Název: Adaptivní real-time reverb jako plugin pro herní engine Unity
Překlad názvu: Adaptive real-time reverb as a plugin for Unity game engine
Autoři: Konečný, Dominik ; Balík, Miroslav (oponent) ; Kiska, Tomáš (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dozvuk; DSP; hra; reverberátor; Unity; DSP; game; reverb; reverberation; Unity

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/177552

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-401983


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2019-08-26, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet