Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Design sady malých kuchyňských spotřebičů
Vejrostová, Kateřina ; Surman, Martin (oponent) ; Rubínová, Dana (vedoucí práce)
Práce pojednává o návrhu sady malých kuchyňských spotřebičů, která zahrnuje kuchyňský robot, nutriční, sportovní a tyčový mixér, ruční šlehač, rychlovarnou konvici a sendvičovač. V procesu návrhu je využit přístup bottom-up založený na řídicím produktu, kterým je v tomto případě kuchyňský robot.
Design sady malých kuchyňských spotřebičů
Vejrostová, Kateřina ; Surman, Martin (oponent) ; Rubínová, Dana (vedoucí práce)
Práce pojednává o návrhu sady malých kuchyňských spotřebičů, která zahrnuje kuchyňský robot, nutriční, sportovní a tyčový mixér, ruční šlehač, rychlovarnou konvici a sendvičovač. V procesu návrhu je využit přístup bottom-up založený na řídicím produktu, kterým je v tomto případě kuchyňský robot.
Analýza sortimentu Skechers
Nguyen, Tuan Anh ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Kuzmiaková, Zuzana (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu sortimentu Skechers v České Republice. Teoretická část se zabývá vymezením pojmů souvisejících s analýzou sortimentu. Praktická část přináší výsledky analýzy sortimentu společnosti Skechers. Za pomocí identifikace funkcí jednotlivých produktů v sortimentu a analýz objemů prodeje a tržeb je hlavní cíl práce odhalit silné a slabé stránky sortimentu společnosti Skechers, řešení k daným nedostatkům a odhalení možných příležitostí k dalšímu rozvoji firmy.
Uvedení produktové řady na český potravinový trh
Langerová, Anna ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kvinta, Zdeněk (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na uvedení produktové řady na potravinový trh v České republice. Zejména se soustředí na prémiovou řadu společnosti Dr. Oetker, která se nazývá Premium Puding. Práce je rozdělena do tří kapitol. V první části jsou popsány teoretické pojmy, které se týkají targetingu a positioningu, marketingového mixu produktu, vývoje nových produktů a konkurenční a SWOT analýzy. Druhá kapitola pojednává o samotné společnosti Dr. Oetker a následně se soustředí na Premium Puding a jeho analýzu. V poslední kapitole jsou zmíněny výsledky rozboru a případná doporučení.
Analýza sortimentu Macromex Czech s.r.o.
Maskaliova, Maryia ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
analýza sortimentu obchodní společnosti pomocí metod analýzy tržeb, analýzy rentability, analýzy efektivity, analýzy funkce výrobků. ná základě výsledků výše uvedených analýz byly navrhnuté opatření pro optimalizaci sortimentu.
Ekonomika a finanční plánování leasingové společnosti
PÍCHOVÁ, Lucie
Plánování je jednou z manažerských funkcí a procesů, která se podílí na řízení a fungování každé společnosti. Plánování je výchozím bodem, který předchází výkon všech ostatních manažerských činností. Cílem diplomové práce bylo provést analýzu leasingové trhu v ČR a ve vybrané leasingové společnosti analyzovat systém finančního plánování, definovat plánování společnosti, zda probíhá efektivně a spolehlivě, popsat krátkodobé a dlouhodobé sestavování plánů. Pro případovou studii byla vybrána leasingová společnost, která plánuje na základě mezinárodních standardů účetního výkaznictví střednědobý plán v druhé polovině roku, kdy se dále reviduje i plán současného roku. Střednědobý plán souvisí s náklady a výnosy, ovlivňuje ho tržní podíl, prostředí a trh dle konkurence.Leasingová společnost plánuje pro 3 produktové linie {--} automobily, spotřební zboží a přímá půjčka. Velký vliv na produkt, zda je ziskový či ne, má delikvence, která je nejvyšší v prvním roce splácení. Na delikventní smlouvy si leasingová společnost tvoří opravné položky a v prvotní fázi schvalování je u některých produktů povinné pojištění, které je součástí daného produktu. Oddělení plánování a controllingu má na starosti sledování jednotlivých produktových linií. Kontroluje a vyhodnocuje, zda jsou produkty ziskové. Hlavním úkolem je sledování profitability produktů. Závěrem lze říci, že je leasingová společnost v plánování, nastavování plánů a jejich implementace úspěšná. Výsledkem jsou ziskové produkty ze všech produktových linií, největší tržní podíl vykazují automobily, které tvoří hvězdu společnosti. V případě, že je produkt nerentabilní, tak je po určité době zrušen nebo dochází k nahrazení jiným produktem. Likvidita se ve velké míře nesleduje, protože leasingová společnost je ve vlastnictví nadnárodní společnosti.
Marketingový mix výrobkové řady
Záhoříková, Zuzana ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingového mixu výrobkové řady Enja Body Control Program společnosti Dermacol, jež nabízí produkty zpevňující péče a je jednou ze stěžejních řad značky. K analýze bylo využito McCarthyho členění nástrojů marketingového mixu. První kapitoly jsou věnovány představení společnosti v průběhu času a marketingové teorii. Jelikož problematika zpevňující péče je součástí trhu tělové kosmetiky, tuto oblast přibližuje třetí kapitola práce (členění, sezónnost, zákazníky trhu). Následující čtyři kapitoly jsou řazeny podle členění nástrojů marketingového mixu dle "4 P". Součástí práce je dotazníkové šetření na téma trh tělové kosmetiky, resp. zpevňující péče, určené ženám a dívkám ve věku 15 let a více. Hlavním cílem je porovnat nastavení nástrojů společnosti Dermacol a jak toto vnímají spotřebitelky (ideální obal produktu, povědomí o značce, cenová úroveň versus kvalita, české versus zahraniční značky tělové kosmetiky, efektivnost distribuce a účinnost komunikace aj).
Analýza sortimentu firmy Janus
Kudrnová, Gabriela ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Drábová, Veronika (oponent)
Práce pojednává o společnosti, která na náš trh distribuuje laserové tiskárny. Pomocí analýzy portfolia se zjišťují výrobky, které by se dále měly nabízet anebo které by se ze sortimentu měly vyřadit. Dále se práce zabývá službami, které slouží na podporu produktu. Nakonec je portfolio dané firmy porovnáno s portfoliem konkurenčních společností.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.