Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Chování zákazníka v běžecké prodejně
Tajšl, Adam ; Opelík, Daniel (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název práce: Chování zákazníka v běžecké prodejně Cíle práce: Hlavním cílem bakalářské práce je pomocí marketingového výzkumu identifikovat chování jednotlivých skupin zákazníků v běžecké prodejně. Metody: K získání výsledných dat byla využita metoda pozorování. Výzkum proběhl v jedné prodejně na základě formuláře obsahujícího 16 rozdílných formulářových položek. Výsledky: Na základě vypracovaných formulářů byla vyhotovena statistická šetření, z kterých bylo popsáno chování zákazníků. Zákazníci chodí do prodejny pro radu, většina zákazníků jsou muži a hlavní zákaznickou skupinou obchodu jsou rekreační běžci. Výsledky výzkumu přinesly i další zajímavé zjištění, na základě, kterých lze zlepšit zákaznický servis prodejny. Klíčová slova: Běžecká obuv, prodej, výběr zákazníků, komunikace se zákazníkem
Marketingový výzkum image značky s běžeckým sortimentem
Gerža, Karel ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
1 Abstrakt Název: Marketingový výzkum image značky s běžeckým sortimentem Cíle: Cílem bakalářské práce je identifikovat nynější image značky Mizuno z hlediska uživatelů běžeckého vybavení na UK FTVS prostřednictvím marketingového výzkumu. Jedná se o zjištění, jaké asociace si respondenti spojují se značkou, jak značku vnímají, jejich povědomí o značce související s určitou znalostí značky a v neposlední řadě jejich zkušenost se značkou. Na základě výsledků z realizovaného výzkumu budou poté navržena opatření, jež by vedla ke zlepšení jak dílčích dojmů a představ, tak i celkového image značky Mizuno a pomohla k vylepšení jejího postavení na českém trhu. Metody: Metodou práce je marketingový výzkum realizovaný za využití elektronického dotazování. Výsledky: Z výsledků studie vyplývá, že respondenti disponují vcelku přijatelnými znalostmi o původu značky Mizuno, jejím logu a o její autentické běžecké technologii. Jen málokdo z dotázaných však dokázal správně identifikovat slogan značky Mizuno, což vzhledem k tomu, o jak důležitý prvek značky se jedná, není příliš povzbudivé. Pokud jde o povědomí mezi respondenty, při spojení s během se značka Mizuno umístila až na 5. pozici, a to za značkami jako je Nike, Adidas, Asics či Reebok. Přičemž poslední dvě jmenované značky pak dle mínění respondentů představují...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.