Název: Vliv marketingu na zákazníka při výběru potravin
Překlad názvu: The influence of marketing on the customer at food choices
Autoři: VANIŠOVÁ, Hana
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketing; marketingová komunikace; marketingové triky; marketingový mix; média (masmédia); nákupní chování; označování potravin; potravinářské zboží; výživa a kvalita života; značky kvality; buying behavior; food goods; food labeling; Marketing; marketing communication; marketing mix; marketing tricks; media (mass media); nutrition and quality of life; quality labels
Citace: VANIŠOVÁ, Hana. Vliv marketingu na zákazníka při výběru potravin. České Budějovice, 2019. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/49120

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-394380


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2019-04-29, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet