Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh a realizace komunikačního plánu charitativní Aukce hokejových dresů a dalších originálních předmětů
Severýn, Vojtěch ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Vedoucí diplomové práce: Autor: Mgr. Josef Voráček Bc. Vojtěch SEVERÝN Praha, 2012 ABSTRAKT Název: Návrh a realizace komunikačního plánu charitativní Aukce hokejových dresů a dalších originálních předmětů Cíle: Hlavním cílem této práce je návrh a realizace projektu internetové charitativní Aukce hokejových dresů a dalších originálních předmětů a poté analýza a vyhodnocení efektivity komunikačního plánu projektu. Metody: Protože se jedná o konkrétní a komplexní projekt, práce je koncipována jako případová studie. Efektivita komunikačního plánu je měřena na základě návštěvnosti internetových stránek projektu (tzv. microsite) a jednotlivých aukcí. Hodnocením je také samotný výtěžek z internetové aukce. Sledování probíhalo po dobu konání aukce, souběžně s realizací komunikačního plánu, tj. od 7. do 17. 5. 2012. Některé ukazatele jsou porovnávány s obdobím před zahájením projektu. Výsledky: Zjistili jsme, které komunikační nástroje byly pro takový projekt vhodné, které naopak ne a na základě "chování" návštěvníků také možnosti dalšího rozvoje projektu. Výsledky ukazují, že ačkoliv byla celková návštěvnost na dobré úrovni, výtěžek z aukcí zůstal pod očekávanou hranicí. Klíčová slova: Marketingová komunikace, komunikační mix, public relations, projektový management, společenská odpovědnost firem (CSR), charita.
Development of CSR in TEPLOTECHNA Ostrava, a.s.
Škutová, Izabela
Škutová, I., Doporučení rozvoje společensky odpovědného podnikání firmy TEPLO-TECHNA Ostrava a.s. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Tato bakalářská práce vysvětluje koncept společenské odpovědnosti firem. V literární rešerši jsou popsány tři pilíře CSR, stakeholdeři, CSR v konstrukčním odvětví, znaky konceptu CSR, vývoj a organizace podporující společenskou odpovědnost firem v České republice. Vlastní práce je zaměřena na firmu TEPLOTECHNA Ostrava a.s. Hlavním cílem vlastní práce je zanalyzovat současný stav společenské odpovědnosti této firmy a poté doporučit aktivity pro rozvoj společensky odpovědného podnikání.
Národní ceny za společenskou odpovědnost.
Zich, Jan ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Dlouhý, Marek (oponent)
Tématem této bakalářské práce jsou ocenění za společenskou odpovědnost firem. V teoretické části se zaměřím na vymezení společenské odpovědnosti firem, organizace podporující tento koncept a národní ocenění udílená v rámci tohoto konceptu. První kapitola teoretické části se zaměřuje na vývoj, definování a přínosy plynoucí všem zainteresovaným stranám. Druhá kapitola shrnuje nejvýznamnější organizace, které se podílejí nejen na vývoji konceptu, ale i na udílení některých ocenění. Třetí kapitola stručně popíše mnou vybraná ocenění za společenskou odpovědnost, včetně Národní ceny CSR a UR v ČR. Předmětem praktické části je detailní rozbor hodnocení Národní ceny CSR a následné srovnání s vybranými zahraničními oceněními v této oblasti. V návaznosti na srovnání jednotlivých cen, jsou součástí praktické části také návrhy a doporučení pro budoucí konání Národní ceny CSR a UR v ČR.
Návrh a realizace komunikačního plánu charitativní Aukce hokejových dresů a dalších originálních předmětů
Severýn, Vojtěch ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Vedoucí diplomové práce: Autor: Mgr. Josef Voráček Bc. Vojtěch SEVERÝN Praha, 2012 ABSTRAKT Název: Návrh a realizace komunikačního plánu charitativní Aukce hokejových dresů a dalších originálních předmětů Cíle: Hlavním cílem této práce je návrh a realizace projektu internetové charitativní Aukce hokejových dresů a dalších originálních předmětů a poté analýza a vyhodnocení efektivity komunikačního plánu projektu. Metody: Protože se jedná o konkrétní a komplexní projekt, práce je koncipována jako případová studie. Efektivita komunikačního plánu je měřena na základě návštěvnosti internetových stránek projektu (tzv. microsite) a jednotlivých aukcí. Hodnocením je také samotný výtěžek z internetové aukce. Sledování probíhalo po dobu konání aukce, souběžně s realizací komunikačního plánu, tj. od 7. do 17. 5. 2012. Některé ukazatele jsou porovnávány s obdobím před zahájením projektu. Výsledky: Zjistili jsme, které komunikační nástroje byly pro takový projekt vhodné, které naopak ne a na základě "chování" návštěvníků také možnosti dalšího rozvoje projektu. Výsledky ukazují, že ačkoliv byla celková návštěvnost na dobré úrovni, výtěžek z aukcí zůstal pod očekávanou hranicí. Klíčová slova: Marketingová komunikace, komunikační mix, public relations, projektový management, společenská odpovědnost firem (CSR), charita.
Analýza přístupu firem ke společenské odpovědnosti v porovnání s požadavky standardu GRI
Bláhová, Veronika ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Hykš, Ondřej (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou plnění požadavků standardu GRI (Global Reporting Initiative) ve vybraných firmách. Standard GRI je považován za mezinárodně uznávaný nástroj pro tvorbu zpráv o společenské odpovědnosti (CSR -- Corporate Social Responsibility). Teoretická část je nejprve zaměřena na charakteristiku konceptu společenské odpovědnosti firem a na oblasti, které zahrnuje a dále přibližuje různé možnosti hodnocení aktivit na poli CSR. Největší prostor je věnován standardu GRI a jeho nejaktuálnější verzi pokynů pro reportování G3.1. Tyto pokyny jsou podkladem pro analýzu a vyhodnocení zpráv o společenské odpovědnosti. Výsledkem analýzy je nalezení nedostatků a shrnutí významných kroků, které by měly být pro firmy vodítkem, jak lépe a efektivněji přistupovat k reportingu.
Corporate Social Responsibility: The Future of Marketing Communications
Zidarova, Margarita ; Cook, Gina (vedoucí práce) ; Lisa, Aleš (oponent)
Cílem této práce bylo prozkoumat společenskou odpovědnost firem (CSR) jako nástroj budoucí praxe v oblasti firemní marketingové komunikace. Dalším cílem byla analýza současné praxe CSR v rámci firemní marketingové komunikace, se zvláštním zaměřením na tvorbu hodnot pro firmu a všechny zájmové strany díky spojení těchto dvou disciplín. Dále se práce zabývala možnostmi tvorby potenciální konkurenční výhody prostřednictvím zapojení CSR do firemní marketingové komunikace. Jako primární výzkum této práce autorka zvolila metodu kvalitativního dotazníku a také kvantitavní průzkum. Dotazník byl zaměřen na pohled firemních odborníků na CSR jako nástroj marketingu. Průzkum se naopak zaměřil na firemní klienty a další zájmové externí strany a jejich zájem o současnou praxi a hodnoty CSR. Primární výzkum autorka dále doplnila o analýzu literatury na téma firemní marketingové komunikace a společenskou odpovědnost firem. Výsledky analýzy literatury a empirického výzkumu ukázaly, že společenské odpovědnost firem získala na důležitosti mezi firemními odborníky i externími zájmovými stranami. Bylo zjištěno, že CSR může být nejefektivněji aplikováno prostřednictvím Public Relations a může tak podpořit udržitelnost a kvalitu firemní identity, značky, image a reputace, čehož výsledkem je zvýšená loajalita všech zájmových stran a hodnota samotné firmy. Klíčové nálezy výzkumu ukazují, že správné zapojení CSR do firemní komunikace rozvinutých středních a velkých firem, může vést k potenciální konkurenční výhodě na daném trhu. Závěrem autorka zdůraznila důležitost společenské odpovědnosti firem ve firemní komunikaci, v souvislosti s tvorbou hodnot. Tato práce vede autorku k motivaci k dalšímu empirickému výzkumu a dalšímu rozvoji tohoto tématu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.