Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Módní fotografie a její současná pozice v médiích a reklamě
Mikešová, Kateřina ; Lábová, Alena (vedoucí práce) ; Osvaldová, Barbora (oponent)
Bakalářská práce Módní fotografie a její současná pozice v médiích a reklamě se zabývá úlohou fashion stories ve vztahu k lifestylovým magazínům, které je publikují, s ohledem na to, jací fotografové jsou pod jednotlivými fashion story podepsáni, a zda inzerce v daných magazínech souvisí s obsahem fashion stories. Analytická část práce je založena na konkrétním příkladu tří lifestylových magazínů vycházejících v České republice - Elle, Dolce Vita, proč ne?! a na práci čtyř fotografů v nich nejčastěji publikujících - Anně Mrázek Kovačič, Standovi Merhoutovi a dvojicích Štěpánka Stein & Salim Issa, René & Radka. Je rozdělena do tří dílčích celků. První zkoumá fashion stories a jejich roli v médiích, vymezuje parametry, na jejichž základě lze určit kvalitu jednotlivých fashion stories a tyto pak aplikuje na jednotlivé magazíny. Druhý analyzuje vztah fashion stories k reklamě na základě značek, které v daných magazínech inzerují v komparaci ke značkám, které jsou ve fashion stories použity. Třetí pak analyzuje fotografický styl autorů a hledá, nakolik je ovlivněn požadavky dané zakázky.
Luxusní lifestylové přílohy deníků v České republice
Tesařová, Valentina ; Zezulková, Markéta (vedoucí práce) ; Jirák, Jan (oponent)
Diplomová práce mapuje fenomén českých deníkových příloh luxusního charakteru. Suplementy ZEN, City Life, Esprit a Proč ne?! vycházejí společně s deníky E15, MF Dnes, Lidové noviny a Hospodářské noviny. V teoretické části práce je nejdříve nastíněn vývoj, kterým si prošly lifestylové časopisy a klasické deníkové přílohy, protože studované suplementy představují jakousi kombinaci právě těchto dvou mediálních produktů. Další kapitola práce se věnuje obsahu médií z hlediska politické ekonomie komunikace, podle níž jsou média skrytě ovlivňována politickými a ekonomickými elitami, které prostřednictvím inzerce a public relations zasahují do redakčního obsahu médií. Formují tak veřejné mínění dle potřeb svých zájmů. Teoretická část se tedy ve svém závěru soustředí i na definici reklamy a public relations. Praktická část práce zkoumá metodou sémiotické analýzy, jakým způsobem je čtenářům prezentována ideologie úspěchu - všeobecně přisuzovaného právě politickým a ekonomickým elitám, které dle politické ekonomie komunikace mediální produkty tajně ovládají. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Luxusní lifestylové přílohy deníků v České republice
Tesařová, Valentina ; Zezulková, Markéta (vedoucí práce) ; Jirák, Jan (oponent)
Diplomová práce mapuje fenomén českých deníkových příloh luxusního charakteru. Suplementy ZEN, City Life, Esprit a Proč ne?! vycházejí společně s deníky E15, MF Dnes, Lidové noviny a Hospodářské noviny. V teoretické části práce je nejdříve nastíněn vývoj, kterým si prošly lifestylové časopisy a klasické deníkové přílohy, protože studované suplementy představují jakousi kombinaci právě těchto dvou mediálních produktů. Další kapitola práce se věnuje obsahu médií z hlediska politické ekonomie komunikace, podle níž jsou média skrytě ovlivňována politickými a ekonomickými elitami, které prostřednictvím inzerce a public relations zasahují do redakčního obsahu médií. Formují tak veřejné mínění dle potřeb svých zájmů. Teoretická část se tedy ve svém závěru soustředí i na definici reklamy a public relations. Praktická část práce zkoumá metodou sémiotické analýzy, jakým způsobem je čtenářům prezentována ideologie úspěchu - všeobecně přisuzovaného právě politickým a ekonomickým elitám, které dle politické ekonomie komunikace mediální produkty tajně ovládají. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Konstrukce luxusního životního stylu na stránkách magazínu proč ne?
Maxa, Martin ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Vochocová, Lenka (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na procesy konstruování luxusního životního stylu na stránkách lifestylového magazínu proč ne?!. Téma si klade za cíl analyzovat jeden rok jeho činnosti v několika rovinách. První rovinu představuje kvantitativní obsahová analýza, jejíž primární cíl je určit poměr inzerce vůči redakčnímu obsahu. Na základě těchto kvantitativních zjištění bude obsahová skladba magazínu konfrontována s majetkovou strukturou nejvýznamnějších inzerentů. Druhou rovinou jsou expertní rozhovory provedené se šéfredaktorem a jednou redaktorkou magazínu, které přinášejí cenný doplňující materiál. Třetí rovinu představuje kvalitativní obsahová analýza, která se zaměří na luxusní životní styl, jež je prostřednictvím magazínu konstruován. Tento luxusní životní styl bude popisován skrze vybrané příklady a ukázky obrazového a textového charakteru. Teoretický úvod poskytne širší historický rámec, ve kterém se koncept luxusu utvářel. Tyto poznatky jsou poté v praktické části práce využity k vysvětlení řady popisovaných fenoménů, které luxusní životní styl a jeho symboliku vytváří. Závěrečná část práce nabízí detailní rozbor skladby inzerentů, jejich produktů a rozvrstvení v rámci segmentů luxusního trhu prostřednictvím komplexních vizualizací.
Módní fotografie a její současná pozice v médiích a reklamě
Mikešová, Kateřina ; Lábová, Alena (vedoucí práce) ; Osvaldová, Barbora (oponent)
Bakalářská práce Módní fotografie a její současná pozice v médiích a reklamě se zabývá úlohou fashion stories ve vztahu k lifestylovým magazínům, které je publikují, s ohledem na to, jací fotografové jsou pod jednotlivými fashion story podepsáni, a zda inzerce v daných magazínech souvisí s obsahem fashion stories. Analytická část práce je založena na konkrétním příkladu tří lifestylových magazínů vycházejících v České republice - Elle, Dolce Vita, proč ne?! a na práci čtyř fotografů v nich nejčastěji publikujících - Anně Mrázek Kovačič, Standovi Merhoutovi a dvojicích Štěpánka Stein & Salim Issa, René & Radka. Je rozdělena do tří dílčích celků. První zkoumá fashion stories a jejich roli v médiích, vymezuje parametry, na jejichž základě lze určit kvalitu jednotlivých fashion stories a tyto pak aplikuje na jednotlivé magazíny. Druhý analyzuje vztah fashion stories k reklamě na základě značek, které v daných magazínech inzerují v komparaci ke značkám, které jsou ve fashion stories použity. Třetí pak analyzuje fotografický styl autorů a hledá, nakolik je ovlivněn požadavky dané zakázky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.