Název: Prezidentské volby v USA 2012: vliv nových médií na volební kampaň
Překlad názvu: Presidential Election in the US 2012: Influence of new media on political campaigns
Autoři: Chrtová, Michaela ; Dvořáková, Vladimíra (vedoucí práce) ; Školkayová, Marta (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: facebook; nová média; Obama; prezidentské volby USA; Romney; facebook; new media; Obama; presidential election USA; Romney

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35032

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-150323


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2013-02-13, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet