Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Srna, Martin ; Šprdlík, Pavel (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o spokojenosti zákazníků obchodního řetězce rozšířeného po celé ČR. Obsahuje výzkum problémových lokací styku se zákazníkem, návrh na zlepšení vztahu „zákazník – prodejce“ a tím k rozšíření počtu spokojených zákazníků a také k nejlevnějšímu způsobu reklamy.
Zhodnocení připravenosti zainteresovaných subjektů na povinnosti vyplývající z novely zákona o potravinách a tabákových výrobcích
Skoupá, Dominika
Skoupá, D. Zhodnocení připravenosti zainteresovaných subjektů na povinnosti vyplývající z novely zákona o potravinách a tabákových výrobcích. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Práce se zabývá zhodnocením připravenosti zainteresovaných subjektů (prodejců a neziskových organizací) na povinnosti vyplývající z nového zákona č. 180/2016 Sb., kterým se mění zákon č. 110/1997 Sb., o potravinách a tabákových výrobcích. Cílem diplomové práce je zhodnotit připravenost těchto subjektů na legisla-tivní změnu ukládající provozovnám s prodejní plochou nad 400 m2 povinnost darovat bezzávadné potraviny neziskovým organizacím. Na základě analýzy sekundárních dat a primárních dat získaných od zástupců zainteresovaných subjektů jsou identifikovány požadavky vztahující se k povinnostem jednotlivých subjektů. Jejich připravenost je zhodnocena podle zjištěných požadavků a jejich dostatečného naplnění. Na základě zhodnocení získaných dat lze konstatovat, že prodejci jsou na povinnosti vyplývající ze zákona zcela připraveni a neziskové organizace pouze částečně. Diplomová práce dále obsahuje návrhy na zabezpečení povinností vznikající subjektům v souvislosti s legislativní změnou.
Preference spotřebitele při nákupu na farmářských trzích
Benešová, Michaela ; Šánová, Petra (vedoucí práce) ; Markéta, Markéta (oponent)
Diplomová práce charakterizuje farmářské trhy a jejich vývoj, dozorové orgány, které souvisí s farmářskými trhy, kodex farmářských trhů a základní značky kvality. Hlavním cílem práce je identifikace preferencí a nákupního chování spotřebitelů, kteří nakupují potraviny na farmářských trzích a následná formulace doporučení pro prodejce a producenty původního českého potravinářského zboží, kteří realizují své produkty na farmářských trzích na základě zjištěných výsledků. Zjišťování preferencí spotřebitelů při nákupu na vybraných farmářských trzích v Praze probíhalo na základě dotazníkového šetření, a to přímým dotazováním. Tohoto šetření se zúčastnily všechny věkové kategorie. Bylo vyplněno celkem 172 dotazníků a získaná data byla následně graficky a tabulkově zpracována a vyhodnocena pomocí Microsoft Excel. Dále byla provedena analýza závislostí vybraných znaků použitím x2 testu nezávislosti ve statistickém software IBM SPSS Statistics a následné potvrzení či zamítnutí předem stanovených hypotéz. Ze zjištěných výsledků vyplývá, že nejčastěji navštěvovanými farmářskými trhy jsou trhy na Náplavce, dotazovaní spotřebitelé upřednostňují při jejich nákupu na farmářských trzích nejvíce kvalitu zboží, čerstvost zboží a vlastní zkušenost. Nejvíce nakupovaným sortimentem dle respondentů jsou ovoce a zelenina, pečivo a mléko a mléčné výrobky.
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Srna, Martin ; Šprdlík, Pavel (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o spokojenosti zákazníků obchodního řetězce rozšířeného po celé ČR. Obsahuje výzkum problémových lokací styku se zákazníkem, návrh na zlepšení vztahu „zákazník – prodejce“ a tím k rozšíření počtu spokojených zákazníků a také k nejlevnějšímu způsobu reklamy.
Factors affecting the achievement of goals
Harčárová, Andrea ; Franková, Emilie (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
V mé bakalářske práci se venuji analýze jednotlivých faktorů, které ovlyvňují dosahování cílů prodajců ve společnosti Southwestern. V teoretické části na základě dostupné literatury a internetových zdrojů popisuju cíl, jeho původ, proces stanovování cílů a jaké by měli býť základní požadavky při jejich stanovování. Také jako jsi stanovobat priority a naplánovat proces dosahování cíle. V teoretické části popisuji společnost Southwestern a její historii, letní program určený pro studenty vysokých škol a na základě vlastního výzkumu rozebírám některé z faktorů, které napomáhají prodejcům být tími nejúspěšnějšími.
Ochrana spotřebitele v oblasti potravin
Osvaldová, Denisa ; Neděla, Radek (vedoucí práce) ; Pastorčák, Jan (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je zmapování legislativních předpisů týkajících se ochrany spotřebitele v oblasti potravin a jejich dodržování v České republice. Cílem práce je zjistit, zda jsou legislativní akty v této oblasti ze strany výrobců a prodejců opravdu dodržovány a na jaké úrovni se ochrana spotřebitele v oblasti potravin v současné době nachází. Text této práce je rozdělen do dvou větších celků. První část je věnována teoretickému vytyčení zákonných požadavků na ochranu spotřebitele v oblasti potravin. Druhá část je zaměřena na výsledky průzkumu, který se snažil odhalit, jak to s ochranou spotřebitele v oblasti potravin na pultech potravinářských řetězců ve skutečnosti vypadá.
Analýza vztahu příjmu cílového segmentu a efektivity přímého prodeje na trhu vzdělávacích materiálů
Kasal, Filip ; Říha, David (vedoucí práce)
Hlavním tématem této bakalářské práce je problematika přímého prodeje jako jednoho z nejstarších nástrojů současného komunikačního mixu a jeho ovlivnění průměrným příjmem, kterým disponuje segment, na nějž je přímý prodej zacílen. Cílem práce je tedy zhodnotit, zda má jeden z demografických faktorů, a to medián příjmu na domácnost, vliv na konečnou produkci jednotlivých prodejců. Teoretická část práce je zaměřena na přímý prodej, jeho charakteristiku a postavení na světovém trhu. Dále je součástí teoretického výkladu také podrobné vylíčení osobnosti prodejce, proces získávání zákazníka a způsoby organizace přímého prodeje. Teoretickou část práce uzavírá kapitola tržní segmentace a popis faktoru průměrného příjmu. Pro účely praktické části jsem využil studentské stáže v přímém prodeji pod záštitou společnosti Southwestern Advantage, která využívá tohoto komunikačního nástroje k distribuci vlastní produkce vzdělávacích materiálů pro americkou školou povinnou mládež. Na základě analýzy přímého prodeje šesti studentů a jejich produkce v letech 2011 a 2012 a porovnání jejich výsledků s mediánem příjmu na domácnost v lokacích prodeje zhodnotím, zda má průměrný příjem vliv na přímý prodej vzdělávacích materiálů. Dílčí kapitolou praktické části je také stručný popis trhu, na kterém společnost Southwestern Advantage působí, marketingového mixu společnosti a cenové srovnání substitutů na trhu. Závěrem zhodnotím, zda je rozdílný příjem v oblastech prodeje směrodatný pro nárůst či pokles prodeje, a pokud ano, navrhnu řešení, jak tyto změny potlačit či jich naopak využít.
Door-to-door sales
Pacalová, Michaela ; Malý, Josef (vedoucí práce) ; Machková, Hana (oponent)
Práce sa věnuje tématu přímého prodeje. Cíl práce je na základě komparace přímého prodeje zhodnotit jeho specifika ve vybraných zemích, přiblížit přímý prodej ve vybrané společnosti a poukázat na tuto formu prodeje nejen doma, ale i v zahraničí. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoreticka část práce vymezuje základní pojmy řešené problematiky, charakterizuje přímý prodej a předpoklady jeho úspěšnosti. Závěrem této části je komparace přímého prodeje ve vybraných zemích, a to na základě statistických ukazatelů a také běžně dostupných informací. V praktické části je představena společnost Southwestern, která využívá pŕímý prodej k distribuci vzdělávacích produktů. Je zde stručně shrnuta její historie, produktové portfolio a také Southwestern Advantage stáž pro studenty vysokých škol.
Vyřizování reklamací ze spotřebitelských smluv
DRBOHLAVOVÁ, Magdaléna
Spotřebitel není v problematice své ochrany dostatečně vzdělán a informace získává nahodile, podle míry vlastního zájmu. Minimum spotřebitelů je informováno o státních institucích, či občanských sdružení, které se zabývají touto oblastí. A také minimum spotřebitelů by se obrátilo v případě nedobře vyřízené reklamace na některou ze státních institucí nebo občanského sdružení. Názorem více jak poloviny spotřebitelů je, že nejsou dostatečně informováni o reklamačnímu řádu prodejny, avšak z druhé strany se větší část spotřebitelů o reklamační řád prodejny vůbec nezajímá. Spotřebitelé nejvíce reklamují zboží v hodnotě nad 1000 Kč, tudíž se jedná o hodnotnější věci. Reklamacemi zboží v nižších hodnotách, např. z oblasti drogerie a potravin se spotřebitelé příliš nezabývají. Nejčastěji je reklamace zboží vyřízena opravou zboží, následně výměnou zboží až v poslední řadě jsou reklamace vyřizovány slevou z ceny. Převážná část jak malých tak velkých prodejců nenabízí výpůjčku podobného výrobku v době trvání reklamace. V tomto případě samozřejmě záleží na povaze reklamovaného zboží. Skoro většina dotazovaných respondentů uvítá upozornění od prodejce na předčasné vyřízení reklamace. V případě vyřízení reklamace způsobem, se kterým není spotřebitel spokojen se spotřebitel dále snaží o komunikaci s prodejcem. Ze strany malých i velkých prodejců je to obdobné. Pomoc u státních institucí a občanských sdružení spotřebitelé téměř nevyhledávají, ač tyto instituce jsou ochotny vstřícné komunikace se spotřebiteli.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.