Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 232 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nábor zaměstnanců s využitím metody inzerce na internetu
Marek, Lukáš ; Hynek, Martin (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá procesem náboru zaměstnanců se zaměřením na metodu inzerce na internetu. V této své práci jsem se rozhodl analyzovat a kategorizovat nabídky práce pro pozice středního managementu, uveřejněné na vybraném pracovním portálu za určité období a následně kontaktovat inzerující firmy formou dotazníku. Cílem práce je zjistit, zdali si tyto firmy prostřednictvím uveřejněného inzerátu dokázaly zajistit dostatečný počet vhodných uchazečů pro fázi pozdějšího výběru a do jaké míry byl tento fakt ovlivněn skutečností, jak kvalitně byly jejich nabídky práce sestaveny, aby přilákaly přiměřený počet vhodných uchazečů pro výkon manažerských povolání a ty nevhodné, aby naopak odradily.
Návrh komunikačního mixu pro zlepšení náboru
Chaloupková, Veronika ; Junas, Katarína (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se věnuje použití komunikačního mixu jako efektivního nástroje náboru zaměstnanců v konkrétní společnosti. Na základě teoretických poznatků a vykonaných analýz současného stavu náboru a propagace společnosti bylo navrhnuto několik řešení, které by měly zvýšit zájem uchazečů o pracovní pozice.
Rozvoj značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Kosíková, Žaneta ; Gambová, Jana (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na téma Employer Branding, kdy v teoretické části jsou popsány možnosti budování značky a jejího vylepšování. V části praktické se nachází popis vybrané společnosti a popis aktuální situace ve společnosti. Následně je proveden interní i externí výzkum značky společnosti jako zaměstnavatele, kdy se zaměřuje na brněnský závod. V práci jsou podle výsledků analytické části identifikovány nedostatky a navrženy možnosti k jejich zlepšení.
Evaluation of youth employment programs in Ghana
Boakye, Isaac Effah
Tato studie hodnotila účinnost programů zaměstnanosti mladých lidí v Ghaně, jejichž cílem je snižovat nezaměstnanost. Pro studii by zvolen kvalitativní výzkumný přístup, přičemž bylo vybráno 18 respondentů, kteří se tohoto výzkumu zúčastnili. Sběr dat proběhl pomocí rozhovorů s průvodcem a jako další nástroj byly zvoleny sekundární zdroje dat. Studie zjistila, že všechny analyzované kategorie jsou cíleně zapojeny do programu pro práci ve vládních agenturách a po určité době jsou z programu vyřazeny. Obvykle se tak děje po získání povolení k přijetí do hlavního pracovního poměru. Závěr studie je věnován doporučením – mladí lidé by měli být vybaveni příslušnými dovednostmi a znalostmi, které jsou využitelné v různých odvětvích hospodářství. To jim v konečném důsledku umožní prosadit se na trhu práce a vyřeší tak konkurenceschopnost mladých lidí v oblasti zaměstnanosti v Ghaně.
Reaktivita v zátěžové situaci jako faktor výběru zaměstnanců
Šléglová, Vanda ; Čáp, David (vedoucí práce) ; Rymeš, Milan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá tématem reaktivity v zátěžové situaci, s hlavním důrazem na možnosti jejího testování v procesu výběru zaměstnanců. Po uvedení do tématu zátěžových situací a dimenzí osobnosti, které sehrávají svou roli při vyrovnávání se se stresem, tato práce předkládá více méně ucelený přehled psychodiagnostických nástrojů používaných v praxi pro testování stresové odolnosti a popisuje principy, na kterých jednotlivé metody staví. Vedle běžně užívaných metod, jako je rozhovor, pozorování a anamnéza, jsou představeny některé multidimensionální dotazníky, kde jednou z dimenzí je právě odolnost vůči stresu. Následuje přehled jednodimezionálních testů, které se zaměřují výhradně na tuto kvalitu. Tento výčet již představuje spíše možnosti, než-li v praxi skutečně užívané metody. O jejich aktuální využívanosti by informaci poskytly až výsledky empirického šetření. Návrh výzkumu je založen na posouzení možnosti využití Rosenzweigova testu frustrační tolerance při výběru zaměstnanců. Výzkum by měl dvě fáze - předvýzkum, neboli pilotní výzkum, který by byl kvalitativního rázu a byl by založen na rozhovorech s náborovými specialisty. Hlavní část výzkumu by měla formu kvantitativního výzkumu, který by předpokládal distribuci vytvořených dotazníků mezi větší počet HR specialistů. Powered by TCPDF...
Konceptualizace procesu náboru a výběru z perspektivy náborářů a užití psychometrických a psychologicky orientovaných nástrojů
Špádová, Zuzana ; Heider, David (vedoucí práce) ; Rudorfer, Lothar Filip (oponent)
Hlavním cílem této bakalářské práce je poukázat na individuální konceptualizaci procesu náboru a různých psychologických poznatků, metod a nástrojů, které jsou používány pracovníky lidských zdrojů v personální agentuře. Teoretická část zahrnuje představení vybraných metod současného recruitmentu (náboru) a teoretické využití psychologických poznatků v tomto procesu. Empirická část se zaměřuje na konceptualizaci procesu náboru a výběru a také využití psychologických nástrojů a konceptů v každodenních činnostech pracovníků lidských zdrojů v prostředí vybrané náborové agentury. Zvláštní pozornost bude věnována využití psychologických nástrojů a konceptů u náborářů s psychologickým a jiným vzděláním. Cílem práce je zjistit, jak je proces náboru (a hodnocení kandidátů) vnímán jednotlivými náboráři a jaké existují rozdíly v procesu hodnocení kandidátů s ohledem na postupy a poznatky, které jsou využívány v konkrétní praxi náborářů a jak se jejich využívání liší dle vzdělání, délky praxe a jak je subjektivně hodnocena jejich validita (efektivita). Práce bude zpracována pomocí kvalitativní metodologie, konkrétně zjišťováním obecně teoretických postupů a konkrétního provedení u jednotlivých náborářů. Sběr dat bude probíhat prostřednictvím polostrukturovaných rozhovorů s jednotlivými pracovníky dané náborové...
Proces náboru a výběru zaměstnanců se zaměřením na dělnické pozice ve vybrané společnosti
Krejsová, Nikola ; Budík, Jan (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
V rámci této bakalářské práce byla provedena analýza současného procesu náboru a výběru zaměstnanců ve společnosti Iveco Czech Republic. V tomto procesu bylo odhaleno několik nedostatků. Pro optimalizaci tohoto procesu byly navrhnuty změny, které by měly celý proces zefektivnit a usnadnit tak práci náborovému týmu.
Řízení lidských zdrojů ve zdravotnictví
SVAČINOVÁ, Tereza
Tato práce se zabývá analýzou řízení lidských zdrojů v konkrétní nemocnici v Jindřichově Hradci a návrhem změn pro zlepšení tohoto systému. V teoretické části jsou jednotlivě popsány personální činnosti. Poté jsou tyto teoretické části zpracovány do otázek v dotazníkovém šetření, které se týká spokojenosti zaměstnanců s vybranými činnostmi. V Hradecké nemocnici pracuje 784 zaměstnanců ve zdravotním sektoru. Dotazníkové šetření se týká zdravotních sester a ošetřovatelek, zdravotních laborantek, porodních asistentek a sanitářů. Data se pro potřebný výzkum získávala přibližně 2 týdny od 103 respondentů. Výsledky jsou následně statisticky popsány pomocí procentuálního zastoupení jednotlivých odpovědí. Výsledný návrh možných doporučení, na zlepšení současného stavu, je předán vedení řízení lidských zdrojů ve vybrané nemocnici.
Marketingová komunikace zaměstnavatele zaměřená na nábor pracovníků obchodního oddělení
Padalíková, Simona
Padalíková, S. Marketingová komunikace zaměstnavatele zaměřená na nábor pracovníků obchodního oddělení. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita, 2021. Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací firem při náboru nových zaměstnanců v oboru obchod a prodej. V rámci práce byly prozkoumány inzeráty na pracovní pozice spojené s vybraným oborem. Dále byly provedeny rozhovory s HR specialisty (n = 11), kde byl zachycen pohled firem například na požadavky na uchazeče, současnou marketingová komunikaci firem, umístění pracovních inzerátů apod. V rámci práce byl proveden také sběr primárních dat, a to od potenciálních uchazečů o práci ve vybraném oboru (n=103). Nakonec byly porovnány všechny zjištěné informace, čímž byl identifikován pohled na marketingovou komunikaci při náboru zaměstnanců jak z pohledu firem, tak také z pohledu kandidátů o zaměstnání. Cílem práce bylo stanovení doporučení pro marketingovou komunikaci firem při náboru. Zjištěné doporučení bylo mimo jiné také srovnáno s HR trendy ve světě. Mezi doporučení, která z dosažených výsledků plynou lze poukázat například na odstranění nedostatečné srozumitelnosti inzerátů nebo zajištění propagace firemní kultury.
Využití sociálních sítí pro nábor nových zaměstnanců v bance
TOMAŇ, Lukáš
Bakalářská práce na téma Využití sociálních sítí pro nábor nových zaměstnanců v bance je rozdělena na dvě části. Teoretická část bakalářské práce je zaměřena na řízení lidských zdrojů, employer branding a na problematiku v oblasti personálních činností. V praktické části bakalářské práce je představena a definovaná banka ČSOB, jaké sociální sítě banka využívá a za jakým účelem. V rámci rozhovorů se zástupci ČSOB byly zjištěné informace, které se týkají využívání sociálních sítí při náboru zaměstnanců v bance. Dále následovala analýza úspěšnosti sociálních sítí banky a do jaké míry nábor nových zaměstnanců souvisí s využitím sociálních sítí. Zároveň byla provedena SWOT analýza, která byla zpracována na základě studie interních dokumentů a analýzy využití sociálních sítí pro nábor nových zaměstnanců ČSOB. V závěru bakalářské práce jsou uvedeny návrhy doporučení jednotlivých změn, řešení a inovativních postupů na základě získaných informací.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 232 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.