Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Efektivita predikčních trhů: případ Intradu
Brandejs, David ; Dózsa, Martin (vedoucí práce) ; Benčík, Daniel (oponent)
1 Abstrakt Bakalářská práce potvrzuje hypotézu slabé tržní efektivity na politických trzích pro události na Intrade predikčním trhu, které skončily mezi 1. říjnem 2012 a 31. prosincem 2012. Tři testy jednotkového kořene, tedy ADF GLS, KPSS a Lo-Mackinlay test, prokázaly na 5% hladině významnosti, že 140 ze 191 testovaných politických událostí je slabě tržně efektivních, což odpovídá vy- soké relativní tržní efektivitě (73,3%). Testování mimopolitických trhů vykazuje znatelně nižší tržní efektivitu. Logit model zamítnul na 5% hladině významnosti předpoklad celkového obchodovaného množství akcií jako signifikantního para- metru pro odhad tržní efektivity. Klíčová slova Predikční trh, Intrade, hypotéza efek- tivních trhů, relativní efektivita trhu, ADF test, KPSS test E-mail autora David.Brandejs@seznam.cz E-mail vedoucího práce Martin@Dozsa.cz
Efektivita predikčních trhů: případ Intradu
Brandejs, David ; Dózsa, Martin (vedoucí práce) ; Benčík, Daniel (oponent)
1 Abstrakt Bakalářská práce potvrzuje hypotézu slabé tržní efektivity na politických trzích pro události na Intrade predikčním trhu, které skončily mezi 1. říjnem 2012 a 31. prosincem 2012. Tři testy jednotkového kořene, tedy ADF GLS, KPSS a Lo-Mackinlay test, prokázaly na 5% hladině významnosti, že 140 ze 191 testovaných politických událostí je slabě tržně efektivních, což odpovídá vy- soké relativní tržní efektivitě (73,3%). Testování mimopolitických trhů vykazuje znatelně nižší tržní efektivitu. Logit model zamítnul na 5% hladině významnosti předpoklad celkového obchodovaného množství akcií jako signifikantního para- metru pro odhad tržní efektivity. Klíčová slova Predikční trh, Intrade, hypotéza efek- tivních trhů, relativní efektivita trhu, ADF test, KPSS test E-mail autora David.Brandejs@seznam.cz E-mail vedoucího práce Martin@Dozsa.cz
Prezidentské volby v USA 2012: vliv nových médií na volební kampaň
Chrtová, Michaela ; Dvořáková, Vladimíra (vedoucí práce) ; Školkayová, Marta (oponent)
Diplomová práce se zabývá vlivem nových médií na vedení politické kampaně. Vychází z teorií politické komunikace a nových médií, které porovnává s reálným využitím těchto médií při organizaci prezidentské kampaně v USA v roce 2012. Práce je rozdělena do tří kapitol, z nichž první se zabývá teoretickým rámcem nových médií a politické komunikace, včetně nastínění historického vývoje a největších změn, které v této oblasti proběhly v druhé polovině 20. století. Ve druhé kapitole je rozveden systém a milníky amerických prezidentských voleb, jenž se značně liší od voleb evropských. Svůj prostor dostal i rozbor obou kampaní, republikánské i demokratické. Poslední kapitola práce se zabývá konkrétním využitím nových médií v rámci vedení prezidentské kampaně. Jednotlivé podkapitoly jsou věnovány prezidentským debatám, jež tvoří důležitou součást kampaně, obrazu kandidátů v zahraničí, negativní kampani šířené zejména pomocí sociálních sítí a konktrétnímu užití nových médií kampaněmi. Důležitou součástí amerického volebního systému jsou i dobrovolnické týmy účastnící se kampaní, proto se i jimi jedna podkapitola zabývá.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.