Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv tzv. „Ikea“ efektu na spotřebitele generace Y
Hochvaldová, Jana
Hochvaldová, J. Vliv tzv. "Ikea efektu" na spotřebitele generace Y. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021. Tato diplomová práce se věnuje působení „Ikea“ efektu na spotřebitele. Pojem „Ikea“ efekt je označován jako skutečnost, kdy lidé přiznávají vyšší hodnotu pro-duktům, na jejichž sestavení se nějakým způsobem podíleli, ve srovnání se stejný-mi produkty, na jejichž kompletaci se nepodíleli. Literární rešerše se zabývá spo-třebitelským chováním a behaviorální ekonomií, které je „Ikea“ efekt součástí. V analytické části diplomové práce je provedena analýza dotazníkového šetření a hloubkových rozhovorů, které výsledky dotazníku rozšiřují. Tyto výsledky jsou následně dány do kontextu s poznatky, které byly získány literární rešerší, a na základě těchto výsledků jsou pak sestaveny doporučení pro firmy, které mohou působení „Ikea“ efektu využít ve své marketingové a obchodní strategii.
Application and use of corporate social responsibility in marketing
Adamčiková, Patrícia ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Dzoganová, Stanislava (oponent)
Předmětem diplomové práce je dokázat možnou korelaci, neboli vzájemnou souvislost mezi veřejně prospěšnou činností firmy a kupním rozhodováním zákazníků, jako i potenciál společenské odpovědnosti, či firemní filantropie v marketingu. Součástí práce jsou nejrelevantnější poznatky ze studovaných oblastí marketingu, společenské odpovědnosti, psychologie marketingu a emocí v reklamě, jako i tvorby brandu. Praktická část je věnovaná společnosti RWE-Česká republika a jejím veřejně prospěšným projektům. Součástí práce je dotazník, kterého cílem je zjistit všeobecné povědomí, situaci a přístup lidí ke zkoumané oblasti, jako i jejich znalost konkrétních projektů, které byli na území České republiky realizované. Celkový obraz pomáhá dotvářet hloubkový rozhovor s odborníkem z byznysu a marketingové praxe.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.