Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Design of Formula Student Wheel Suspensions
Urban, Marek ; Fojtášek, Jan (oponent) ; Porteš, Petr (vedoucí práce)
This thesis deals with design of suspension kinematics of both axles. Based on analyses of on-track data, multi-body simulations in Adams Car, simulations in Matlab and analytical calculations in Mathcad, various changes of the design are conducted in order to improve the vehicle dynamics of the Formula student car. Individual kinematic changes are made as a response to specific problems that were perceived with the previous car. One of the issues is the packaging of the decoupled roll and heave suspension system and rear suspension links, with the aim to minimize mass, center of gravity height and yawing moment of inertia. Beside packaging, changes of front wheel geometry were conducted to utilize the tire and minimize steering torque. Also, kinematics and compliance simulations of the rear suspension are conducted and a measuring device is designed. Lastly, the effects of kinematic changes and compliance on the steady-state vehicle dynamics are studied using the Force-moment method full-vehicle simulation in Adams, which is then post-processed in Matlab.
Optimalizace nastavení závodního vozu simulátoru TORCS
Srnec, Pavel ; Jaroš, Jiří (oponent) ; Pospíchal, Petr (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o přírodních optimalizačních technikách, které jsou využity pro řešení problému nastavení závodního vozu. Nejdříve jsou v rámci optimalizačních technik představeny evoluční algoritmy. Největší důraz je kladen na optimalizaci hejnem částic. Nastavení závodního vozu je popsáno v samostatné kapitole spolu s představením simulátoru TORCS. Práce obsahuje veškeré návrhové a implementační části zvolených technik. Hlavním cílem práce je nalezení optimálního nastavení pro různé specifikace okruhů.
Analýza vlivu polohy karoserie závodního vozu na aerodynamické charakteristiky
Daniel, Petr ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Vančura, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá aerodynamikou závodního vozidla pro různá nastavení světlé výšky a náklonu karoserie. Nejprve je popsána teorie aerodynamiky a proudění. Pro provedení analýzy bylo nutné sestavení CAD modelu závodního automobilu. Sestava tohoto modelu je další kapitolou diplomové práce. Dále následuje CFD analýza, kde je na úvod zobrazen zjednodušený model vozidla. Je zde popsán celkový postup a nastavení v CFD programu. Na závěr jsou shrnuty výsledky pro jednotlivá nastavení.
Design of Formula Student Wheel Suspensions
Urban, Marek ; Fojtášek, Jan (oponent) ; Porteš, Petr (vedoucí práce)
This thesis deals with design of suspension kinematics of both axles. Based on analyses of on-track data, multi-body simulations in Adams Car, simulations in Matlab and analytical calculations in Mathcad, various changes of the design are conducted in order to improve the vehicle dynamics of the Formula student car. Individual kinematic changes are made as a response to specific problems that were perceived with the previous car. One of the issues is the packaging of the decoupled roll and heave suspension system and rear suspension links, with the aim to minimize mass, center of gravity height and yawing moment of inertia. Beside packaging, changes of front wheel geometry were conducted to utilize the tire and minimize steering torque. Also, kinematics and compliance simulations of the rear suspension are conducted and a measuring device is designed. Lastly, the effects of kinematic changes and compliance on the steady-state vehicle dynamics are studied using the Force-moment method full-vehicle simulation in Adams, which is then post-processed in Matlab.
Optimalizace nastavení závodního vozu simulátoru TORCS
Srnec, Pavel ; Jaroš, Jiří (oponent) ; Pospíchal, Petr (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o přírodních optimalizačních technikách, které jsou využity pro řešení problému nastavení závodního vozu. Nejdříve jsou v rámci optimalizačních technik představeny evoluční algoritmy. Největší důraz je kladen na optimalizaci hejnem částic. Nastavení závodního vozu je popsáno v samostatné kapitole spolu s představením simulátoru TORCS. Práce obsahuje veškeré návrhové a implementační části zvolených technik. Hlavním cílem práce je nalezení optimálního nastavení pro různé specifikace okruhů.
Analýza vlivu polohy karoserie závodního vozu na aerodynamické charakteristiky
Daniel, Petr ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Vančura, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá aerodynamikou závodního vozidla pro různá nastavení světlé výšky a náklonu karoserie. Nejprve je popsána teorie aerodynamiky a proudění. Pro provedení analýzy bylo nutné sestavení CAD modelu závodního automobilu. Sestava tohoto modelu je další kapitolou diplomové práce. Dále následuje CFD analýza, kde je na úvod zobrazen zjednodušený model vozidla. Je zde popsán celkový postup a nastavení v CFD programu. Na závěr jsou shrnuty výsledky pro jednotlivá nastavení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.