Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Uplatnění marketingu v sektoru služeb
Ondráková, Eliška ; Maštera, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vytvoření návrhů na zlepšení nástrojů marketingové komunikace. V teoretické části práce jsou vymezeny teoretické poznatky na základě rešerší odborné literatury. Praktická část práce se zaměřuje na zpracování analýzy marketingové strategie 7P, komparaci s konkurencí a SWOT analýzy. Návrhová část představuje návrhy pro firmu Re/max Reality Plus+.
Marketing realitních kanceláří
Svoboda, Robert ; Milichovský, František (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingem realitních kanceláří. V teoretické části je rozebrán marketing a popis realitních kanceláří. Práce také navrhuje, jaké reklamy by měla využít modelová fiktivní firma. V praktické části práce jsou mezi sebou jednotlivé druhy reklamy porovnány pomocí metody vícekriteriálního rozhodování. Na základě toho je následně vybrána nejvýhodnější možnost.
Marketingová komunikace realitní kanceláře
Hrdličková, Magdalena ; Pluháček, Stanislav (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato závěrečná práce se věnuje podrobnému zpracování fungování realitní kanceláře, jejímu marketingovému mixu se speciálním zaměřením na služby a především marketingové komunikaci vybrané realitní kanceláře. Tato práce neslouží pouze pro studijní účely, ale především jako potencionální pomoc v komunikaci pro danou realitní kancelář.
Činnost realitního makléře v praxi
Kiš, Miroslav ; Kosová, Jaroslava (oponent) ; Šmahel, Milan (vedoucí práce)
Po roce 1989 se uvolnil trh s nemovitostmi tím se umožnilo nástupu novému podnikatelskému odvětví a tím je zprostředkování prodeje a služeb při prodeji, nákupu, či pronájmu nemovitosti, které zprostředkovává realitní makléř. Má diplomová práce s názvem, Činnost realitního makléře v praxi“ má za úkol zhodnotit činnost realitního makléře v terénu, systémově uspořádat jeho činnost a tyty činnosti pak vyhodnotit na časovou a ekonomickou náročnost. Svoji práci jsem rozdělil na dvě části. Teoretická se zabývá oblastmi, které jsou pro realitního makléře důležité a o kterých by měl mít přehled. Např. právní vymezení nemovitosti, problematika bydlení, trh s nemovitostmi, realitní činnost a jiné. V praktické části je popsána činnost realitní ,,franchisové“ kanceláře RE/MAX a reálný prodej nemovitosti v Českých Budějovicích. Zhodnotil jsem postup prodeje nemovitosti a časově i ekonomicky vymezil náročnost obchodu.
Analýza vývoje cen nájemního bydlení ve městě Brně za sledované období
Smolinská, Radka
Cílem práce je vymezit základní pojmy používané v oblasti realitního trhu a nájemného bydlení, popsat základní principy při stanovení výšky nájemného a faktory, které můžou mít vliv na výsledné ceny nájemního bydlení. V praktické části této práce je zpracována pro sledované období analýza nájemního bydlení v Brně. Analýza je zpracována pro jednotlivé městské části a je rozdělena dle dispozičního uspořádání bytu. V závěru práce jsou všechny výstupy porovnány, je stanoven vývoj realitního trhu a určeno, kde došlo k největším změnám.
Závazkové vztahy v realitní praxi
BLAŽKOVÁ, Terezie
Tato práce se zabývá závazky v realitní praxi. Zaměřuje se na realitní kanceláře z právnického hlediska. Tato práce zkoumala vztahy v realitních kancelářích, firemní hodnoty a také moderní inovace. Významnou částí jsou právní předpisy, které souvisí s danou problematikou. K získání dat byly využity dotazníky. Zaměstnanci realitních kanceláří odpověděli na otázky, například jestli je v oboru velká konkurence nebo jaké jsou osobní předpoklady vedoucího zaměstnance v realitní praxi. Další dotazníky byly vyplněné lidmi, kteří mají buď zájem, anebo zkušenost se spolupráci s realitními kancelářemi.
Koupě nemovité věci
BLAŽKOVÁ, Terezie
Tato práce se zabývá koupí nemovité věci. Zaměřuje se na smlouvy, které se této problematiky týkají. Tato práce zkoumala, proč je důležitý katastr nemovitostí, které zákony se váží ke koupi nemovité věci a jak jsou závazky zajištěny či potvrzeny. Významnou částí práce jsou daně, které se ke koupi vážou, jako například daň z nemovitosti nebo daň z přidané hodnoty. K získání dat byly využity dotazníky. Zaměstnanci realitních kanceláří odpověděli na otázky, například jakou strategii jejich kancelář využívá nebo kolik nemovitostí prodají během roku. Další dotazníky byly vyplněné lidmi, kteří jsou vlastníky nemovité věci nebo kteří mají zkušenost s realitními kancelářemi.
Uplatnění marketingu v sektoru služeb
Ondráková, Eliška ; Maštera, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vytvoření návrhů na zlepšení nástrojů marketingové komunikace. V teoretické části práce jsou vymezeny teoretické poznatky na základě rešerší odborné literatury. Praktická část práce se zaměřuje na zpracování analýzy marketingové strategie 7P, komparaci s konkurencí a SWOT analýzy. Návrhová část představuje návrhy pro firmu Re/max Reality Plus+.
Marketing realitních kanceláří
Svoboda, Robert ; Milichovský, František (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingem realitních kanceláří. V teoretické části je rozebrán marketing a popis realitních kanceláří. Práce také navrhuje, jaké reklamy by měla využít modelová fiktivní firma. V praktické části práce jsou mezi sebou jednotlivé druhy reklamy porovnány pomocí metody vícekriteriálního rozhodování. Na základě toho je následně vybrána nejvýhodnější možnost.
Činnost realitního makléře v praxi
Kiš, Miroslav ; Kosová, Jaroslava (oponent) ; Šmahel, Milan (vedoucí práce)
Po roce 1989 se uvolnil trh s nemovitostmi tím se umožnilo nástupu novému podnikatelskému odvětví a tím je zprostředkování prodeje a služeb při prodeji, nákupu, či pronájmu nemovitosti, které zprostředkovává realitní makléř. Má diplomová práce s názvem, Činnost realitního makléře v praxi“ má za úkol zhodnotit činnost realitního makléře v terénu, systémově uspořádat jeho činnost a tyty činnosti pak vyhodnotit na časovou a ekonomickou náročnost. Svoji práci jsem rozdělil na dvě části. Teoretická se zabývá oblastmi, které jsou pro realitního makléře důležité a o kterých by měl mít přehled. Např. právní vymezení nemovitosti, problematika bydlení, trh s nemovitostmi, realitní činnost a jiné. V praktické části je popsána činnost realitní ,,franchisové“ kanceláře RE/MAX a reálný prodej nemovitosti v Českých Budějovicích. Zhodnotil jsem postup prodeje nemovitosti a časově i ekonomicky vymezil náročnost obchodu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.