| |
| |
| |
| |
|
Zavedení nového systému řízení jakosti a jeho vyhodnocení
Píšťková, Jarmila ; Tkac, Peter (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Cílem práce je analyzovat současně zavedený systém managementu jakosti podle normy ISO 9001. Na základě zhodnocení navrhnout implementaci zavedení moderních přístupů řízení sebehodnocení společnosti ve formě pomocí Modelu excelence EFQM jako cestu k nalezení silných stránek a oblastí ke zlepšení. Práce obsahuje porovnání se systémem řízení jakosti jak na bázi ISO 9001, tak na bázi Modelu excelence EFQM.
|
| |
| |
| |
|
Návrh na zlepšení systému řízení jakosti dle ČSN EN ISO 9001:2001
Hájek, Jiří ; Jaroš, David (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá detailním rozborem systémů managementu jakosti dle EN ISO 9001:2000 ve vybrané společnosti. Cílem této práce je provést dokladnou analýzu tohoto systémy a dále se zaměřit na konkrétní problém, oblast systému s potenciálem pro zlepšení. V tomto případě se jednalo o systém měření spokojenosti zákazníků. V teoretické části je zmíněn celkový pohled na jakost, z historického hlediska, až po současnost. Dále jsou zde pro lepší pochopení problematiky zmíněny principy norem ISO, udržování systémů a nástroje jejich zlepšování. V praktické části je provedena analýza konkrétního systému managementu jakosti a následně jsou realizována opatření pro jeho zlepšení.
|
|
Řízení průběhu zakázky organizací
Aigel, Radek ; Vítková,, Eva (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na zlepšení průběhu řízení zakázky firmou ISMA Jevíčko s.r.o., která působí na stavebním trhu. Práce řeší teoretická východiska a jejich implementaci na jmenovanou společnost. Dále jsou zde navrženy nové metody vedení společnosti a optimalizace průběhu zakázky ke zkvalitnění služeb pro zákazníka prostřednictvím systémů Outsourcingu IS/IT a Outsourcingu marketingu, ekologickými normami, metodou Total Quality Managementu a dalšími užitečnými vědeckými postupy.
|