Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,079 záznamů.  začátekpředchozí738 - 747dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh systému hodnocení dodavatelů dle ČSN ISO 9001:2000
Menšíková, Markéta ; Baumanová, Lenka (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrh systému hodnocení dodavatelů ve firmě ČESTAV, s. r. o v souladu s požadavky normy ISO 9001. Při řešení vycházím z teoretických základů a z analýzy současného stavu ve firmě ČESTAV, s. r. o. Projektová část obsahuje návrh postupu hodnocení dodavatelů, návrh formuláře pro hodnocení dodavatelů a návrh hodnocení dodavatelů v aplikaci MS Excel.
Zavedení účinného systému HACCP ve firmě Cutisin s.r.o.
Hájková, Marcela ; Cwiková, Olga (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na navrhnutí systému HACCP jako vhodného způsobu řešení vzniklé reklamace. Při řešení vycházím z teoretických základů a z analýzy současného stavu ve firmě Cutisin s.r.o. Projektová část obsahuje analýzu nebezpečí jednotlivých článků výrobního procesu, kritické body ve výrobě, preventivní a nápravná opatření.
Aplikace moderních metod řízení výroby
Žaloudek, Jan ; Jeřábek, Petr (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce)
Předmětem této práce je aplikace moderních nástrojů řízení výroby ve vybraném podniku. Teoretická část se zaměřuje na problematiku systémů řízení jakosti a koncepci ISO. Praktická část je zaměřena na řízení výroby a využití nástrojů řízení výroby ve vybraném podniku.
Návrh na sloučení norem ISO 9001:2000 dvou závodů firmy
Skřehot, Tomáš ; Šmatelka, Pavel (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na nalezení optimálních postupů dvou různě prováděných systémů ISO 9001:2000 společnosti KVS EKODIVIZE a.s. Cílem práce je sjednocení těchto postupů s ekonomickým vyhodnocením nákladů spojených s tímto sjednocením.
Zavedení nového systému řízení jakosti a jeho vyhodnocení
Píšťková, Jarmila ; Tkac, Peter (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Cílem práce je analyzovat současně zavedený systém managementu jakosti podle normy ISO 9001. Na základě zhodnocení navrhnout implementaci zavedení moderních přístupů řízení sebehodnocení společnosti ve formě pomocí Modelu excelence EFQM jako cestu k nalezení silných stránek a oblastí ke zlepšení. Práce obsahuje porovnání se systémem řízení jakosti jak na bázi ISO 9001, tak na bázi Modelu excelence EFQM.
Implementace součástí programu neustálého zlepšování
Fraňková, Magda ; Zámostná, Klára (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na implementaci CIP – World programu neustálého zlepšování a na splnění požadavků auditu Star Power Factory ve společnosti Siemens Nízkonapěťová spínací technika Trutnov, s.r.o.
Postup zavedení výrobního procesu v respektování normy ISO
Hajkrová, Romana ; Strebel', Vincent (oponent) ; Němeček, Petr (vedoucí práce)
Cílem mé diplomové práce je popis implementace procesů výroby do stávající infrastruktury v respektování normy ISO 9001:2001 ve společnosti ABC s.r.o. Ve své práci analyzuji stávající strukturu a popisuji teoretická východiska. Na těchto základech navrhuji postup zavedení výrobního procesu.
Optimalizace procesů v kontextu řízení kvality - norma ISO 9001
Hýblerová, Michaela ; Hradecká, Lenka (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
V této diplomové práci se zabývám procesním přístupem jako jednou z hlavních zásad vyplývajících z řízení dle ISO 9001. Úvodní teoretickou část věnuji základním tezím vyplývajících z normy ISO 9001. V praktické části provádím analýzu procesů, systému neustálého zlepšování a uvádím ekonomické zatížení při zavádění norem. V poslední části představím návrhy na optimalizaci řízení procesů.
Návrh na zlepšení systému řízení jakosti dle ČSN EN ISO 9001:2001
Hájek, Jiří ; Jaroš, David (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá detailním rozborem systémů managementu jakosti dle EN ISO 9001:2000 ve vybrané společnosti. Cílem této práce je provést dokladnou analýzu tohoto systémy a dále se zaměřit na konkrétní problém, oblast systému s potenciálem pro zlepšení. V tomto případě se jednalo o systém měření spokojenosti zákazníků. V teoretické části je zmíněn celkový pohled na jakost, z historického hlediska, až po současnost. Dále jsou zde pro lepší pochopení problematiky zmíněny principy norem ISO, udržování systémů a nástroje jejich zlepšování. V praktické části je provedena analýza konkrétního systému managementu jakosti a následně jsou realizována opatření pro jeho zlepšení.
Řízení průběhu zakázky organizací
Aigel, Radek ; Vítková,, Eva (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na zlepšení průběhu řízení zakázky firmou ISMA Jevíčko s.r.o., která působí na stavebním trhu. Práce řeší teoretická východiska a jejich implementaci na jmenovanou společnost. Dále jsou zde navrženy nové metody vedení společnosti a optimalizace průběhu zakázky ke zkvalitnění služeb pro zákazníka prostřednictvím systémů Outsourcingu IS/IT a Outsourcingu marketingu, ekologickými normami, metodou Total Quality Managementu a dalšími užitečnými vědeckými postupy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,079 záznamů.   začátekpředchozí738 - 747dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.