Název: Řízení zkušenosti zákazníků
Překlad názvu: Managing Customer Experience
Autoři: Seifert, Marián ; Čaniga, Igor (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: CRM; Customer experience; customer loyalty; customer service; internet shop; retail stores; service centre; CRM; internetový obchod; kamenné predajne; servisné stredisko; služba zákazníkom; zákaznícka loajalita; Zákaznícke skúsenosti

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/35826

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-589989


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet