Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Alternativní školy v Jihočeském kraji.
VISTOŘÍNOVÁ, Lucie
Bakalářská práce na téma Alternativní školy v Jihočeském kraji je postavena na odborné literární rešerši, která popisuje rozdělení a druhy školských zařízení v České republice. Pro potřeby získání cenných informací pro výzkum byly vybrány alternativní školy v Jižních Čechách. Teoretická část bakalářské práce se zaměřuje na rozdíly mezi klasickou školní výchovou a alternativní formou výuky, rozdílné struktury výukového plánu a celkově odlišného pojetí formy výuky. Pro praktickou část práce bylo použito kvalitativního výzkumu a získaných informací z tohoto výzkumu. Získaná potřebná data byla pro lepší přehlednost systematicky uspořádána do tabulek, grafů a myšlenkových map. V závěrečné části práce nalezneme diskusi o problematice a závěr vědeckého výzkumu. Závěr obsahuje celkové shrnutí celé práce a hlavní výhody a nevýhody alternativního školského systému.
Rizikové chování dívek umístěných ve výchovném ústavu.
HANDLÍŘOVÁ, Zdeňka
Předmětem bakalářské práce je rizikové chování dívek umístěných ve výchovném ústavu. Cílem bakalářské práce je zjistit, jaké rizikové chování vedlo k umístění dívek do Výchovného ústavu a dětského domova se školou Počátky a jak dívky vnímají svoji budoucnost po odchodu z výchovného ústavu. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení pojmů adolescence, rizikové chování a výchovné instituce. Praktická část je zaměřena na vlastní kvalitativní výzkum. Výzkumný soubor tvoří čtyři dívky umístěné ve Výchovném ústavu a dětském domově se školou Počátky, třídní učitelka a skupinový vychovatel dívek. V práci jsou také zpracovány kazuistiky dívek umístěných ve výchovném ústavu. Při zpracování výzkumných cílů byly položeny výzkumné otázky: Jaké rizikové chování vedlo k umístění dívek do Výchovného ústavu a dětského domova se školou Počátky. Jak dívky hodnotí svůj pobyt ve Výchovném ústavu a dětském domově se školou Počátky. Jak dívky vnímají svoji budoucnost po odchodu z Výchovného ústavu a dětského domova se školou Počátky. Při zpracování bakalářské práce bylo vycházeno z odborné literatury, zákonů, z kazuistik dívek a z osobních rozhovorů s dívkami a zaměstnanci Výchovného ústavu a dětského domova se školou Počátky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.