Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
(Ne)dobrovolná sebeprezentace sportovců na sociálních sítích: příklad fotbalistů 1.české fotbalové ligy
Podolka, Tadeáš ; Turková, Kateřina (vedoucí práce) ; Trunečka, Ondřej (oponent)
Diplomová práce (Ne)dobrovolná sebeprezentace sportovců na sociálních sítích: příklad fotbalistů 1.české fotbalové ligy se primárně zabývá tím, jak funguje spolupráce mezi fotbalistou a expertem se zaměřením na administraci účtů na sociálních sítích. K rozkrytí fungování takového profilu autor využil metody polostrukturovaných rozhovorů. Díky provedeným interview práce ukazuje spolupráci mezi fotbalistou a agenturou ve formě konzultací či je individuální. Práce se zaměřila na instagramové profily šesti vybraných fotbalistů - Bořka Dočkala, Dávida Hancka, Adama Hložka, Theodora Gebre Selassieho, Tomáše Necida a Maksyma Talovjerova. Na těchto účtech autora zajímalo, jaká různá témata či příspěvky tam v období od ledna do července 2022 vznikají, a to za pomocí druhé použité techniky - kvantitativní obsahové analýzy. Z tohoto postupu, ještě zkombinovaného s některými výpověďmi, pak byl nejčastějším tématem fotbal. Dále také práce sledovala vztah fotbalistů k sociálním sítím, a tak ukázat rozdílnou motivaci hráčů k zakládání a plnění veřejných profilů v digitálním světě. V této části autor našel unikátní případ Bořka Dočkala, který sociální sítě odmítá, a přitom spolupracuje s agenturou na správu sociálních sítí. V poslední řadě práce analyzovala reakce fanoušků v podobě komentářů, které byly ve většině případů...
Sports Communication on Social Media: Analyzing the Facebook Content of Czech Professional Athletes and Audience Reactions
Turková, Kateřina ; Němcová Tejkalová, Alice (vedoucí práce) ; Trültzsch-Wijnen, Sascha (oponent) ; Mikuláš, Peter (oponent)
Tato disertační práce se soustředí na zkoumání komunikace českých sportovců prostřednictvím sociálních médií se zaměřením na možnou komercializaci sportu v této oblasti. Cílem diplomové práce je analyzovat tuto komunikaci jak z pohledu sportovců, kteří komunikují prostřednictvím sociálních sítí, tak z pohledu jejich fanoušků, kteří dostávají zprávy sportovního i komerčního charakteru. Přestože studie zaměřené na tyto jevy byly realizovány v jiných zemích, v České republice dosud obdobná studie provedena nebyla. Komunikace sportovců prostřednictvím sociálních sítí s ohledem na její potenciál v kontextu sportovní komunikace jako celku je tématem aktuálního zájmu. Zkoumání zmíněných fenoménů významně rozšiřuje a obohacuje obor mediálních studií, konkrétně pak výzkum sportovní komunikace. Pomáhá také detekovat regionální specifika ve sportovní komunikaci a komercializaci sportu prostřednictvím sociálních médií. Výzkum se skládá ze dvou částí: první je obsahová analýza facebookových stránek vybraných sportovců, přičemž kódování dat po dobu celého roku vylučuje možnost zkreslení výsledků v důsledku sezónnosti. Druhou částí je analýza rozhovorů se sportovci nebo jejich manažery. Obě části se vhodně doplňují a dotvářejí celistvý obraz tématu.
Využití nových médií v komunikaci fotbalových klubů
Běhounková, Pavlína ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Bakalářská práce Využití nových médií v komunikaci fotbalových klubů ukazuje možnosti nových médií a především sociálních sítí ve sportovním marketingu a komunikaci, a to konkrétně v komunikaci fotbalových klubů. Jejím hlavním cílem je ukázat fenomén nových médií ve sportu a na základě obsahové analýzy a hloubkových rozhovorů zhodnotit, jak komunikuje šest vybraných fotbalových klubů z nejvyšší české fotbalové soutěže Synot ligy, nakolik k tomu využívají nová média a zda využívají jejich potenciál. Nedílnou součástí práce jsou komunikační doporučení pro každý analyzovaný fotbalový klub a návrh ideálního modelu, jak by český profesionální fotbalový klub měl k novým médiím a obecně marketingové komunikaci přistupovat. Teoretický rámec pak popisuje problematiku sportovní komunikace a sportovního marketingu a také ukazuje možnosti využití nových médií v komunikaci na konkrétních případech ze zahraničí. Práce mimo jiné také přibližuje komunikaci fotbalu a samotné Synot ligy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.