Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 49 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Porovnání přesnosti metod pasivní IP geolokace
Mrázová, Andrea ; Komosný, Dan (oponent) ; Verner, Lukáš (vedoucí práce)
Táto práca je zameraná na vyhodnocovanie fyzickej polohy staníc v sieti Internet použitím pasívnych geolokačných metód, konkrétne za použitia geolokačných databáz. V prvej časti práce je všeobecne popísané, čo to IP geolokácia je, v druhej časti sú popísané aktívne a pasívne metódy IP geolokácie a tretia časť obsahuje popis praktickej časti bakalárskej práce a výsledky, ku ktorým sme dospeli.
VEŘEJNÝ MĚSTSKÝ PROSTOR - PŘEDNÁDRAŽÍ BRNO
Votroubek, Vít ; Pospíšil, Zdeněk (oponent) ; Boháč, Ivo (vedoucí práce)
Veřejný městský prostor Brněnského přednádraží je rušnou tepnou v blízkosti centra. Tento prostor má svá specifika a svůj vlastní život. Je to jedno velké divadlo pod širým nebem se skrytým potenciálem a osobitým rázem. Koncept řešení tedy spočívá při zachování jeho hlavních dopravních tras ve vylepšení podmínek vizuálního a funkčního působení na návštěvníky.
Rekonstrukce budovy pro komerční využití
Oškrda, Michal ; Maceková, Věra (oponent) ; Myslín, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce „Rekonstrukce budovy pro komerční využití, Brno Královo Pole“ je zpracována ve formě projektové dokumentace obsahující všechny náležitosti dle platných předpisů. Navržený objekt je umístěn na parcelu č. 3864/4 na ulici Sportovní. Svým charakterem jde o monolitický skelet doplněný ocelovou vestavbou. Součástí projektu jsou také dispoziční studie a 1 seminární práce.
Studie Hrušovanské spojky
Filo, Martin ; Rašková, Eliška (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Studie Hrušovanské spojky se zabývá návrhem přímého spojení mezi železničními stanicemi Brno hl .n. a Znojmo tak, aby vlaky nemusely zajíždět do železniční stanice Hrušovany nad Jevišovkou. Spojka výrazně zrychlí a zefektivní dopravu mezi výše jmenovanými stanicemi. Trať bude jednokolejná. Navrhl jsem celkem 7 možných řešení vedení spojky, z toho jsem podrobně vyřešil dvě nejvýhodnější.
Závislost funkčních výpadků na měřícím systému montážních linek DRV 2.
Barták, Pavel ; Pernikář, Jiří (oponent) ; Zemčík, Oskar (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na montáž tlakového regulačního ventilu (DRV), který je součástí vstřikovacího systému Common rail vyráběného ve společnosti Bosch Diesel s.r.o.. Cílem této práce je zvážit možnost vlivů procesu montáže, komponentů na výpadky vyskytující se při ověřování funkce a navrhnout řešení k jejich minimalizaci. Po praktické části bylo soustředěno na samotnou montáž k získání potřebných dat, na jejichž základě se odvíjel směr analýzy, jako je měření potrefených komponentů v měřících laboratořích firmy Bosch. Po zhodnocení byly navrženy opatření k jejich odstranění, kdy byly některé implementovány do procesu montáže a následně vyhodnoceny.
Návrh autobusového nádraží a parkovacích míst v obci Bojkovice
Kozminský, Marek ; Staňková, Hana (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Cílem práce je vypracování studie návrhů rekonstrukce autobusového nádraží a parkovacích míst blízko vlakového nádraží v obci Bojkovice. Bojkovice jsou městem v okrese Uherský brod a nacházejí se 12 km od okresního města Uherský Brod ve Zlínském kraji. Zájmem studie je vybrání jedné varianty, té, která nejvíce zapadá do dané lokality. Veškeré varianty jsou situovány v zastavěném území obce Bojkovice. Všechny varianty jsou navrhovány dle platné normy ČSN 73 6110 Projektování místních komunikací.
Software pro evidenci poruchových stavů
Menšík, Tomáš ; Andrš, Ondřej (oponent) ; Kovář, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá zpracováním a evidováním zaznamenávaných hlášení poruch strojového parku při výkonu práce operativní údržby týmu technické podpory. Software je nasazen do testovacího provozu ve firmě HONEYWELL, spol s r.o. - Brno o.z. Cílem práce je navrhnout SW ve vývojovém prostředí VBA Excel, který dokáže statisticky spravovat a graficky prezentovat výsledky využitelnosti strojního vybavení.
Špica/ Brno, Nové sady 49°11'20.3"N 16°36'29.4"E
Machač, Ondřej ; Chuděj, Tomáš (oponent) ; Marek, Jiří (vedoucí práce)
Zadáním bakalářské práce je navrhnout vhodnou strategii zástavby otevřeného městského bloku a novou budovu radnice pro městskou část Brno-střed. V mojí práci představuji úvahu nejen nad zadaným místem a budoucím rozvojem této lokality, ale i nad možným využitím významné budovy brněnského hlavního nádraží jako vhodné stavby pro konverzi na městský úřad.
Vlakem do Dvora - Přestupní terminál ve Dvoře Králové nad Labem
Vlček, Marek ; Odvárka, Antonín (oponent) ; Marek, Jiří (vedoucí práce)
Základem bakalářské práce je urbanistický návrh terminálu, okolních objektů a prostorů a celková rehabilitace struktury blízkého okolí. Navrhovaná parcela je rozdělena na dvě zóny: v jedné je umístěn samotný terminál spolu s objekty a prostory, které blízce souvisí s cestováním – restaurací, kavárnou, úschovnou kol, venkovním kulturním prostorem a vlakovým a autobusovým nástupištěm. Objekty zastřešuje dominantní střecha ve tvaru C. Centrem první zóny je park s rozlehlým náměstím, které je jakýmsi spojením mezi objekty a prostory a využívají ho pouze chodci a cyklisté. V druhé zóně je umístěna občanská vybavenost. Všechny objekty na parcele reagují na okolní zástavbu svým umístěním, orientací, charakterem a vzhledem.
Návrh vedení sběrné místní komunikace s tramvajovou tratí linky č.3 areálu Zbrojovky v Brně
Paszandová, Zuzana ; Veselý, Josef (oponent) ; Pavlíček, Jan (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh vedení páteřní sběrné komunikace a tramvajové trati linky číslo 3 v přestavbovém území areálu bývalé Zbrojovky Brno a jejich napojení na stávající dopravní infrastrukturu. V novém areálu je navrhována zóna bydlení, odpočinku a administrativy, zastávky se navrhují vzhledem k dostupnosti těchto oblastí. Na východě areál ohraničuje těleso železnice, které se v budoucnu bude rozšiřovat, z toho vyplývá možnost propojení tramvajové dopravy a IDS JMK v Židenicích. Součástí řešení je i návrh přemostění řeky Svitavy a propojení areálu s okolním územím. Při oddělení trasy individuální automobilové dopravy (IAD) od trasy tramvaje, je navrhováno vedení trolejbusové dopravy v trase IAD.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 49 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.