Název:
Využití nových médií v komunikaci fotbalových klubů
Překlad názvu:
Use of new media in football club communication
Autoři:
Běhounková, Pavlína ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce Využití nových médií v komunikaci fotbalových klubů ukazuje možnosti nových médií a především sociálních sítí ve sportovním marketingu a komunikaci, a to konkrétně v komunikaci fotbalových klubů. Jejím hlavním cílem je ukázat fenomén nových médií ve sportu a na základě obsahové analýzy a hloubkových rozhovorů zhodnotit, jak komunikuje šest vybraných fotbalových klubů z nejvyšší české fotbalové soutěže Synot ligy, nakolik k tomu využívají nová média a zda využívají jejich potenciál. Nedílnou součástí práce jsou komunikační doporučení pro každý analyzovaný fotbalový klub a návrh ideálního modelu, jak by český profesionální fotbalový klub měl k novým médiím a obecně marketingové komunikaci přistupovat. Teoretický rámec pak popisuje problematiku sportovní komunikace a sportovního marketingu a také ukazuje možnosti využití nových médií v komunikaci na konkrétních případech ze zahraničí. Práce mimo jiné také přibližuje komunikaci fotbalu a samotné Synot ligy.The bachelor thesis Use of new media in football club communication, shows the ways how to use new media and social media in sports marketing and sports communication, specifically in the field of football club communication. Its main goal is to show the phenomenon of new media in sport. After that on the basis of content analysis and interviews to evaluate how the six selected football clubs from the top Czech football league Synot liga communicate, how they take advantage of new media and whether they use their potential. An integral part of the work is the communication recommendation for each analyzed football club. The goal of this thesis is also to design an ideal model of how the Czech professional football club should communicate and how should exploit the new media, which is proposed at the end of this thesis. The theoretical framework describes the problems of sports communication and sports marketing, and shows the possibilities of using new media in communication on specific cases from foreign professional football leagues.
Klíčová slova:
fotbal; nová média; sociální sítě; sportovní komunikace; Sportovní marketing; Synot liga; football; new media; social media; sports communication; Sports marketing; Synot liga