Název:
Řízení zkušenosti zákazníků
Překlad názvu:
Managing Customer Experience
Autoři:
Seifert, Marián ; Čaniga, Igor (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng][cze]
Cieľom diplomovej práce je analýza aktuálnej situácie zákazníckych skúseností vytváraných spoločnosťou a poskytnutie sérií odporúčaní pre ich zlepšenie. Práca kriticky hodnotí praktiky ovplyvňujúce zákaznícku spokojnosť v jednotlivých predajňách spoločnosti, internetovom obchode, servisnom stredisku a zákazníckom centre. Výsledkom sú odporúčané riešenia pre poskytovanie lepších služieb na zvýšenie zákazníckej loajality, ako aj spôsoby eliminácie zistených nedostatkov.
The purpose of the thesis is to analyze the current situation of customer experience induced by the selected company and to provide a series of recommendations for its improvement. The paper critically evaluates the customer experience practices of company’s individual retail stores, internet shop, service center and the customer service. The results are recommended solutions for providing better services to increase the customer loyalty, as well as the way to eliminate the recognized deficiencies.
Klíčová slova:
CRM; Customer experience; customer loyalty; customer service; internet shop; retail stores; service centre; CRM; internetový obchod; kamenné predajne; servisné stredisko; služba zákazníkom; zákaznícka loajalita; Zákaznícke skúsenosti
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/35826