Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv marketingu na zákazníka při výběru potravin
VANIŠOVÁ, Hana
Diplomová práce se zabývá vlivem marketingu na zákazníka při výběru potravin. Zkoumá, zda převáží vliv marketingu nebo zákazníkův vlastní úsudek o vhodnosti volby potravin denní potřeby z hlediska sledování jejich nutričního složení. Teoretická část se zabývá základy marketingu, nemalá pozornost je věnována také potravinářskému zboží, označování potravin, výživě a kvalitě potravinářských produktů, které mohou ve velké míře ovlivnit kvalitu života. Výzkum byl realizován prostřednictvím dotazníkového šetření. Získaná data jsou zpracována ve formě tabulek a grafů, doplněných slovním komentářem. Platnost stanovených hypotéz je statisticky vyhodnocena a zpracována. Na základě výsledků výzkumného šetření jsou v závěru diplomové práce vyhodnoceny faktory ovlivňující nákupní rozhodování a jednotlivé preference respondentů při výběru potravin. V příloze je sestavený přehled praktických informací a obecných rad, které by měly nakupujícím pomoci v rozhodování při nákupu základních potravin a v lepší orientaci mezi údaji uvedenými na obalech jednotlivých produktů.
Komunikační strategie pro značku Klasa
Kantorová, Šárka ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá komunikační strategií značky Klasa. Cílem práce je vyhodnotit dosavadní komunikační strategii značky Klasa a na základě výsledků výzkumu potvrdit, či vyvrátit stanovené hypotézy týkající se značek kvality. Práce je rozčleněna do dvou částí, teoretické a praktické. První část práce obsahuje kapitoly zabývající se marketingovými a komerčními komunikacemi, značkou a její rolí v marketingu a marketingovým výzkumem trhu. Praktická část práce je věnována analýze dosavadní komunikace značky Klasa a vlastnímu marketingovému výzkumu. Závěrečná část mé diplomové práce obsahuje shrnutí poznatků a návrhy a doporučení pro komunikaci značky Klasa do budoucna.
Kvalita potravin z pohledu spotřebitele
LEDVINKA, Jan
Jak vyplývá z tématu mé práce, cílem bylo za pomoci dotazníkového šetření získat od respondentů informace o tom, jaký pohled mají na kvalitu potravin. Zajímalo mě např., zda při realizaci svých nákupů hledí na výživové složení výrobku, jestli znají pojem značka kvality, jak často potraviny nakupují nebo jestli museli při jejich nákupu řešit nějaký problém. Dále se zmiňuji o bezpečnosti a označování potravin, věnuji také pozornost jednotlivým druhům spotřebitelského chování. Velmi důležitým tématem jsou ceny potravin. V neposlední řadě se zaměřuji na jednotlivé komodity (maso a masné výrobky, vejce, mléko a mléčné výrobky, pekařské výrobky, ovoce a zeleninu).
Analýza vybrané značky kvality (Program CzQ): Podporované zaměstnávání
RYJÁČKOVÁ, Sandra
Bakalářská práce představuje Program Česká kvalita (CzQ), ve kterém je v současné době zařazeno 19 značek kvality. Od roku 2005 je zařazena do Programu CzQ také značka kvality Podporované zaměstnávání. Praktická část práce se věnuje představení značky a její následné analýze, která se opírá o výsledky dotazníkového průzkumu realizovaného na úrovni jednotlivých držitelů, správce značky a ostatních poskytovatelů podporovaného zaměstnávání. V závěrečné části práce je vylíčena současná situace podporovaného zaměstnávání v České republice, její vliv na značku Podporované zaměstnávání a slabé a silné stránky značky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.