Název: Zavedení regionální značky v Jihočeském kraji
Překlad názvu: Implementation of a Regional brand in South Bohemia
Autoři: Jarolímková, Kamila ; Toth, Štefan (vedoucí práce) ; Pavel, Pavel (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: produkt; region; regionální značka; rozvoj regionu; výrobce

Instituce: Česká zemědělská univerzita (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v repozitáři ČZU.
Původní záznam: https://is.czu.cz/zp/index.pl?podrobnosti_zp=205400

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-258810


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Česká zemědělská univerzita
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-09-22, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet