Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vlastní literární dílo s autorským komentářem
Wilczková, Lucie ; Peterka, Josef (vedoucí práce) ; Píšová, Ina (oponent)
Diplomová práce Vlastní próza s autorským komentářem obsahuje dvě části. První část tvoří autorská próza s názvem Než se to stalo. Jedná se o víceperspektivní psychologickou prózu z rodinného života, ve které hlavní roli hraje Mirek. Mirek je již od dětství živější dítě. Svým rodičům přivádí řadu starostí, které s rostoucím věkem jen přibývají. V jeho dvanácti letech, v době, kdy se příběh odehrává, zajdou jeho problémy příliš daleko a způsobí řadu komplikací i v manželství jeho rodičů. Ve druhé části diplomové práce autorka reflektuje vlastní tvůrčí zkušenost. Zabývá se například charakteristikami jednotlivých postav, motivací pro výběr tématu, variantami závěru a volbou literárního kódu a titulu. Nedílnou část práce tvoří dvě literární kritiky a vyjádření autorky k nim. KLÍČOVÁ SLOVA psychologická próza, Než se to stalo, rodinné vztahy, problémové dítě, titul, vyprávění
Problémové děti ve skautském středisku. Návrh kurzu doplňující vzdělávací systém Junáka - svazu skautů a skautek
Kubíčková, Michaela ; Matoušek, Oldřich (vedoucí práce) ; Pazlarová, Hana (oponent)
Ve své diplomové práci jsem se zaměřila na příčiny problémového chování dětí, se kterými se setkávají skautští vedoucí v Libereckém kraji a jejich dovednost problémy řešit. Na teoretickou část navazuje kombinace kvantitativního a kvalitativního výzkumu. V teoretické části jsem popsala organizaci Junák - svaz skautů a skautek, její vzdělávací systém, dále jsem se zaměřila na příčiny problémového chování dětí, kompetence vedoucího, ohrožení dítěte v případě, že kompetence chybí a metodiku práce s dětmi v Junáku. V empirické části bylo mým cílem porozumět tomu, s jakými problémy se skautští vedoucí setkávají, zda je dokáží řešit a jak by si představovali vzdělávací seminář, který by jim při práci s problémovými dětmi pomohl. Metodou dotazníku s uzavřenými i otevřenými otázkami jsem získala data od 68 vedoucích v Libereckém kraji. Poté jsem metodou polostrukturovaného rozhovoru získala informace od deseti vedoucích střediska Řetěz Česká Lípa. V rozhovorech jsem sledovala: problémy, se kterými se vedoucí setkali, jak je řešili, zda bylo toto řešení úspěšné a konkrétní představy o podobě kurzu. Výstupem tohoto výzkumu je návrh obsahu a příslušných náležitostí (harmonogram, délka, forma, metody, cíle apod.) kurzu pro vedoucí pracující s problémovými dětmi. Klíčová slova skauting, metodika práce s dětmi v...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.