov prítomných v hernom svete. V niektorých hrách sme sa už stretli s pokusmi zakomponovat' umelú inteligenciu do týchto herných svetov, avšak ciel'om bolo poskytnút' vít'aznú podmienku pre h'račov, miesto toho, aby sa jednalo o pokus znížit' dôsledky po- klesu aktívnych hráčov. Preto sme začali pracovat' na frameworku, ktorý ob- sahuje základné mechaniky týchto hier a dovol'uje prispôsobovanie základných prvkov hry ako sú bojové jednotky,...
Strategická hra v multi-agentním prostředí Jason
Vais, Roman ; Zbořil, František (oponent) ; Král, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá umělou inteligencí využívanou v~oblasti počítačových her, zejména pak tzv. strategií v~reálném čase, a implementuje rozšíření pro jednu z~těchto her. Analyzuje možnosti využití přístupu multi-agentních systémů právě pro účely umělé inteligence v~počítačových hrách. Zabývá se konceptem swarm inteligece (inteligence roje), jako vhodné, ale nevyužívané, varianty umělé inteligence nejen pro strategické hry. Mimo jiné se tato práce pokouší o~volbu vhodné reprezentace vjemů jednotlivých smyslů pro softwarové agenty a poukazuje na náročnost tohoto problému.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.