Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
A forecast of Commercial Real Estate Development and Investment Volumes in the Czech Republic
Nguyen, Thanh Tu ; Jandík, Tomáš (vedoucí práce) ; Streblov, Pavel (oponent)
Tato diplomová práce předpovídá objem investic na trhu komerčních nemovitostí v České republice ve střednědobém horizontu 2017-2020 pomocí kvantitativních metod a ekonomických modelů. Při fundamentální analýze a analýze grafů byly zároveň shromážděny odborné předpovědi účastníků trhu. Pro hledání existence historických a budoucích bublin na trhu komerčních nemovitostí jsou nejprve použity nejmodernější metody hledání vrcholů a analýza grafů, stanoven index kapitálové hodnoty komerčních nemovitostí, a výsledky dále propojeny s názory expertů. Přes výskyt krátkých období přeceněných nemovitostí nebyla od roku 2000 nalezena na trhu komerčních nemovitosti ani bublina ani signál pro výrazný budoucí pokles trhu. Nejlepší kvantitativní předpovědi jsou hledány modely typu ARIMA a několika VAR modely s endogenními a exogenními proměnnými. Závěrečná předpověď investičních objemů pro následující roky je stanovena na základě výsledků testů a názorů expertů. Klasifikace R33 Klíčová slova komerční nemovitosti, investice, investiční objemy, výnosy z prémiových nemovitostí, kancelářské budovy, nákupní střediska, logistické haly, Česká republika E-mail autora 88176426@fsv.cuni.cz E-mail vedoucího práce tomas.jandik@reicofunds.cz 2
Lokalizační faktory nákupních center: případová studie nákupních center v Praze
Hladík, Zdeněk ; Spilková, Jana (vedoucí práce) ; Pospíšilová, Lucie (oponent)
Lokalizace ekonomických aktivit je v odborné literatuře velice často a dlouhodobě diskutovaná otázka. Zejména určení lokalizačních faktorů pro maloobchodní jednotky v tak komplexním prostředí, jako je metropolitní Praha, je velice komplikovaný proces. Rozdíl v řádu i několika desítek metrů může rozhodnout o celém úspěchu či neúspěchu daného nákupního centra. V první části práce je tak uvedena a diskutována celá řada studií a metod s rozdílnými přístupy k určení této lokality. Výsledky práce ukazují na snahu zákazníků o minimalizaci času a námahy vynaložené na nakupování, jejímž odrazem je právě důraz na dostupnost stanice metra jako hlavního lokalizačního faktoru v pražském prostředí. Avšak nejen samotná lokalizace, ale také preference zákazníků určitého marketingového mixu a charakteristik center ovlivňují jejich úspěšnost. Klíčová slova: nákupní centrum, lokalizační faktory, Praha, metro, dostupnost
A forecast of Commercial Real Estate Development and Investment Volumes in the Czech Republic
Nguyen, Thanh Tu ; Jandík, Tomáš (vedoucí práce) ; Streblov, Pavel (oponent)
Tato diplomová práce předpovídá objem investic na trhu komerčních nemovitostí v České republice ve střednědobém horizontu 2017-2020 pomocí kvantitativních metod a ekonomických modelů. Při fundamentální analýze a analýze grafů byly zároveň shromážděny odborné předpovědi účastníků trhu. Pro hledání existence historických a budoucích bublin na trhu komerčních nemovitostí jsou nejprve použity nejmodernější metody hledání vrcholů a analýza grafů, stanoven index kapitálové hodnoty komerčních nemovitostí, a výsledky dále propojeny s názory expertů. Přes výskyt krátkých období přeceněných nemovitostí nebyla od roku 2000 nalezena na trhu komerčních nemovitosti ani bublina ani signál pro výrazný budoucí pokles trhu. Nejlepší kvantitativní předpovědi jsou hledány modely typu ARIMA a několika VAR modely s endogenními a exogenními proměnnými. Závěrečná předpověď investičních objemů pro následující roky je stanovena na základě výsledků testů a názorů expertů. Klasifikace R33 Klíčová slova komerční nemovitosti, investice, investiční objemy, výnosy z prémiových nemovitostí, kancelářské budovy, nákupní střediska, logistické haly, Česká republika E-mail autora 88176426@fsv.cuni.cz E-mail vedoucího práce tomas.jandik@reicofunds.cz 2
Užití nových technologií na poli in-store marketingové komunikace v České republice a zahraničí
Altalová, Kristina ; Jesenský, Daniel (vedoucí práce) ; Slavík, Jan (oponent)
Bakalářská práce "Užití nových technologií na poli in-store marketingové komunikace v České republice a v zahraničí" se zabývá využitím nových technologií, jako je technologie iBeacon, LCD monitory, mobilní technologie a různé typy interaktivních zařízení (např. iPad) v místě prodeje. Teoretická část se snaží stručně popsat problematiku in-store marketingové komunikace, její nástroje a fungování. Dále seznamuje se základními pojmy vážícími se k in-store marketingové komunikaci. Rozebírá typy nových technologií, které se užívají v tomto typu marketingové komunikace a jejich funkčnost. V praktické části této práce jsou teoretické poznatky o nových technologiích implementovány na reálné prostředí českých obchodních center, specificky na centrum Černý Most a Palladium. Informace o využití těchto technologií jsou získávány především z elektronických a knižních zdrojů, popis českých obchodních center vychází z vlastního pozorování a konzultace s vedením obou center. Cílem práce je popsat možnosti využití nových technologií v tomto typu komunikace a popsat jejich reálné užití v ČR. Závěrem práce jsou pak případná doporučení vycházející jak z vlastního pozorování, tak z rešerše užití podobných technologií jinde ve světě.
Lokalizační faktory nákupních center: případová studie nákupních center v Praze
Hladík, Zdeněk ; Spilková, Jana (vedoucí práce) ; Pospíšilová, Lucie (oponent)
Lokalizace ekonomických aktivit je v odborné literatuře velice často a dlouhodobě diskutovaná otázka. Zejména určení lokalizačních faktorů pro maloobchodní jednotky v tak komplexním prostředí, jako je metropolitní Praha, je velice komplikovaný proces. Rozdíl v řádu i několika desítek metrů může rozhodnout o celém úspěchu či neúspěchu daného nákupního centra. V první části práce je tak uvedena a diskutována celá řada studií a metod s rozdílnými přístupy k určení této lokality. Výsledky práce ukazují na snahu zákazníků o minimalizaci času a námahy vynaložené na nakupování, jejímž odrazem je právě důraz na dostupnost stanice metra jako hlavního lokalizačního faktoru v pražském prostředí. Avšak nejen samotná lokalizace, ale také preference zákazníků určitého marketingového mixu a charakteristik center ovlivňují jejich úspěšnost. Klíčová slova: nákupní centrum, lokalizační faktory, Praha, metro, dostupnost

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.