Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podpora prodeje
Škáchová, Markéta ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je analýza podpory prodeje firmy Adoz spol. s r.o. Práce je rozdělena na dvě části. V první, teoretické části, je podpora prodeje popsána obecně, její význam, cíle, výhody, nevýhody, účinnost, cesty a zákonná omezení. Druhá část je věnována samotné analýze podpory prodeje ve firmě Adoz spol. s r.o. Nejprve je firma stručně charakterizována z hlediska její činnosti, pozice na trhu, marketingové strategie a vizí a cílů do budoucna. Poté jsou popsány jednotlivé nástroje podpory prodeje využívané firmou a provedena analýza jejich úspěšnosti. Tyto informace byly získány na základě strukturovaného rozhovoru s majitelem firmy panem Ing. Radimem Škáchou. V poslední části je pomocí dotazníkového šetření zanalyzována akce ,,Den s Adozem''. V závěru práce jsou uvedeny možné doporučení pro zlepšení.
Analýza podpory prodeje společnosti Henkel
Kohoutová, Denisa ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Vyskočilová, Marie (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je Analýza podpory prodeje společnosti Henkel. Práce je členěna na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá podporou prodeje, jejími cíli, výhodami a nevýhodami. Teoretická část je dále věnována komunikaci v místě prodeje a charakteristice jednotlivých cest podpory prodeje. V úvodu praktické části je představena společnost Henkel a konkrétní produkt, určený pro analýzu kampaně podpory prodeje. Praktická část je rozdělena na dva úseky, a to na analýzu podpory prodeje vybraného produktu a na vnímání značky Henkel mezi studenty. V závěru praktické části jsou uvedena praktická doporučení pro další podobné kampaně.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.