Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zdroje hodnotového a cenového vnímaní klientů velké banky
Melnik, Dzmitry ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Tahal, Radek (oponent)
Diplomová práce popisuje teoretické základy hodnotově orientované ceny, proces její tvorby a demonstruje teorii v praxi na reálném případu hledání klíčových zdrojů hodnotového a cenového vnímání klientů velké české banky. Dále popisuje, jak vnímá zákazník hodnotu a cenu, co jeho vnímání ovlivňuje, jak je možné dnes efektivně zkoumat, měřit a vytvořit hodnotově orientovanou cenu pro zákazníka pomocí segmentace a komunikace. Aplikační část popisuje proces identifikace zdrojů vnímání hodnoty a ceny přes výzkum od stolu, kvalitativní a kvantitativní výzkumu trhu - konkrétně hloubkové rozhovory a analýzu odvozené důležitosti atributů, která dokáže určit sílu jednotlivých vlastností produktu a ceny na vnímání klienta. Práce uvádí nejdůležitější vlastnosti vnímání pro nejmenovanou velkou českou banku, která zápasí s odlivem klientů do malých bank. Práce navrhuje, jak daný odliv zastavit a zlepšit vnímání banky na trhu mezi klienty i neklienty.
Analýza vnímání neúplných cen zájezdů v České Republice
Valová, Lucie ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Herget, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou uvádění cen zájezdů v České republice. V teoretické části popisuje proces sestavování zájezdů, různé způsoby tvorby cen spolu s ukázkami kalkulace a vyjmenovává cenové strategie. Dále ukazuje rozdíly ve vnímání cen firmou a zákazníkem a také seznamuje s problematikou psychologického působení cen na spotřebitele. Důležitou součástí práce je analýza současné situace uvádění cen zájezdů v ČR v komparaci se situací v zahraničí. Kapitoly jsou zaměřeny na analýzu legislativy v oblasti tvorby a uvádění cen zájezdů, na praxi českých a zahraničních cestovních kanceláří a na kroky zainteresovaných institucí podniknutých k vyřešení dané problematiky. Celá práce je v závěru doplněna o detailní analýzu dat získaných z vlastního dotazníkového šetření.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.