Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,853 záznamů.  začátekpředchozí1034 - 1043dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Organizace zakázky ve stavebním podniku
Kutěj, Michal ; Živný, Lubomír (oponent) ; Nováková, Jana (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je popis průběhu organizace zakázky ve stavebním podniku s využitím nástrojů projektového řízení. V bakalářské práci se prolíná teoretická část s praktickou částí, kdy nejprve je problematika vysvětlena teoreticky a poté prakticky na zvolené zakázce. Touto zakázkou je novostavba Živnostenského domu ve městě Hodonín, která byla realizována v průběhu roku 2011 a 2012 společností Stavební firma Plus s.r.o.
Řízení projektu výstavby
Kadeřávková, Jitka ; Bartoš, Miroslav (oponent) ; Waldhans, Miloš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá řízením projektu výstavby a je rozdělená do dvou částí – teoretická a praktická. V teoretické části je stručně charakterizované projektové řízení, samotný projekt, fáze projektu a potřebná dokumentace a legislativa. Praktická část práce je zaměřená na územní a stavební řízení v konkrétní stavební zakázce. Cílem této práce je analyzovat problematiku stavebního řízení v konkrétním projektu výstavby a požadovaným výstupem je zpracování jednoduché metodiky pro stavební řízení.
Plánování průběhu projektu výstavby
Deufnerová, Veronika ; Stanček, Daniel (oponent) ; Nováková, Jana (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje problematice systému plánování projektu výstavby a vysvětluje základní pojmy, které se této oblasti týkají. Úkolem této práce je seznámení se základními metodami plánovaní průběhu projektu výstavby a jejich aplikace na konkrétním praktickém projektu ZŠ Kuřim Jungmannova.
Využití metodiky projektového řízení ve stavebních firmách
Fuchs, Marek ; Bartoš, Miroslav (oponent) ; Nový, Martin (vedoucí práce)
Bakalářské práce se zabývá projektovým řízením, vysvětluje základní metody projektového řízení, standardy projektového řízení a fáze projektu. Předmětem praktické části je prostřednictvím dotazníkového šetření zjistit a zhodnotit aktuální situaci využívání projektového řízení ve stavebních firmách v České republice.
Metodika výuky předškolních dětí v mateřské škole
ŠVARCOVÁ, Michaela
Bakalářská práce se zabývá metodikou výuky předškolních dětí. Práce nahlédne do současného pojetí výuky, včetně motivace dětí a učitelů k učení. Za pomoci kvalitativního výzkumu a nastudovaných vědomostí byl v rámci práce vytvořen projekt, který je zacílen na děti předškolního věku. Vytvořený projekt nabídne soubor aktivit a her, které podpoří osvojení základních znalostí a dovedností dětí pro vstup do školy. Projekt podporuje individuální rozvojové oblasti, které pomocí her a smysluplně navozených tvořivých činností, ovlivňují jejich vztah k poznávání a učení. Bakalářská práce je inspirací pro každého, kdo se zabývá předškolní pedagogikou. Práce nahlíží do metodiky předškolních dětí z hlediska školní zralosti. Práce je přínosná pro učitele jako motivace dětí k učení, která nabízí něco nového v rámci výchovy a vzdělávání, na základě rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání.
Využití metod dramatické výchovy ve druhé třídě základní školy
Nedvědilová, Denisa ; Ferklová, Alžběta (vedoucí práce) ; Svobodová, Radmila (oponent)
Téma mé práce jsem si vybrala ze dvou, pro mne důležitých důvodů. Prvním je, že pro mnoho lidí a bohužel i učitelů je práce s dramatickou výchovou v běžných hodinách určitým problémem a dramatická výchova se stává stále častěji velmi diskutovaným tématem. Tím druhým důvodem pro volbu tématu bylo to, že jsem začala pracovat s novou, poměrně "problematickou třídou," která se do této chvíle ještě s dramatickou výchovou nesetkala. Hlavní náplní této práce je pozorování toho, jakým způsobem se bude měnit kolektiv, jeho vazby a vztahy mezi dětmi za pomoci dramatické výchovy. Diplomová práce je rozdělená na dva oddíly. V teoretické části se vzhledem k zaměření diplomové práce zabývám především charakteristikou dítěte mladšího školního věku a vysvětlením, co je dramatická výchova. Věnuji se jejím cílům, formám, metodám a technikám. V praktické části jsou zařazeny veškeré činnosti dramatické výchovy, které jsem ve své třídě během půl roku použila, se zaměřením na zlepšení celkové situace ve třídě. Popisuje práci učitele v novém kolektivu a to, zda dramatická výchova může ovlivnit klima třídy a práci jednotlivých dětí. Klíčová slova: Dramatická výchova, děti mladšího školního věku, klima, spolupráce, projekt.
Doučování žáků 1. stupně ZŠ v mimoškolním prostředí
Dufková, Tereza ; Krčmářová, Tereza (vedoucí práce) ; Stará, Jana (oponent)
Název: Doučování žáků 1. stupně ZŠ v mimoškolním prostředí Abstrakt: Práce komplexně analyzuje pilotní projekt Národní knihovny zaměřený na pomoc žákům 1.stupně ZŠ se školní přípravou. V úvodní části se práce detailně zabývá způsobem doučování v rámci mimoškolní činnosti na území ČR. Druhá část práce je zaměřena na mapování působení dobrovolníků v Městské knihovně v Praze - Bohnicích a jejich činnost se žáky. Práce popisuje pedagogické přístupy jednotlivých mentorů ke svým žákům, snaží se najít vhodné způsoby spolupráce, odhalit a odstranit nedostatky, které během projektu vyvstanou. Klíčová slova: Doučování, žák 1. stupně ZŠ, znevýhodněný žák, knihovna, projekt, mimoškolní prostředí, školní příprava, pravidelná příprava, mentoring, dobrovolnictví
Tvorba a realizace projektu environmentální výchovy v preprimárním vzdělávání
Prášilová, Lenka ; Holemá, Irena (vedoucí práce) ; Ferklová, Alžběta (oponent)
1 Název Tvorba a realizace projektu environmentální výchovy v preprimárním vzdělávání Abstrakt Předkládaná diplomová práce se zabývá vytvořením a realizací projektu environmentální výchovy v preprimárním vzdělávání, který si klade za cíl zlepšit vztah dětí ke zvířatům na základě získání informací o zvířatech, přímého pozorování zvířat a prožitím činností a úkolů s živými zvířaty. Náplní teoretické části této práce je obecné vymezení pojmu projekt - jeho charakteristika, znaky pedagogického projektu, tvorba, metody a postupy hodnocení projektu, dále charakteristika předškolního dítěte s důrazem na věk 4 - 7 let v životě dítěte, pro které je projekt zpracován, teorie osobnosti pedagoga v předškolním zařízení (jeho tvořivost, kreativita), vymezení environmentální výchovy v RVP PV a pojmu environmentální senzitivita, vliv zvířat na vývoj dítěte předškolního věku, zaměření na možnosti využití zvířat v MŠ a na možná rizika bránící dítěti v kontaktu s živým zvířetem (alergie, fobie). Praktická část se nejprve podrobně věnuje popisu a realizaci připraveného projektu, včetně jeho evaluace a následně akčnímu výzkumu, který mapuje trojúhelník respondentů dítě - rodič - učitel a ověřuje metodou standardizovaného rozhovoru s dětmi a anonymních dotazníků pro rodiče a učitele, zda došlo k naplnění hlavního cíle projektu....
Tvorba hudebně pohybových choreografií pro děti předškolního věku s využitím vlastní didaktické pomůcky
Šandová, Pavla ; Kodejška, Miloš (vedoucí práce) ; Kmentová, Milena (oponent)
Diplomová práce se zabývá implementací vlastní didaktické pomůcky do hudebně pohybových činností předškolního dítěte v mateřské škole s ohledem na integrativní charakter vzdělávání. První část práce zmiňuje v teoretické rovině důležité aspekty vývoje dítěte ve věku pěti až šesti let. Dále pojednává o specifikách rozvoje hudebnosti v předškolním věku, zvláště se zaměřením na instrumentální složku hudby. Poukazuje na hudební tvořivost, která vyplývá z principů Orffova Schulwerku. Ve druhé, praktické části, zkoumá pomocí metody experimentu, pozorování a strukturovaného interview hudební pedagogický projekt, jehož hlavní součástí je metodická řada Cup song, obsahující náměty na využití vlastní didaktické pomůcky v praxi. Zejména ověřuje vliv této metody na hudební a osobnostní rozvoj dítěte. KLÍČOVÁ SLOVA Hudba, hudební schopnosti, dítě předškolního věku, hudební nástroje, integrace, projekt, Cup song, instrumentální činnosti, tvořivost, rytmus, píseň, prožitek, Orffova škola.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,853 záznamů.   začátekpředchozí1034 - 1043dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.