Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
The Use of Project Management Methods in Selected Company
Dubiňák, Marek ; Žigová, Bibiána (oponent) ; Doskočil, Radek (vedoucí práce)
This thesis focuses on the use of project management in a company during the development and implementation of a new firewall for a client company. Various project management methods and techniques are introduced and applied to achieve successful project results. The aim of the thesis is to provide an overview of project management and its importance for the successful realization of project.
eTwinning jako forma výuky předmětů oboru pedagogika na středních školách
Švihálková, Monika ; Kasíková, Hana (vedoucí práce) ; Běhalová, Andrea (oponent)
Diplomová práce s názvem eTwinning jako forma výuky předmětů oboru pedagogika na středních školách má své těžiště v projektové výuce. Zabývá se konkrétně možností využívat projektovou výuku v rámci eTwinningu s žáky pedagogických oborů na středních školách. Cílem práce je teoretické zmapování této problematiky a uvedení praktického návrhu projektu zaměřeného konkrétně na obor předškolní a mimoškolní pedagogika. Metodologie byla postavena na participačním akčním výzkumu. Pro zjištění podmínek a představ o struktuře a obsahu projektu v eTwinningu byla nejprve užita metoda dotazníkového šetření. Respondenty byli učitelé pedagogiky a jejích disciplín. Následoval vlastní výzkumníkův návrh projektu, který byl podstoupen ke kritickému pohledu třem učitelům z dotazníkového šetření. S těmi byl veden rozhovor o tomto projektu a o využitelnosti projektové výuky v rámci eTwinningu pro žáky oboru pedagogika na středních školách. Dosaženým závěrem je, že střední školy nabízející ke studiu pedagogické obory by s mírnými nedostatky mohly být zázemím pro projektovou výuku v eTwinningu. Důležité také je, že učitelé vnímají aktivitu eTwinning jako přínosnou ve vzdělávání budoucích pedagogů. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Barokní Lysá nad Labem a její využití ve výchovně vzdělávacím projektu na druhém stupni základní školy.
Šenkýřová, Martina ; Parkan, František (vedoucí práce) ; Havlůjová, Hana (oponent)
Klíčová slova: Regionální dějiny, projektová výuka, baroko a barokní kultura Anotace: Práce se zabývá barokním obdobím regionálních dějin města Lysá nad Labem a jeho využitím ve výchovně vzdělávacím projektu na druhém stupni základní školy. V první části diplomové práce jsem se věnovala stručnému přehledu a zhodnocení regionální literatury Lysé nad Labem a pedagogické literatury využitelné pro projektovou výuku. Dále jsem charakterizovala dobu baroka v českých zemích - konkrétně způsob, jak se promítala v umění, víře a myšlení člověka a v utváření krajiny. Popsala jsem historii města Lysé nad Labem s důrazem na její barokní etapu a významný rod Šporků. Pro ucelenost teoretické části práce a upotřebení v projektové výuce, jsem také popsala všechny barokní památky města a jeho nejbližšího okolí. Zabývala jsem se významem regionálních dějin a projektové výuky. V praktické části diplomové práce se snažím pomocí realizovaného projektu prokázat vhodnost využití projektové výuky pro začlenění regionálních dějin do výuky dějepisu a dalších předmětů na Základní škole v Lysé nad Labem. Při přípravě projektu jsem vycházela z nejvýznamnější a nejdůležitější etapy historického vývoje města - doby baroka. Nejdříve jsem naplánovala koncepci projektu, jeho fáze, mezipředmětovou propojenost, rozdělení žáků do skupin a...
eTwinning jako forma výuky předmětů oboru pedagogika na středních školách
Švihálková, Monika ; Kasíková, Hana (vedoucí práce) ; Běhalová, Andrea (oponent)
Diplomová práce s názvem eTwinning jako forma výuky předmětů oboru pedagogika na středních školách má své těžiště v projektové výuce. Zabývá se konkrétně možností využívat projektovou výuku v rámci eTwinningu s žáky pedagogických oborů na středních školách. Cílem práce je teoretické zmapování této problematiky a uvedení praktického návrhu projektu zaměřeného konkrétně na obor předškolní a mimoškolní pedagogika. Metodologie byla postavena na participačním akčním výzkumu. Pro zjištění podmínek a představ o struktuře a obsahu projektu v eTwinningu byla nejprve užita metoda dotazníkového šetření. Respondenty byli učitelé pedagogiky a jejích disciplín. Následoval vlastní výzkumníkův návrh projektu, který byl podstoupen ke kritickému pohledu třem učitelům z dotazníkového šetření. S těmi byl veden rozhovor o tomto projektu a o využitelnosti projektové výuky v rámci eTwinningu pro žáky oboru pedagogika na středních školách. Dosaženým závěrem je, že střední školy nabízející ke studiu pedagogické obory by s mírnými nedostatky mohly být zázemím pro projektovou výuku v eTwinningu. Důležité také je, že učitelé vnímají aktivitu eTwinning jako přínosnou ve vzdělávání budoucích pedagogů. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Barokní Lysá nad Labem a její využití ve výchovně vzdělávacím projektu na druhém stupni základní školy.
Šenkýřová, Martina ; Parkan, František (vedoucí práce) ; Havlůjová, Hana (oponent)
Klíčová slova: Regionální dějiny, projektová výuka, baroko a barokní kultura Anotace: Práce se zabývá barokním obdobím regionálních dějin města Lysá nad Labem a jeho využitím ve výchovně vzdělávacím projektu na druhém stupni základní školy. V první části diplomové práce jsem se věnovala stručnému přehledu a zhodnocení regionální literatury Lysé nad Labem a pedagogické literatury využitelné pro projektovou výuku. Dále jsem charakterizovala dobu baroka v českých zemích - konkrétně způsob, jak se promítala v umění, víře a myšlení člověka a v utváření krajiny. Popsala jsem historii města Lysé nad Labem s důrazem na její barokní etapu a významný rod Šporků. Pro ucelenost teoretické části práce a upotřebení v projektové výuce, jsem také popsala všechny barokní památky města a jeho nejbližšího okolí. Zabývala jsem se významem regionálních dějin a projektové výuky. V praktické části diplomové práce se snažím pomocí realizovaného projektu prokázat vhodnost využití projektové výuky pro začlenění regionálních dějin do výuky dějepisu a dalších předmětů na Základní škole v Lysé nad Labem. Při přípravě projektu jsem vycházela z nejvýznamnější a nejdůležitější etapy historického vývoje města - doby baroka. Nejdříve jsem naplánovala koncepci projektu, jeho fáze, mezipředmětovou propojenost, rozdělení žáků do skupin a...
Využití projektové metody ve výuce humanitních předmětů na středních školách
LANGOVÁ, Martina
Předkládaná bakalářská práce se zabývá projektovou výukou a využitím projektové metody při výuce humanitních předmětů. Je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Obsahem teoretické části je souhrn dostupných informací o projektové výuce na základě odborné literatury. Její součástí je stručný historický vývoj projektové výuky nejenom v českém prostředí, terminologické vymezení základních pojmů, příprava a realizace projektové výuky a typologie projektů. V práci jsou nastíněny i základní negativa a pozitiva, která s sebou projektové vyučování přináší. Praktická část se zabývá návrhem konkrétního projektu, jeho ověřováním a popisem jeho realizace
Využití projektové metody ve výuce přírodovědných předmětů na středních školách
LESKOVCOVÁ, Martina
Bakalářská práce pojednává o využití projektové metody v přírodovědných předmětech na středních školách. V teoretické části jsou vysvětleny hlavní pojmy, popsána charakteristika projektové výuky, dále typy a fáze projektové výuky a v neposlední řadě jsou popsány Rámcové vzdělávací programy pro střední školy. Pozornost je také věnována samotné realizaci projektové metody v přírodovědných předmětech. V praktické části je popsána provedená průzkumná sonda zaměřená na zjištění zkušeností učitelů s vyžíváním projektové metody a názorů na navržený příklad projektu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.