Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rám malosériového sportovního automobilu
Hubáček, Jan ; Prokop, Aleš (oponent) ; Zháňal, Lubor (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a výpočtovým ověřením rámu sportovního jednosedadlového automobilu. Byl kladen důraz, aby rám splňoval normy pro homologaci. Práce na diplomovém projektu probíhala v konstrukčním programu INVENTOR 2010 a následně ve výpočtovém programu ANSYS 12. Jako poslední krok byla provedena optimalizace a porovnání.
Koncepční návrh sportovního dvousedadlového vozu
Straka, Martin ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Porteš, Petr (vedoucí práce)
V této diplomové práci se zabývám návrhem koncepce dvousedadlového sportovního automobilu se zaměřením na torzní tuhost rámu a kinematiku náprav. Vypracování diplomové práce probíhalo od náčrtů, přes tvorbu modelu vozu s důležitými komponenty v CAD systému CATIA V5 R18. Posléze jsem provedl samotný výpočet torzní tuhosti v MKP programu ANSYS 12.0 a nakonec měření změny geometrie náprav během simulovaného zdvihu kola v MBS programu ADAMS 2007.
Design elektrického sportovního automobilu
Zdvyhal, Milan ; Zdařil, Zdeněk (oponent) ; Karásek, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá aktuální problematikou kategorie sportovních vozů. Řeší základní otázku budoucnosti ekologického pohonu automobilů a zabývá se problematikou ergonomie spojené s tímto typem vozů. Práce zahrnuje podrobnou řešeržní studii problematiky, která je následována postupem práce na řešení designu vozu. Závěr práce se zabývá detailním popisem a rozborem konceptu z několika různých úhlů pohledu. Tato diplomová práce je navíc doplněna o náhledové plakáty a multimediální prezentaci pro 3D virtuální realitu.
Design sportovního víkendového automobilu
Rzyman, Michal ; Jelenčík, Branislav (oponent) ; John, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem designu karoserie víkendového sportovního automobilu, které vychází z aktuálního vozidla Sigma TN, za cílem lepšího vzhledu a rozšíření využitelnosti. Cíl je naplněn novým dynamickým designem karoserie. Kde je problém využitelnosti vyřešen návrhem modulárního systému střechy a zavazadlovým prostorem. Tato práce přináší nový pohled na oblast koncepce a designu automobilů určených především pro volnočasovou jízdu.
Design sportovního víkendového automobilu
Rzyman, Michal ; Jelenčík, Branislav (oponent) ; John, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem designu karoserie víkendového sportovního automobilu, které vychází z aktuálního vozidla Sigma TN, za cílem lepšího vzhledu a rozšíření využitelnosti. Cíl je naplněn novým dynamickým designem karoserie. Kde je problém využitelnosti vyřešen návrhem modulárního systému střechy a zavazadlovým prostorem. Tato práce přináší nový pohled na oblast koncepce a designu automobilů určených především pro volnočasovou jízdu.
Rám malosériového sportovního automobilu
Hubáček, Jan ; Prokop, Aleš (oponent) ; Zháňal, Lubor (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a výpočtovým ověřením rámu sportovního jednosedadlového automobilu. Byl kladen důraz, aby rám splňoval normy pro homologaci. Práce na diplomovém projektu probíhala v konstrukčním programu INVENTOR 2010 a následně ve výpočtovém programu ANSYS 12. Jako poslední krok byla provedena optimalizace a porovnání.
Design elektrického sportovního automobilu
Zdvyhal, Milan ; Zdařil, Zdeněk (oponent) ; Karásek, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá aktuální problematikou kategorie sportovních vozů. Řeší základní otázku budoucnosti ekologického pohonu automobilů a zabývá se problematikou ergonomie spojené s tímto typem vozů. Práce zahrnuje podrobnou řešeržní studii problematiky, která je následována postupem práce na řešení designu vozu. Závěr práce se zabývá detailním popisem a rozborem konceptu z několika různých úhlů pohledu. Tato diplomová práce je navíc doplněna o náhledové plakáty a multimediální prezentaci pro 3D virtuální realitu.
Koncepční návrh sportovního dvousedadlového vozu
Straka, Martin ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Porteš, Petr (vedoucí práce)
V této diplomové práci se zabývám návrhem koncepce dvousedadlového sportovního automobilu se zaměřením na torzní tuhost rámu a kinematiku náprav. Vypracování diplomové práce probíhalo od náčrtů, přes tvorbu modelu vozu s důležitými komponenty v CAD systému CATIA V5 R18. Posléze jsem provedl samotný výpočet torzní tuhosti v MKP programu ANSYS 12.0 a nakonec měření změny geometrie náprav během simulovaného zdvihu kola v MBS programu ADAMS 2007.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.