Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Polyfunkční dům ve Frýdku-Místku
Suchý, Petr ; Dvořáková, Jana (oponent) ; Čupr, Karel (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je vypracování projektové dokumentace polyfunkčního domu. Jedná se o pětipodlažní objekt s podsklepením. Střešní konstrukce je navržena jako jednoplášťová, plochá střecha. Objekt je rozdělen do tří provozních částí. Prví část slouží pro bydlení. Sestává se z 18 bytových jednotek, z nichž jedna je řešena pro bezbariérové užívání. Druhá část budovy je určena pro veřejnost. Jedná se o prostory maloobchodních prodejem. Zahrnuje prodejnu knih, prodejnu hraček, trafiku a kadeřnický salón. Poslední část náleží hromadné garáži. Ta je určena uživatelům bytových jednotek.
Managing Customer Experience
Seifert, Marián ; Čaniga, Igor (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
The purpose of the thesis is to analyze the current situation of customer experience induced by the selected company and to provide a series of recommendations for its improvement. The paper critically evaluates the customer experience practices of company’s individual retail stores, internet shop, service center and the customer service. The results are recommended solutions for providing better services to increase the customer loyalty, as well as the way to eliminate the recognized deficiencies.
Rozvoj společnosti tuzemskou a zahraniční expanzí
Vorlík, Petr ; Fuchs, Jan (vedoucí práce) ; Dohnal, Petr (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá doporučením vhodné marketingové a obchodní strategie pro expanzi akciové společnosti Triola v tuzemsku, Německu a Maďarsku. V tuzemsku proběhne expanze zejména s pomocí otevírání nových kamenných prodejen v kombinaci s úpravou způsobu komunikace s koncovým zákazníkem, v Maďarsku a Německu prostřednictvím spuštění zahraničního e-shopu. Předpoklady jsou zde zkoumány pomocí metod SWOT, Porterova modelu pěti sil a PEST analýzy makrookolí. K určení strategie je využita metoda marketingového mixu 4P, v případě tuzemska rozšířeného o páté P, Lidé.
Polyfunkční dům ve Frýdku-Místku
Suchý, Petr ; Dvořáková, Jana (oponent) ; Čupr, Karel (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je vypracování projektové dokumentace polyfunkčního domu. Jedná se o pětipodlažní objekt s podsklepením. Střešní konstrukce je navržena jako jednoplášťová, plochá střecha. Objekt je rozdělen do tří provozních částí. Prví část slouží pro bydlení. Sestává se z 18 bytových jednotek, z nichž jedna je řešena pro bezbariérové užívání. Druhá část budovy je určena pro veřejnost. Jedná se o prostory maloobchodních prodejem. Zahrnuje prodejnu knih, prodejnu hraček, trafiku a kadeřnický salón. Poslední část náleží hromadné garáži. Ta je určena uživatelům bytových jednotek.
Managing Customer Experience
Seifert, Marián ; Čaniga, Igor (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
The purpose of the thesis is to analyze the current situation of customer experience induced by the selected company and to provide a series of recommendations for its improvement. The paper critically evaluates the customer experience practices of company’s individual retail stores, internet shop, service center and the customer service. The results are recommended solutions for providing better services to increase the customer loyalty, as well as the way to eliminate the recognized deficiencies.
Bezhotovostní platební metody v internetových a kamených obchodech v ČR
Dostalík, Jakub ; Šebesta, Michal (vedoucí práce) ; Zaoral, Ondřej (oponent)
Tato bakalářská práce popisuje a hodnotí bezhotovostní platební metody, které jsou dostupné v internetových a kamenných obchodech v České republice. Dílčí metody jsou zde popsány a doplněny o model platby. Cílem této práce je přinést ucelený přehled bezhotovostních platebních metod včetně jejich hodnocení. Po praktické stránce se tato práce zaměřuje na identifikaci a popis inovačních trendů v oblasti plateb a odbavení zákazníka. Teoretická část této práce se zaměřuje na popis platebního styku, bezhotovostních platebních metod, které jsou dostupné v internetových obchodech a kamenných prodejnách v České republice. Tato část také obsahuje hodnocení těchto metod a to jak z pohledu obchodníka, tak i jeho zákazníka. Praktická část je věnována stanovení a praktickému vyzkoušení aktuálních trendů v oblasti odbavení zákazníka během platebního procesu. Tato část také obsahuje dotazníkové šetření, které zjišťuje názory na vybrané platební metody.
Simulační model řízení obchodní jednotky
BRYCHCÍN, Karel
V této diplomové práci je shrnut teoretický základ o maloobchodu a simulačních modelech využitelných jako podpora rozhodování při řízení maloobchodních jednotek. Jsou zde popsány specifika maloobchodu a specifika maloobchodních jednotek z pohledu jejich členění a základní teoretická východiska pro tvorbu simulačních modelů. Dále je v práci popsán výchozí multiagentní simulační model vytvořený vedoucím této práce, panem Ing. Viktorem Vojtkem, Ph.D., na kterém tato diplomová práce staví. V rámci této práce je popsána tvorba případových studií využívající multiagentní simulační model chodu maloobchodní jednotky, a to včetně procesu kalibrace modelů pro tyto případové studie. Na základě tvorby případových studií je dále vypracována obecná metodika tvorby takovýchto případových studií. Vytvořená metodika je následně ověřena scénáři a v poslední části práce jsou popsány návrhy na další úpravu simulačního modelu.
Ekonomika a řízení vybraného podniku maloobchodu
SEDLÁČKOVÁ, Tereza
Předmětem bakalářské práce Ekonomika a řízení vybraného podniku maloobchodu je zhodnocení současného stavu ekonomiky a systému řízení společnosti Bikers Crown, s.r.o. Na základě jednotlivých vybraných analýz jsou stanoveny silné a slabé stránky podniku a navržena možná opatření ke zlepšení provozu. První část práce se věnuje teoretickému základu daného tématu, zejména vybraným pojmům obchodu, maloobchodu, podniku a finanční analýzy. V druhé části jsou pak teoretické poznatky užívány ke zhodnocení stavu společnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.