Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Řízení mobilního robota
Kozubek, Jakub ; Peringer, Petr (oponent) ; Kočí, Radek (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou komunikačního rozhraní mezi mobilním zařízením a robotickým kitem Traxster. Rozhraní bude sloužit k ovládání robota. Aplikace pro mobilní zařízení je vyvíjena pro operační systém Android a umožňuje ovládat robota pomocí bezdrátové technologie Bluetooth. Aplikace zároveň slouží jako interpret sady příkazů pro robota.
Měření výkonu a profilování systému CloverETL pro zpracování dat
Botka, Roland ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Rychlý, Marek (vedoucí práce)
Táto diplomová práca sa zaoberá meraním výkonu a profilovaním systému CloverETL pre spracovanie dát. Podstatou je navrhnutie spôsobu merania výkonu prostredia a profilovania systému CloverETL. Problém bol vyriešený návrhom a implementáciou aplikácie, ktorá na základe nameraných dát a ich analýzy zistí maximálnu priepustonsť systému a sleduje zmeny výkonnosti systému. Výhodou je možnosť porovnať prostredia na ktorých beží systém CloverETL a využitie aplikácie pri automatizovanom testovaní vo firme. Vytvorené ETL Grafy boli otestované počas vývoja a sú súčasťou výsledku diplomovej práce.
Komunikační protokol pro messenger
Bílý, Ondřej ; Rášo, Ondřej (oponent) ; Mlýnek, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o tématu Komunikační protokol pro messenger a jeho zabezpečení. V jejím úvodu jsou rozebrány základní poznatky z oblasti kryptografického zabezpečení dat. Další dvě části se zaměřují na nejpoužívanější architektury v oblasti komunikačních sítí, které slouží k pochopení posíláni dat přes tyto sítě. Předposlední část se zabývá vytvořením komunikačního kanálu mezi aplikacemi v informačních sítí. Závěrečná část obsahuje popis tří jednoduchých aplikací, které demonstrují použití různých kryptografických ochran a různých protokolů pro posílání zpráv mezi uživateli.
2D Java Strategy Game
Nývlt, Jiří ; Kajan, Rudolf (oponent) ; Zachariáš, Michal (vedoucí práce)
This thesis aims at designing and implemetation of video strategy game. Part of thesis will be aimed at simulation of nontrivial computer enemy. Implementation process of simple computer game War paths will be described in practical part of thesis.
Měření výkonu a profilování systému CloverETL pro zpracování dat
Botka, Roland ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Rychlý, Marek (vedoucí práce)
Táto diplomová práca sa zaoberá meraním výkonu a profilovaním systému CloverETL pre spracovanie dát. Podstatou je navrhnutie spôsobu merania výkonu prostredia a profilovania systému CloverETL. Problém bol vyriešený návrhom a implementáciou aplikácie, ktorá na základe nameraných dát a ich analýzy zistí maximálnu priepustonsť systému a sleduje zmeny výkonnosti systému. Výhodou je možnosť porovnať prostredia na ktorých beží systém CloverETL a využitie aplikácie pri automatizovanom testovaní vo firme. Vytvorené ETL Grafy boli otestované počas vývoja a sú súčasťou výsledku diplomovej práce.
Aplikace android - teorie a praxe
Křečková, Johana Emma ; Halbich, Čestmír (vedoucí práce) ; Vostrovský, Václav (oponent)
Bakalářská práce je tematicky zaměřena na Aplikaci android a to jak z pohledu teoretického tak praktického. Hlavním cílem bakalářské práce je charakterizovat problematiku vývoje aplikací pro operační systém Android. Ten se skládá z následujících dílčích cílů: charakteristika architektury platformy Android a vývojových nástrojů, tvorba aplikace v programovacím jazyce Java, distribuce výsledné aplikace. Práce je rozčleněna do dvou částí - teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje charakteristiku architektury platformy Android (její rozdělení do vrstev a charakteristiku jednotlivých částí, např. jádro, knihovny, běhové prostředí a další). Dále teoretická část obsahuje výčet a charakteristiku vývojových nástrojů, které jsou potřebné pro samotný vývoj. Praktická část je zaměřená přímo na vývoj konkrétní aplikace. V práci jsou popisovány jednotlivé obrazovky po stránce jejich funkce a grafického návrhu a dále pak po stránce kódu. Na každé obrazovce je popsáno kódové řešení jejího designu a dále její funkcionality v jazyce Java. Kromě obrazovek jsou v praktické části popsány třídy a funkce, které jsou následně využívány ve více obrazovkách.
Řízení mobilního robota
Kozubek, Jakub ; Peringer, Petr (oponent) ; Kočí, Radek (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou komunikačního rozhraní mezi mobilním zařízením a robotickým kitem Traxster. Rozhraní bude sloužit k ovládání robota. Aplikace pro mobilní zařízení je vyvíjena pro operační systém Android a umožňuje ovládat robota pomocí bezdrátové technologie Bluetooth. Aplikace zároveň slouží jako interpret sady příkazů pro robota.
2D Java Strategy Game
Nývlt, Jiří ; Kajan, Rudolf (oponent) ; Zachariáš, Michal (vedoucí práce)
This thesis aims at designing and implemetation of video strategy game. Part of thesis will be aimed at simulation of nontrivial computer enemy. Implementation process of simple computer game War paths will be described in practical part of thesis.
Komunikační protokol pro messenger
Bílý, Ondřej ; Rášo, Ondřej (oponent) ; Mlýnek, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o tématu Komunikační protokol pro messenger a jeho zabezpečení. V jejím úvodu jsou rozebrány základní poznatky z oblasti kryptografického zabezpečení dat. Další dvě části se zaměřují na nejpoužívanější architektury v oblasti komunikačních sítí, které slouží k pochopení posíláni dat přes tyto sítě. Předposlední část se zabývá vytvořením komunikačního kanálu mezi aplikacemi v informačních sítí. Závěrečná část obsahuje popis tří jednoduchých aplikací, které demonstrují použití různých kryptografických ochran a různých protokolů pro posílání zpráv mezi uživateli.
Programovací jazyk Ruby a účelnost jeho zařazení do výuky
Porazil, Tomáš ; Pecinovský, Rudolf (vedoucí práce) ; Oraný, Vladimír (oponent)
Práce představuje jazyk Ruby a zabývá se myšlenkou, zda by mělo smysl zařadit tento jazyk do výuky informatiky na Vysoké škole ekonomické v Praze (VŠE). Na začátku studia musejí všichni studenti informatiky povinně absolvovat dva předměty týkající se programování, kdy pro mnohé z nich je to vůbec jejich první seznámení s programováním. V současné době je jako primární programovací jazyk vyučována Java. Tato práce si klade za cíl představit čtenáři jazyk Ruby, jako alternativu k současné době vyučovanému jazyku Java nebo alespoň jako jazyk, kterým je možné na studium Javy navázat. V úvodu práce je čtenář seznámen s historií jazyka, s filosofií, která stála u jeho zrodu a se základními koncepty, na kterých je postaven. Dále jsou představeny základní konstrukty a syntaxe jazyka nutné pro pochopení závěrečné části práce, která pojednává o různých programovacích technikách, které lze v Ruby použít. Závěrečná kapitola vyzdvihuje vlastnosti Ruby, pro které by jej bylo vhodné zařadit mezi vyučované jazyky na VŠE. Jedná se zejména o jasnou a stručnou syntaxi, možnost využít různých programovacích paradigmat a tvorbu interních DSL. Praktickým výstupem z celé práce je webová aplikace, nabízející interaktivní podobu práce samotné. Celou práci je tak možné procházet na internetu a všechny uvedené příklady programového kódu ihned vyzkoušet v praxi. Aplikace nastiňuje možný směr, kterým se může ubírat výuka programovacích jazyků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.