Název: Regionální značky a jejich úloha na spotřebitelském trhu potravin
Překlad názvu: Regional brands and their role in the consumer food market
Autoři: TYŠEROVÁ, Zuzana
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dotazníkové šetření; marketing; regionální značka; značka; brand; marketing; regional brand; survey
Citace: TYŠEROVÁ, Zuzana. Regionální značky a jejich úloha na spotřebitelském trhu potravin. České Budějovice, 2013. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Fakulta zemědělská a technologická

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/28791

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-166273


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2013-12-26, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet