Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vztah návštěvníků destinace k certifikovaným regionálním produktům (Polabí)
Šourková, Natálie ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Cílem diplomové práce je charakterizovat vztah návštěvníků regionu Polabí a obecně potenciálních spotřebitelů k certifikovaným regionálním produktům, které získaly značku v rámci systému značení pod záštitou Asociace regionálních značek. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část vymezuje cestovní ruch ve vztahu k regionu, jeho přínosy i dopady a seznamuje čtenáře s problematikou jeho udržitelného rozvoje. Dále představuje národního koordinátora značení - Asociaci regionálních značek, její činnost a specifika značení v regionu Polabí. Praktická část je založena na dotazníkovém šetření mezi potenciálními spotřebiteli, výrobci a prodejci certifikovaných produktů nesoucích značku Polabí regionální produkt. Získané informace jsou zde prezentovány a jsou z nich vyvozeny cenné poznatky a závěry vypovídající o vztahu potenciálních spotřebitelů k označeným produktům. Na základě toho jsou potom navrženy další možnosti rozvoje systému značení regionálních produktů v Polabí.
Význam zavedení regionální značky pro MAS
KULDOVÁ, Kateřina
Cílem této bakalářské práce bylo zhodnocení významu zavedení regionální značky pro vybraný region. První část bakalářské práce se zabývá popsáním a fungováním regionální politiky v České republice a v Evropské Unii. Regionální politika se zaměřuje na regiony a města EU, podporuje jejich hospodářský růst a zlepšuje kvalitu života jejich občanů prostřednictvím strategických investic. Dále popisuje vznik a fungování místních akčních skupin a popis projektování Fiche. V další kroku bude čtenář seznámen s existujícími regionálními značkami v Evropě a se značkami týkajících se vybraného regionu. Ve druhé, praktické, části se bakalářská práce zaměřuje na region Hluboká nad Vltavou a Lišov. Zde bylo provedeno šetření pomocí dotazníků o informovanosti ekonomických subjektů o regionálním značení pro vybraný region. Regionální značení je důležité pro propagaci daného regionu a zviditelnění jeho specifických produktů. Výsledky byly zhodnoceny a byly navrženy možná řešení a inovace propagace regionální značky.
Destinační marketing krajů ČR
Krütznerová, Sandra ; Khendriche Trhlínová, Zuzana (vedoucí práce) ; Kadeřábková, Jaroslava (oponent)
Marketing na úrovni veřejné správy a územní samosprávy nabývá v posledních letech stále více na svém významu. Diplomová práce se zabývá jednou z podoblastí tohoto marketingu, konkrétně destinačním marketingem. V ČR je destinační marketing realizován na několika úrovních - celostátní, regionální a místní. Pozornost je v této práci věnována především regionální úrovni. První část práce obsahuje teoretický základ pro danou problematiku a zabývá se samotným pojmem "destinační marketing", dále marketingovým a komunikačním mixem regionu, věnuje se významu marketingové strategie a také značce a image regionu. Hlavní část diplomové práce tvoří zhodnocení a porovnání realizace destinačního marketingu ve Středočeském, Plzeňském a Libereckém kraji. Nejdříve jsou analyzovány strategické dokumenty jednotlivých krajů zaměřené na marketing, následně je řešena skutečná realizace destinačního marketingu na základě vlastního šetření, pozornost je také věnována způsobům propagace jednotlivých krajů.
Značka Česká Kanada - zásady pro její udělování
Karvánková, Iva ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Lieskovská, Vanda (oponent)
Cílem práce bylo vytvořit zásady pro udělování značky Česká Kanada dle požadavků a představ Agentury Česká Kanada, jako správce této značky. Pro vypracování její teoretické části byla použita odborná literatura zabývající se problematikou destinačního managementu a marketingu, brand managementu a značek obecně. Jako metodická pomůcka pro praktickou část byly použity již existující a fungující zásady regionu Šumava.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.