Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský plán
Maršálek, Tadeáš ; Konečný, Zdenko (oponent) ; Veselý, Josef (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce s tématem „Podnikatelský plán – založení podniku se zaměřením na automatické malby“ je zpracovat takový plán, který bude sloužit jako podklad pro reálné založení podniku v rozsahu, který minimálně odpovídá této diplomové práci. Teoretická část diplomové práce je zaměřena na představení malého podniku, podnikání a jednotlivých částí podnikatelského plánu, které by plán měl obsahovat v každém případě tvorby podnikatelského plánu. Samotná praktická část se pak již zabývá samotným popisem a sestavováním plánu. Tato část již vychází z reálných čísel. Jako drobný podnik je v této práci definován podnik poskytující službu „tisk na zeď“ pro především B2C zákazníky. Diplomová práce na závěr obsahuje shrnutí celého podnikatelského plánu s reálným vyhodnocením tohoto plánu a jeho uvedením do praxe.
Podnikatelský plán
Maršálek, Tadeáš ; Konečný, Zdenko (oponent) ; Veselý, Josef (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce s tématem „Podnikatelský plán – založení podniku se zaměřením na automatické malby“ je zpracovat takový plán, který bude sloužit jako podklad pro reálné založení podniku v rozsahu, který minimálně odpovídá této diplomové práci. Teoretická část diplomové práce je zaměřena na představení malého podniku, podnikání a jednotlivých částí podnikatelského plánu, které by plán měl obsahovat v každém případě tvorby podnikatelského plánu. Samotná praktická část se pak již zabývá samotným popisem a sestavováním plánu. Tato část již vychází z reálných čísel. Jako drobný podnik je v této práci definován podnik poskytující službu „tisk na zeď“ pro především B2C zákazníky. Diplomová práce na závěr obsahuje shrnutí celého podnikatelského plánu s reálným vyhodnocením tohoto plánu a jeho uvedením do praxe.
Motivy a postoje hostů ke spropitnému v hostinském zařízení
Maršálek, Tadeáš
Tématem této bakalářská práce je zkoumání hlavních faktorů a motivů, kterými jsou ovlivňováni hosté pohostinských zařízení v České republice a zároveň mají velký vliv na výši spropitného. Cílem práce je tedy odhalit, který ze zkoumaných faktorů či motivů má na hosty největší vliv. Nalezení těchto faktorů a motivů bude dosaženo za pomoci dotazníkového šetření (n=425). Výsledky tohoto výzkumu mohou poté dále sloužit jako základ vzdělávacích programů pro hotelové školy či školení personálu pohostinských zařízení.

Viz též: podobná jména autorů
2 Maršálek, Tomáš
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.