Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Softwarový multiefekt pro postprodukci populární hudby
Trkal, Tomáš ; Glembek, Ondřej (oponent) ; Černocký, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem a implementací komplexního softwarového systému určeného pro postprodukci populární hudby. Systém byl implementován jako zásuvný modul v programovacím jazyce C++ s využitím aplikačního frameworku JUCE, přičemž byl mimo jiné kladen důraz na vytvoření přehledného a intuitivního uživatelského rozhraní. Plugin disponuje sadou zvukových efektů a procesorů, jež mohou být uživatelem zapojeny do požadované grafové struktury. Pro méně zkušené uživatele je k dispozici databáze přednastavených presetů, které lze aplikovat na široké spektrum vstupních signálů.
Adaptivní real-time reverb jako plugin pro herní engine Unity
Konečný, Dominik ; Balík, Miroslav (oponent) ; Kiska, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce se věnuje reverberátorům jako systémům sloužícím k simulaci poslechových prostor a jejich implementaci v rámci herního vývojového prostředí Unity. Cílem této práce bylo vytvořit funkční zásuvný modul pro toto prostředí, který bude schopný pracovat v reálném čase a taky své parametry v reálném čase měnit.
Sound Effect "Glitch Machine"
Cimmerman, Matej ; Mošner, Ladislav (oponent) ; Černocký, Jan (vedoucí práce)
This thesis addresses software music effects and their implementation. It shows design and implementation of the Glitch Machine, which belongs to the music multieffect programs and demonstrates the simultaneous use of various music effects to process audio signals. The result is a program for Windows OS, which utilizes cooperation of various effects, namely a filter, reverb, distortion, extractor, reverz, stutter, shifter, pitch resample and gain. It allows extensive and detailed editing of an audio track and a higher extent of manipulation with sounds, than with single music effects. Other components of the program include visualisations of the waveform and frequency spectrum of audio signals and an option for loading and saving effect presets. The program was tested in tests of the performance and memory usage and also with user testing of quality and graphical interface.
Deep learning modelling of reverberation effects
Bilkovič, Ondrej ; Schimmel, Jiří (oponent) ; Miklánek, Štěpán (vedoucí práce)
This master’s thesis deals with the theory of reverberation and ways of artificially simulating reverberation. It explains the basic workings of machine learning, categorizes neural networks and discusses their use in audio signal processing. The result of the thesis is the implementation of multiple neural network architectures for modelling of a reverberation effect and the parametrization of it’s controls. The quality of the performance of these network is judged by carrying out objective tests and a subjective listening test. The best performing model is capable of relatively good quality of modelling a reverberation effect and parametrizing it’s control for decay time.
Adaptivní real-time reverb jako plugin pro herní engine Unity
Konečný, Dominik ; Balík, Miroslav (oponent) ; Kiska, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce se věnuje reverberátorům jako systémům sloužícím k simulaci poslechových prostor a jejich implementaci v rámci herního vývojového prostředí Unity. Cílem této práce bylo vytvořit funkční zásuvný modul pro toto prostředí, který bude schopný pracovat v reálném čase a taky své parametry v reálném čase měnit.
Softwarový multiefekt pro postprodukci populární hudby
Trkal, Tomáš ; Glembek, Ondřej (oponent) ; Černocký, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem a implementací komplexního softwarového systému určeného pro postprodukci populární hudby. Systém byl implementován jako zásuvný modul v programovacím jazyce C++ s využitím aplikačního frameworku JUCE, přičemž byl mimo jiné kladen důraz na vytvoření přehledného a intuitivního uživatelského rozhraní. Plugin disponuje sadou zvukových efektů a procesorů, jež mohou být uživatelem zapojeny do požadované grafové struktury. Pro méně zkušené uživatele je k dispozici databáze přednastavených presetů, které lze aplikovat na široké spektrum vstupních signálů.
Přístrojové vybavení divadelního sálu
SUFČÁK, Pavel
Cílem této bakalářské práce je shrnout technické vybavení divadelního sálu v Prachaticích, provést výpočty doby dozvuku tohoto konkrétního sálu a naleznout úpravy vedoucí ke zlepšení akustických parametrů zkoumaného sálu. Dále naleznout elektroakustické úpravy na technických zařízeních in sále a vytvořit seznam vylepšení do budoucnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.