Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Tvorba a realizace projektu environmentální výchovy v preprimárním vzdělávání
Prášilová, Lenka ; Holemá, Irena (vedoucí práce) ; Ferklová, Alžběta (oponent)
1 Název Tvorba a realizace projektu environmentální výchovy v preprimárním vzdělávání Abstrakt Předkládaná diplomová práce se zabývá vytvořením a realizací projektu environmentální výchovy v preprimárním vzdělávání, který si klade za cíl zlepšit vztah dětí ke zvířatům na základě získání informací o zvířatech, přímého pozorování zvířat a prožitím činností a úkolů s živými zvířaty. Náplní teoretické části této práce je obecné vymezení pojmu projekt - jeho charakteristika, znaky pedagogického projektu, tvorba, metody a postupy hodnocení projektu, dále charakteristika předškolního dítěte s důrazem na věk 4 - 7 let v životě dítěte, pro které je projekt zpracován, teorie osobnosti pedagoga v předškolním zařízení (jeho tvořivost, kreativita), vymezení environmentální výchovy v RVP PV a pojmu environmentální senzitivita, vliv zvířat na vývoj dítěte předškolního věku, zaměření na možnosti využití zvířat v MŠ a na možná rizika bránící dítěti v kontaktu s živým zvířetem (alergie, fobie). Praktická část se nejprve podrobně věnuje popisu a realizaci připraveného projektu, včetně jeho evaluace a následně akčnímu výzkumu, který mapuje trojúhelník respondentů dítě - rodič - učitel a ověřuje metodou standardizovaného rozhovoru s dětmi a anonymních dotazníků pro rodiče a učitele, zda došlo k naplnění hlavního cíle projektu....
Tvorba a realizace projektu environmentální výchovy v preprimárním vzdělávání
Prášilová, Lenka ; Holemá, Irena (vedoucí práce) ; Ferklová, Alžběta (oponent)
1 Název Tvorba a realizace projektu environmentální výchovy v preprimárním vzdělávání Abstrakt Předkládaná diplomová práce se zabývá vytvořením a realizací projektu environmentální výchovy v preprimárním vzdělávání, který si klade za cíl zlepšit vztah dětí ke zvířatům na základě získání informací o zvířatech, přímého pozorování zvířat a prožitím činností a úkolů s živými zvířaty. Náplní teoretické části této práce je obecné vymezení pojmu projekt - jeho charakteristika, znaky pedagogického projektu, tvorba, metody a postupy hodnocení projektu, dále charakteristika předškolního dítěte s důrazem na věk 4 - 7 let v životě dítěte, pro které je projekt zpracován, teorie osobnosti pedagoga v předškolním zařízení (jeho tvořivost, kreativita), vymezení environmentální výchovy v RVP PV a pojmu environmentální senzitivita, vliv zvířat na vývoj dítěte předškolního věku, zaměření na možnosti využití zvířat v MŠ a na možná rizika bránící dítěti v kontaktu s živým zvířetem (alergie, fobie). Praktická část se nejprve podrobně věnuje popisu a realizaci připraveného projektu, včetně jeho evaluace a následně akčnímu výzkumu, který mapuje trojúhelník respondentů dítě - rodič - učitel a ověřuje metodou standardizovaného rozhovoru s dětmi a anonymních dotazníků pro rodiče a učitele, zda došlo k naplnění hlavního cíle projektu....

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.