Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingové strategie
Schwarz, Petra ; Schüller, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vytvořením návrhu marketingové strategie společnosti GN s.r.o. se zaměřením na marketingový mix. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou, analytickou a návrhovou. V teoretické části se budu věnovat vymezení základních principů tvorby marketingové strategie, sestavení marketingového mixu se zaměřením na produktovou cenovou, distribuční a komunikační politiku a analýzu marketingového prostředí. Části analytickou pak bude provedení analýzy současného stavu společnosti. Návrhovou částí pak samotný návrh marketingové strategie se zaměřením na marketingový mix.
Model elektronického obchodu
Zavrtálková, Hana ; Trčka, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
V této práci jsem vypracovala návrh modelu elektronického obchodu pro firmu Vinařství Štěpán Maňák. Zmiňuji zde budoucí možné nástrahy konkurence a jiné překážky při zavedení prodeje přes internet. Dále jsou v práci rozebrány veškeré potřebné kroky, které je důležité promyslet a udělat ještě před samotným naprogramováním obchodu. Firma se pak sama rozhodne, zda na stávající internetové stránky pouze naprogramuje elektronický obchod nebo zda zvolí druhou variantu, kterou upřednostňuji, a to kontaktovat mnou doporučenou společnost Tomáše Zimáčka, která bude s firmou ráda spolupracovat a vytvoří jí zcela nové, daleko přitažlivější stránky.
Návrh na zlepšení marketingového řízení ve firmě
Jelínková, Martina ; Ševčíková, Kamila (oponent) ; Meluzín, Václav (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje problémy, které souvisejí s marketingovým řízením firmy. Obsahuje návrh takové strategie marketingového řízení, jehož respektování povede ke zlepšení propagace a distribuce firmy, a tím i k upevnění jejího postavení na trhu a vytlačení slabší konkurence.
Návrh marketingové strategie
Schwarz, Petra ; Schüller, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vytvořením návrhu marketingové strategie společnosti GN s.r.o. se zaměřením na marketingový mix. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou, analytickou a návrhovou. V teoretické části se budu věnovat vymezení základních principů tvorby marketingové strategie, sestavení marketingového mixu se zaměřením na produktovou cenovou, distribuční a komunikační politiku a analýzu marketingového prostředí. Části analytickou pak bude provedení analýzy současného stavu společnosti. Návrhovou částí pak samotný návrh marketingové strategie se zaměřením na marketingový mix.
Podnikatelský plán: kosmetické studio
Svobodová, Martina ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Cílem práce je sestavit podnikatelský plán, na základě kterého se podnikatel rozhodne, zdali bude svůj záměr realizovat či nikoliv. Předmětem projektu je kosmetické studio, které má aktuálně vybudovanou jistou klientskou základnu, nicméně správně cíleným marketingem a výběrem místa s velkým potenciálem, je možné nalézt více zákazníků. Výsledky předvýzkumu položí základ pro otestování konceptu a stanoví pravidla pro vlastní marketingový průzkum. Zároveň pomůže při zjištění potenciálu poptávky. Následovat bude odhad a nastavení ceny na základě cenové sensitivity a preferencí. Celý koncept bude provázet osobní motivace podnikatele a hodnoty, které by měly stát uprostřed každého podniku bez ohledu na jeho velikost.
Model elektronického obchodu
Zavrtálková, Hana ; Trčka, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
V této práci jsem vypracovala návrh modelu elektronického obchodu pro firmu Vinařství Štěpán Maňák. Zmiňuji zde budoucí možné nástrahy konkurence a jiné překážky při zavedení prodeje přes internet. Dále jsou v práci rozebrány veškeré potřebné kroky, které je důležité promyslet a udělat ještě před samotným naprogramováním obchodu. Firma se pak sama rozhodne, zda na stávající internetové stránky pouze naprogramuje elektronický obchod nebo zda zvolí druhou variantu, kterou upřednostňuji, a to kontaktovat mnou doporučenou společnost Tomáše Zimáčka, která bude s firmou ráda spolupracovat a vytvoří jí zcela nové, daleko přitažlivější stránky.
Návrh na zlepšení marketingového řízení ve firmě
Jelínková, Martina ; Ševčíková, Kamila (oponent) ; Meluzín, Václav (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje problémy, které souvisejí s marketingovým řízením firmy. Obsahuje návrh takové strategie marketingového řízení, jehož respektování povede ke zlepšení propagace a distribuce firmy, a tím i k upevnění jejího postavení na trhu a vytlačení slabší konkurence.
Kalkulace nákladů a stanovování cen v podniku
LUKŠOVÁ, Veronika
Hlavní náplní této diplomové práce bylo analyzovat kalkulační systém a cenovou tvorbu konkrétního podniku. První část bakalářské práce je zaměřena na teoretické poznatky o kalkulacích a cenách. Druhá část diplomové práce je již věnována konkrétnímu podniku. Analýza byla provedena ve stavebním podniku STAVING, Studená spol. s r.o., který sestavuje individuální kalkulace dle požadavků konkrétních zákazníku. Systém cenové kalkulace je v bakalářské práci prezentován na konkrétních příkladech.
Strategie vstupu společnosti UJP Praha a.s. na zahraniční trhy
Klocová, Klára ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Klosová, Anna (oponent)
Tématem bakalářské práce je strategie společnosti UJP PRAHA a.s. při obchodování na zahraničních trzích, případně při vstupu na nové trhy. Práce obecně pojednává o obchodní politice společnosti, jejíž součástí je analýza konkurenčního prostředí, výčet způsobů prodeje a propagace výrobků a také stručný přehled potřeb trhu. Další část práce se věnuje analýze odbytových možností, ze které vyplývají nejperspektivnější oblasti pro obchodování. V závěru jsou navržena konkrétní doporučení směřující ke zvýšení tržeb a zajištění budoucího uplatnění společnosti na světových trzích.
Komparace strategie firmy OEZ s.r.o. před a po začlenění do skupiny Siemens
Faltusová, Ludmila ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Vlčková, Magdalena (oponent)
Předložená bakalářská práce se zabývá porovnáním podnikové strategie společnosti OEZ před a po převzetí koncernem Siemens. V práci propojuji teoretické poznatky s praxí v podniku. Po důkladném představení obou společností se zabývám samotnou akvizicí a motivy k ní vedoucími. V další části jsou popsány a porovnány jednotlivé politiky marketingového mixu před a po převzetí. V poslední kapitole jsou zpracovány SWOT analýzy a pomocí jejich komparace zhodnocuji dopad akvizice na strategii podniku. Cílem mé práce je popsat, porovnat a zhodnotit situaci, ve které se podnik nacházel před akvizicí a ve které se nachází nyní. Hlavním přínosem je tedy zhodnocení akvizice s ohledem na popsané oblasti a také celkové zhodnocení pomocí SWOT analýz.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.