Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 35 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategické řízení regionální značky - region Českosaské Švýcarsko
Mádlová, Ivana ; Vokáčová, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou značky z pohledu strategického řízení. Práce je rozdělena do dvou na sebe navazujících částí, na část teoretickou a část praktickou.
Role regionálního produktu v regionálním rozvoji
Moravová, Petra ; Varvažovská, Pavla (vedoucí práce) ; Miloš, Miloš (oponent)
Cílem této práce je návrh možností, jak využít regionální produkty pro rozvoj regionu k posílení sounáležitosti a soudržnosti s daným krajem spolu s důrazem na identitu a kulturní dědictví. Práce porovnává regionální produkty ve dvou konkrétních oblastech odlišných zemí, a to Klatovska v České republice a Pays du Revermont ve Francii. Charakterizuje konkrétní prostředí, úlohu regionálních organizací, vymezení kvality, certifikaci původu a značení regionálních tradičních potravin. Provedené kvantitativní a kvalitativní šetření ukazuje, že zájem o tradiční produkt u spotřebitelů je vysoký a je zřetelná spojitost mezi spotřebitelem, regionálním produktem a konkrétním regionem. Národní hrdost a důležitost ochrany kulturního dědictví se ukázala jako jedna z priorit dnešní doby. Výsledky práce mají umožnit praktickou využitelnost. Mohou být užitečnou informací a podkladem pro představitele města v otázkách dalšího rozvoje regionu a spolupráce v různých oblastech v rámci národní i mezinárodní úrovně.
Zavedení regionální značky v Jihočeském kraji
Jarolímková, Kamila ; Toth, Štefan (vedoucí práce) ; Pavel, Pavel (oponent)
Bakalářská práce se zabývá vznikem a zavedením regionální značky sdružené do Asociace regionálních značek, z. s. Tato asociace zastřešuje v současné době 26 regionů s vlastní značkou na území České Republiky i za jejími hranicemi. V teoretické části jsou rozebrána všechna potřebná východiska související s tímto procesem. Pro simulaci zavedení signifikace byla vybrána část Jihočeského kraje. V praktické části práce byly krok za krokem splněny požadavky asociace na vznik nové značky. Bylo zjištěno, že celý proces zavedení je finančně i časově velmi náročný. Přesto je výsledkem práce doporučení, novou regionální značku na vybrané území zavést. Oblast je bohatá na tradiční jihočeské produkty a řemeslné výrobky, které by zasloužily docenění. Závěrem autorka práce upozorňuje na možné vyskytující se komplikace při procesu zavádění značky a jsou zde stanovena doporučení pro její úspěšný rozvoj do budoucna.
Vnímání regionální značky
PŘÍVĚTIVÁ, Iva
Bakalářská práce zjišťuje, na základě analýzy, vnímání v oblasti regionálních značek, konkrétně na vnímání regionální značky. Cílem této bakalářské práce je analyzovat a navrhnout změny v budované identitě této značky, a to pomocí různých marketingových nástrojů. V první části, jež je teoretická, se vysvětluje základní přístup ke značce, hodnotě značky a k jejímu řízení. Druhá část je částí praktickou zabývající se vybraným regionem a regionálními značkami uvnitř zvoleného regionu. Dále se zde pojednává o certifikaci výrobků a služeb. Cíl marketingového výzkumu se zaměřuje na informovanost spotřebitelů o regionálních značkách a jejich oblíbenosti. Konkrétně se jedná o regionální značku "Šumava originální produkt". K dosažení cíle je použito dotazníkového šetření a řízených rozhovorů s držiteli značky. Bylo zjištěno, že značka "Šumava originální produkt" je vnímána jako méně známá značka. Proto byly navrženy možnosti k rozšíření povědomí o této značce. A to pomocí QR kódů, soutěže, popřípadě mobilní aplikace.
Vnímání regionální značky
NĚMCOVÁ, Lucie
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu vnímání vybrané regionální značky. Cílem této bakalářské práce je na základě analýzy vnímání vybrané regionální značky navrhnout změny v budované identitě této značky. Teoretická část popisuje základní pojmy, postupy a názory jednotlivých autorů na problematiku značky. Cílem je porovnat tyto odlišné pohledy. Bakalářská práce využívá metody kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Marketingový výzkum získává informace od spotřebitelů a uživatelů značky. Na začátku marketingového výzkumu byly stanoveny hypotézy. Praktická část prezentuje výsledky šetření, jejichž cílem bylo zjistit vnímání spotřebitelů. Strukturované rozhovory prezentují postoj uživatelů značky. Doporučení v identitě značky je založeno na analýze odpovědí marketingového výzkumu.
Vztah návštěvníků destinace k certifikovaným regionálním produktům (Prácheňsko)
Jakubcová, Barbora ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Diplomová práce se zabývá regionálním značením, které přispívá k rozvoji regionů a udržitelnému cestovnímu ruchu. První část textu se věnuje působení cestovního ruchu na region a principům trvale udržitelného rozvoje. Dále detailně popisuje, jak systém regionálního značení funguje a kdo ho organizačně zajišťuje. Pro doplnění jsou uvedeny příklady dobré praxe ze zahraničí. Praktická část se poté soustředí na značku PRÁCHEŇSKO regionální produkt. Cílem práce je zkoumat vztah návštěvníků Prácheňska k certifikovaným regionálním produktům, a proto je proveden vlastní výzkum formou dotazníkového šetření mezi návštěvníky regionu, výrobci, prodejci a poskytovateli certifikovaných produktů.
Pěstování ohrožených druhů rostlin v CHKO Jeseníky
Buksová, Nikol
V této práci je popsána oblast, rozkládající se v severní části Moravy, Chráněná krajinná oblast Jeseníky. Dále jsou zde popsány jednotlivé stupně ohrožení cévnatých rostlin a legislativa spojená s jejich nakládáním. Jsou zde objasněná kritéria a význam spojené s udělováním a užíváním regionální značky "Jeseníky originální produkt" . Větší část práce je věnována stručnému popisu zvolených ohrožených druhů rostlin, vybraných z Červeného seznamu cévnatých rostlin CHKO Jeseníky. Jsou zde charakterizovány jejich stanoviště, stupeň ohrožení v rámci České republiky, důvod jejich zvolení a další zajímavosti týkající se těchto daných rostlin.
Vnímání značky
VAŇKOVÁ, Veronika
Cílem této bakalářské práce bylo analyzovat vnímání vybrané značky z pohledu zákazníků a z pohledu zřizovatele značky Regionální agrární komory Jihočeského kraje. K zjištění postoje názoru na vnímání značky zákazníkem jsem vypracovala a vyhodnotila dotazníkové šetření s využitím sémantického diferenciálu. První hypotéza, která tvrdí, že při výběru potravin hraje regionální značka důležitou roli aspoň u poloviny respondentů, byla vyvrácena. Zákazníci regionálnost značky zatím nevnímají jako nejdůležitější kritérium. Z výzkumu vyplynulo, že pro respondenty je důležitější nadprůměrná kvalita, ale zároveň i nižší cena a nejlépe hodnoceným kritériem byla známost značky, která je pro zákazníky velice důležitá. Hypotéza číslo 2, která říká, že vlastník značky Chutná hezky. Jihočesky má pozitivnější představu o jejím vnímání zákazníky, než je tomu v reálu, byla potvrzena. Zřizovatel značky Chutná hezky. Jihočesky sice má pozitivnější představu o vnímání značky, ale rozdíly mezi tímto vnímáním nejsou nijak markantní a to z důvodu svých vlastních výzkumů vnímání značky u svých zákazníků. Při navrhování změn byl kladen důraz na zvýšení povědomí o značce. K tomuto účelu bylo navrženo periodikum, které by vycházelo každé tři měsíce. Spotřebitelům by byli představováni nově ocenění výrobci se svými produkty a zároveň také již ocenění výrobci. Distribucí a financováním by byla hlavně zaměstnána Regionální agrární komora Jihočeského kraje, za podpory jihočeského kraje a možnou symbolickou částkou by přispívali i ocenění výrobci. Závěrem lze říci, že značka CHJ v očích zákazníka není úplně neznámá. Vytváří si určitý obraz, který zákazníci vnímají a který postupem času bude silnější a silnější. K tomu aby to opravdu tak bylo, mohou přispět návrhy a doporučení uvedená výše v této práci.
Regionální značky a jejich úloha na spotřebitelském trhu potravin
TYŠEROVÁ, Zuzana
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu regionálních značek v Jihočeském kraji na spotřebitelském trhu potravin. V teoretické části jsou popsány pojmy jako je marketing, marketingový výzkum, kupní chování zákazníků, značka, regionální značka a kvalita potravin. Dále je vytvořena analýza regionálních značek, které se nacházejí v Jihočeském kraji. Praktická část práce je zaměřena na dotazníkové šetření. Cílem je od respondentů zjistit nejvýznamnější regionální značky v Jihočeském kraji a jejich pozici na spotřebitelském trhu potravin.
TVORBA A UPLATNĚNÍ REGIONÁLNÍCH ZNAČEK POTRAVIN
KREJČOVÁ, Kristýna
Tato bakalářská práce je zaměřena na tvorbu a uplatnění regionálních značek potravin. Poukazuje na to, jak je značka pro spotřebitele důležitá a jak spotřebitel se značkou nakládá. Práce zkoumá, jak je důležitá tvorba úspěšné značky. Obsahem práce jsou i podmínky získání značky ?Regionální potravina? pro malé a střední potravinářské podniky. Praktická část je zaměřena na dotazníkové šetření, které probíhalo v Jihočeském kraji. V praktické části se díky respondentům dozvídáme o uplatnění regionálních značek potravin na regionálním spotřebitelském trhu a o vlivu značek na spotřebitele.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 35 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.