Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mediální obraz hlavních kandidátů v republikánských primárních volbách v USA 2024
Jakšič, Marek ; Just, Petr (vedoucí práce) ; Osvaldová, Barbora (oponent)
Práce s názvem Mediální obraz hlavních kandidátů v republikánských primárních volbách v USA 2024 se zaměřuje na detailní analýzu článků informujících o uchazečích o republikánskou nominaci pro listopadové prezidentské volby ve Spojených státech. V analyzovaném období od 14. listopadu 2023 do 14. ledna 2024 jsou zkoumány články pojednávající o kandidátech republikánské strany. Kvůli jejich vysokému počtu byla do analýzy zařazena pouze pětice největších favoritů primárek. Těmi byli Donald Trump, Ron DeSantis, Nikki Haleyová, Vivek Ramaswamy a Chris Christie. Do analýzy byla zařazena pouze tři média, lépe řečeno jejich zpravodajské servery. Prvním je web CNN.com, který je zástupcem levicově orientovaných médií. Druhým zvoleným serverem je WSJ.com, jenž naopak reprezentuje média středová, ta pravicově orientovaná pak zastupuje web FOXNews.com. Jak tedy lze vidět, do analýzy byla záměrně zařazena pouze tři média, každé z nich ale zaujímá na pravolevé politické škále jiné místo. Dá se proto předpokládat, že se jejich informování o jednotlivých kandidátech bude trochu lišit. Poslední podmínka, kterou musely články splnit, aby mohly být do výzkumu zařazeny, byla, že se texty musely týkat zvolených témat. Těmito devíti tématy byly inflace, migrace z Mexika, zdravotní péče, klimatická změna, potratová...
Analýza volební kampaně Bernieho Sanderse v prezidentských primárních volbách Demokratické strany v roce 2020
Shugaová, Jana ; Shavit, Anna (vedoucí práce) ; Koblovský, Petr (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou volební kampaně Bernieho Sanderse v amerických prezidentských primárkách v roce 2020. Cílem případové studie je pomocí kvalitativní analýzy několika komunikačních nástrojů určit, zda kampaň cílila na mladé voliče, a pokud tomu tak je, zda v komunikaci mířící na tuto skupina kampaň pracovala s tématem demokratického socialismu. V první části práce je popsán volební systém Spojených států, a jak jeho fungování ovlivňuje cíle a specifika marketingové komunikace ve volebních kampaních. Dále se práce věnuje osobnosti Bernieho Sanderse a mapuje jeho politickou kariéru od počátků v politickém aktivismu a komunální politice až po vzestup mezi nejvýraznější osobnosti Demokratické strany a první prezidentskou volební kampaň v roce 2016. Ve druhé polovině se práce věnuje analýze vybraných komunikačních nástrojů Sandersovy kampaně v roce 2020 a sleduje, zda tato kampaň cílila na mladé voliče do třiceti let a zda v komunikaci směřované k této skupině voličů kampaň akcentovala myšlenku demokratického socialismu.
Prezidentské primární volby ve Spojených státech amerických v roce 2008
Andrýsová, Lenka ; Dvořáková, Vladimíra (vedoucí práce)
Práce pojednává o prezidentských primárních volbách ve Spojených státech amerických v roce 2008. Po obecném úvodu o tom, jak primární volby fungují a v čem spočívá jejich smysl, následuje část popisující a srovnávající stanoviska klíčových kandidátů (Hillary Rodham Clinton, John McCain a Barack Obama, příp. John Edwards, Rudolph Giuliani, Mike Huckabee, Mitt Romney) k jednotlivým problémům. Tím zachycuje hlavní myšlenkové trendy v politických stranách a navrhuje, jak může vypadat diskuze v období listopadových prezidentských voleb. Tato práce se taktéž zabývá rasovou, genderovou otázkou a ageismem v průběhu politické kampaně. Mimoto práce zabývá novými komunikačními internetovými kanály, kterých lze v politické kampani využít.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.