Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv vynaložených finančních prostředků na výsledky voleb
Novák, Ondřej
Tato bakalářská práce se zabývá kvantifikací vlivu vynaložených finančních prostředků na výsledky voleb v České republice a politickým marketingem. Cílem je zhodnotit vztah mezi financemi a získanými hlasy ve volbách. V první části jsou vysvětleny pojmy politického marketingu. Následně jsou statisticky zpracována data z prezidentských, senátních a parlamentních voleb do Evropského parlamentu a poslanecké sněmovny ČR. Tyto data jsou okomentovány a následně také převedeny do obecné roviny voleb v České republice. Je také vytvořeno doporučení pro sestavení úspěšné volební kampaně.
Negativní kampaň v českých senátních volbách 2020. Případová studie Jana Groise
Batala, Vít ; Konrádová, Marcela (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku negativní kampaně v senátních volbách v České republice. V teoretické části autor popisuje základní termíny politické komunikace, politického marketingu a negativní volební kampaně. V následující části se práce zabývá specifiky senátních voleb obecně ani na úrovni České republiky. Nezapomíná ani na legislativní ukotvení negativní kampaně v českém právu. V metodologické části představuje zvolenou formu kvantitativního výzkumu - případovou studii. Sběr dat využívá dotazníkové šetření. V této části práce je definována hlavní výzkumná i vedlejší výzkumné otázky, které mají za cíl vysvětlit neúspěch vedené kampaně. Explorativní část se nejprve věnuje popisu volebního obvodu ze sociodemografických údajů. Následně popisuje hlavní programové priority kandidátů. Zvláštní pozornost se pak upíná na kampaň Jana Groise, tedy kandidáta, který před druhým kolem použil praktiky negativní kampaně. V poslední části autor analyzuje data z dotazníkové šetření a odpovídá na výzkumné otázky. Z výzkumu plyne, že negativní kampaň nenaplnila svá očekávání a obrátila se proti jejímu realizátorovi.
Využití politického marketingu na regionální a senátní úrovni v roce 2016 hnutím ANO 2011: případová studie Pardubický kraj
Luzar, Lukáš ; Švec, Kamil (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
yužití politického marketingu na regionální a senátní o využití vybraných nástrojů politického jejich podobě a způsobu fungování během regionálních a senátních voleb v roce 2016. důrazem na odlišnosti. Podoba politického marketingu a způsob jeho fungování se do značné tohoto důvodu obsahuje práce srovnání volebních systémů do krajských zastupitelstev a Senátu Parlamentu České republiky. Stěžejní část práce představuje praktická část, která srovnává podobu, průběh a způsob fungování vybraných aspektů politického marketingu v rámci volebních kampaní během krajských a senátních voleb. Práce se zaměřuje zejména na specifika odlišných volebních kampaní, které jsou realizovány ostoru a čase, avšak při příležitosti odlišných druhů
Praha v českých médiích
Smlsal, Matěj ; Osvaldová, Barbora (vedoucí práce) ; Čeňková, Jana (oponent)
Bakalářská práce zkoumá, jak nejvýznamnější české deníky informují o regionálních tématech z Prahy. Mladá fronta DNES věnuje denně několik stran lokálním zprávám, každý měsíc vydává v hlavním městě samostatný suplement a šestkrát do roka ještě luxusní lifestylový magazín. Naopak Hospodářské noviny po konci regionální přílohy opět informují spíše z Prahy než o Praze, jak říká jejich šéfredaktor Petr Šabata. Mezi další zkoumané deníky jsem zařadil Právo, které věnuje lokálním událostem každý den dvojlist, Blesk, v němž čtenář také najde jednu až dvě strany regionálních témat, a Pražský deník. V první kapitole představuji kromě zmíněných deníků také ostatní periodika, která informují o pražských událostech - Metro a 5plus2. V další části analyzuji mediální obsah deníků ve vybraném týdnu. Výsledkem je, že nejvíce informací o hlavním městě přináší Pražský deník a Mladá fronta DNES. To potvrzuje i následný rozbor, jak se u každého deníku liší zpracování vybraných pražských událostí roku 2012. O Prague Pride, druhém kole senátních voleb v Praze 8 a velikonočních trzích na Staroměstském náměstí referovala nejobsáhleji právě Mladá fronta DNES, kterou následoval Pražský deník a také Právo. V příloze přikládám dva rozhovory - první se šéfredaktorem Mladé fronty DNES Robertem Čásenským a druhý se šéfredaktorem...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.