Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 78 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Založení internetového startupu v mezinárodním prostředí
Komenda, Zdeněk ; Šteigl, Martin (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá online startup projektem Tigeroy.ru, který jsem založil v roce 2012 s cílem usnadnit a zpopularizovat alternativní vzdělávání v reálném životě na ruském trhu. Tým, který stojí za projektem, má za sebou krátký vývoj aplikace a nyní stojí před otázkou, jak s projektem nadále naložit. V práci se zabývám samotným návrhu produktu od počáteční myšlenky až po současný stav. Analyzuji veškeré chyby, které jsme se jako tým při práci na tomto projektu dopustili a navrhuji opatření a plán, kterým postupovat, aby projekt mohl fungovat a dále se rozvíjet. Výsledkem práce je také návrh podnikatelského plánu, který je vypracován za účelem informovat potenciálního investora o projektu.
Podnikatelský záměr expanze technologické společnosti
Hodek, Václav ; Ing.Miluše Jurošková, CSc. (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vytvoření podnikatelského záměru, který analyzuje současnou situaci začínající technologické společnosti s cílem zajistit její stabilizaci a rozpracovat konkrétní řešení pro její expanzi. Práce obsahuje některá specifická témata týkající se technologických a začínajících společností. Obsahem je také návrh kompletního podnikatelského záměru pro zvolenou expanzní strategii.
Možnosti financování start-up projektů vyvíjejících software a podpora jejich vzniku v ČR
Studeníková, Nikol
Studeníková, N. Možnosti financování start-up projektů vyvíjejících software a podpora jejich vzniku v ČR. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. V práci jsou popsány možnosti financování softwarových start-up projektů v ČR, také jsou zde zmíněny možnosti veřejné podpory. V závěru jsou zjištěné informace vedoucí k tvorbě finančního plánu aplikovány na modelovou firmu.
Inovačné centrum STU Bratislava
Dolníková, Denisa ; Klimecký, Martin (oponent) ; Gerö, Jiří (vedoucí práce)
Témou bakalárskej práce je návrh Inovačného centra STU v Bratislave. Práca vychádza z architektonickej štúdie predmetu AG033-Ateliér architektonickej tvorby 3 a konštrukčnej štúdie predmetu AG036 Komplexný projekt. Areál riešeného vnútrobloku je v súčasnej dobe vizuálne chaotický a nedostatočne využívaný. Cieľom návrhu je vytvoriť v areáli hodnotný priestor pre študentov, zamestnancov ale aj verejnosť a tým ho lepšie sprístupniť pre široké okolie. Podstatnou časťou bolo prepojenie vnútrobloku s okolitým prostredím. Navrhnutý objekt obsahuje tri nadzemné podlažia a podzemné garáže. Objekt je možné hmotovo rozdeliť na dve časti- časť ťažkých laboratórií a nadzemných laboratórií, ktorá je pravouhlá a druhú skosenú časť s priestormi pre študentov ale aj verejnosť. Prvé a druhé nadzemné podlažie obsahuje otvorenú galériu a mnohoúčelové priestory. Reprezentatívnosť návrhu dodáva otvorený vzdušný priestor, ktorý slúži aj ako pobytový, s možnosťou krátkodobého odpočinku. Tretie nadzemné podlažie je venované prevažne start-up kanceláriám a rektorátu. Vonkajší vzhľad objektu je riešený v čistých a jednoduchých líniách. Presklené časti objektu sú tienené bielym hliníkovým perforovaným plechom. Ostatné časti fasády sú navrhnuté s hladkou bielou omietkou. Celý výraz objektu sa takto vyznačuje nadčasovosťou, ktorú si Inovačné centrum žiada. Okolie objektu je funkčne riešené pre pobyt ale aj voľný pohyb študentov. Nachádza sa tu dostatok zelene a miest pre odpočinok, alebo aj rôzne podujatia fakúlt STU.
Základní metody start-up projektu
SCHREIB, Vladimír
Tématem této bakalářské práce je představení základních metod start-upu, které mohou zásadně pomoci při vytváření nových podnikatelských projektů, ale mohou být přínosné i pro projekty, které již probíhají a denně čelí různým problémům. Práce popisuje vývoj startupů pomocí smyčky zpětné vazby, která společně s dalšími metodami uvedenými v práci napomáhá projektům přizpůsobovat se včas a zároveň dělat rychlé změny. A díky těmto skutečnostem mohou být start-upy tak dynamickými a zajímavými možnostmi podnikání. Výzkum je navržen tak, aby na základě dat od startupistů ukázal nejčastěji používané metody skutečných start-up projektů.
Marketingový mix start-upu v závislosti na fázi jeho životního cyklu
ŠIMEK, Karel
Diplomová práce se zabývá problematikou životního cyklu start-upu a marketingového mixu pro vybraný start-up. Nastiňuje, co je pro jeho řízení potřeba a jaké jsou možnosti počátečního start-upu od vývoje produktu po marketing. Práce se zaměřuje především na definici start-upového prostředí. Hlavním cílem je analyzovat vývoj vybraného start-upu Adventurer Solutions s.r.o. v prvních fázích životního cyklu se zaměřením na rozvoj marketingového mixu a provést marketingový průzkum cílových zákazníků prostřednictvím dotazníkového šetření a hloubkových rozhovorů, ověřit koncept start-upu a poté realizovat crowdfundingovou kampaň a získat první zákazníky. Práce pojednává o aktuální situaci marketingového mixu vybraného start-upu, marketingových postupech v rámci crowdfundingové kampaně a na základě výsledků kampaně a dotazníkového šetření nabízí doporučení ke zlepšení. V závěru se práce zabývá start-upovým prostředím v České republice a shrnuje dosažené výsledky.
Podnikatelský plán
Maršálek, Tadeáš ; Konečný, Zdenko (oponent) ; Veselý, Josef (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce s tématem „Podnikatelský plán – založení podniku se zaměřením na automatické malby“ je zpracovat takový plán, který bude sloužit jako podklad pro reálné založení podniku v rozsahu, který minimálně odpovídá této diplomové práci. Teoretická část diplomové práce je zaměřena na představení malého podniku, podnikání a jednotlivých částí podnikatelského plánu, které by plán měl obsahovat v každém případě tvorby podnikatelského plánu. Samotná praktická část se pak již zabývá samotným popisem a sestavováním plánu. Tato část již vychází z reálných čísel. Jako drobný podnik je v této práci definován podnik poskytující službu „tisk na zeď“ pro především B2C zákazníky. Diplomová práce na závěr obsahuje shrnutí celého podnikatelského plánu s reálným vyhodnocením tohoto plánu a jeho uvedením do praxe.
Marketingové strategie pro začínající Start-up projekt
Chmelař, René ; Ulč, Jakub (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je navrhnout marketingové strategie pro novou začínající Start-up službu s názvem SportNaDosah. Cílem bude zjistit dle preferencí uživatelů a zákazníků typy strategie, na které se zaměříme v počátku fungování projektu. Vhodně zvolené strategie pomohou ke zvýšení povědomí a také jakým směrem a jakou cestou budeme postupovat a rozvíjet své podnikatelské cíle dále. Správná volba má tudíž pomoct k očekávanému růstu a prosazení se na specifickém trhu.
Dopady financování venture kapitálem na výkonnost cílových společností
Kadubec, Václav
Diplomová práce se zabývá dopady financování venture kapitálem na výkonost cílových společností. V teoretické části práce je nedříve provedena analýza zahraničních studií napsaných na toto téma. Diskutovány jsou také důvody státní podpory venture kapitálu a jejich druhy v Evropě a USA a vliv venture kapitálu na makroekonomické úrovni. V praktické části práce je vyčíslena výkonnost vybraných českých firem podpořených tímto druhem financování. Poté je okomentován vliv venture kapitálu na české a zahraniční společnosti. V další části práce je provedena vícerozměrná regresní analýza za účelem zjištění, které faktory mají vliv na výkonnost vybraných českých firem. V závěrečné části práce jsou výsledky diskutovány a jsou provedena doporučení pro tvůrce hospodářské politiky.
Možnosti využití odměnového crowdfundingu při financování start-upů v ČR
Brossová, Nikola
Cílem práce je vyhodnotit možnosti využití odměnového crowdfundignu při financování start-upů v České republice. Práce dále určí klíčové faktory úspěšnosti pro všechny kampaně a pro kampaně start-upů. První část se zaměřuje na teoretické pojetí crowdfundingu. Zde jsou obecně popsány typy crowdfundingů, jeho výhody a nevýhody a popsány faktory úspěšnosti. Dále je podrobně popsán crowdfunding ve světě a v České republice se zaměřením na portály Hithit a Startovač. Součástí práce je provedená studie pro určení faktorů úspěšnosti crowdfundingových projektů. Data pro studii jsou čerpány z portálu Hithit a Startovač. Získané výsledky jsou diskutovány a jsou posouzeny faktory úspěšnosti crowdfundingových projektů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 78 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.