Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh propagace začínající grafické firmy
Richterová, Lenka ; Voráč, Ondřej (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá sestavením propagace pro firmu efF creative ateliér, která podniká v polygrafickém průmyslu. Práce je zaměřena na analýzu marketingového prostředí uvnitř i vně firmy a podrobněji zkoumá jednotlivé formy marketingové komunikace. Na základě marketingové analýzy je sestavena nová propagace firmy.
Výstavba a provoz sportovního areálu pro golf
Breicetl, Oldřich ; Giacintova, Jana (oponent) ; Korvas, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá zhotovením podnikatelského záměru na vybudivání, zprovoznění a následného provozu nového golfového hřiště. Při vytváření podnikatelského záměru bylo přihlédnuto k různým možnostem financování projektu a také byly zpracovány analýzy, pro zmenšení rizik při tomto projektu.
Návrh komunikačního mixu pivovaru Rychtář
Netolická, Petra ; Rosenberg, Jan (oponent) ; Navrátilová, Ludmila (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je analýza marketingové komunikace Pivovaru Rychtář, a.s., zhodnocení situace a následný návrh nového komunikačního mixu. Teoretická část vysvětluje základní pojmy související s danou problematikou. Analytická část je zaměřena na charakteristiku pivovaru, SWOT analýzu, současný komunikační mix pivovaru a je obohacena o výsledky dotazníkového průzkumu, jenž nastíní, jak je značka vnímána konzumenty alkoholických nápojů. V poslední části práce je navržen nový komunikační mix, jenž by měl vést k zlepšení současné situace.
Návrh komunikačního mixu pivovaru Rychtář
Netolická, Petra ; Rosenberg, Jan (oponent) ; Navrátilová, Ludmila (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je analýza marketingové komunikace Pivovaru Rychtář, a.s., zhodnocení situace a následný návrh nového komunikačního mixu. Teoretická část vysvětluje základní pojmy související s danou problematikou. Analytická část je zaměřena na charakteristiku pivovaru, SWOT analýzu, současný komunikační mix pivovaru a je obohacena o výsledky dotazníkového průzkumu, jenž nastíní, jak je značka vnímána konzumenty alkoholických nápojů. V poslední části práce je navržen nový komunikační mix, jenž by měl vést k zlepšení současné situace.
Výstavba a provoz sportovního areálu pro golf
Breicetl, Oldřich ; Giacintova, Jana (oponent) ; Korvas, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá zhotovením podnikatelského záměru na vybudivání, zprovoznění a následného provozu nového golfového hřiště. Při vytváření podnikatelského záměru bylo přihlédnuto k různým možnostem financování projektu a také byly zpracovány analýzy, pro zmenšení rizik při tomto projektu.
Návrh propagace začínající grafické firmy
Richterová, Lenka ; Voráč, Ondřej (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá sestavením propagace pro firmu efF creative ateliér, která podniká v polygrafickém průmyslu. Práce je zaměřena na analýzu marketingového prostředí uvnitř i vně firmy a podrobněji zkoumá jednotlivé formy marketingové komunikace. Na základě marketingové analýzy je sestavena nová propagace firmy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.