Název:
Uvedení produktové řady na český potravinový trh
Překlad názvu:
Launch of the product line on the Czech food market
Autoři:
Langerová, Anna ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kvinta, Zdeněk (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zaměřuje na uvedení produktové řady na potravinový trh v České republice. Zejména se soustředí na prémiovou řadu společnosti Dr. Oetker, která se nazývá Premium Puding. Práce je rozdělena do tří kapitol. V první části jsou popsány teoretické pojmy, které se týkají targetingu a positioningu, marketingového mixu produktu, vývoje nových produktů a konkurenční a SWOT analýzy. Druhá kapitola pojednává o samotné společnosti Dr. Oetker a následně se soustředí na Premium Puding a jeho analýzu. V poslední kapitole jsou zmíněny výsledky rozboru a případná doporučení.The bachelor thesis focuses on launch of product line on the food market in Czech republic. It mainly focuses on premium line of Dr. Oetker brand which is called Premium Puding. The thesis is divided into three basic chapters. The first part describes the theoretical concepts relating to targeting and positioning, product marketing mix, a new product development and competitive and SWOT analysis. The second chapter dicusses the company itself and concetrates on Premium Puding and its analysis. The last chapter describes the results of analysis and some recommendation.
Klíčová slova:
Dr. Oetker; produktová řada; SWOT analýza; Dr. Oetker; product line; SWOT analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49480