Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zpracování jazyka C v prohlížeči na bázi .NET
Kužela, Michal ; Křivka, Zbyněk (oponent) ; Kolář, Dušan (vedoucí práce)
Cílem této práce je umožnit programování v jazyce C uvnitř prohlížeče a to i v režimu offline. Zaměřuje se na technologie .NET a WebAssembly. Implementace proběhla ve frameworku Blazor WebAssembly. Důraz byl kladen na pokrytí rozsahu jazyka C využívaného začínajícími programátory. Vytvořený interpret poskytuje prostředí pro programování v prohlížeči, obsahuje virtuální souborový systém a možnost vložení uživatelského vstupu. Výhodou tohoto řešení je možnost práce offline, krokování kódu a možnost okamžitého vyhodnocení kódu.
Aplikace pro odhalování plagiátů u rozsáhlých projektů
Kačic, Matej ; Přikryl, Zdeněk (oponent) ; Lukáš, Roman (vedoucí práce)
Cieľom práce je vytvoriť aplikáciu, ktorá rozpozná plagiáty v programovom kóde v projektoch bez kostry. Zaoberá sa konštrukciami v jazyku C a C++ a ich následným použitím pri detekcii plagiátov. Projekty prejdú fázami preprocesora, lexikálnej analýzy a tvorby porovnávacej štruktúry. Následne sa porovnávajú štatistickým testom a "Body" testom založeným na Najdlhšej spoločnej podpostupnosti.
Engine v GLSL
Šlesár, Michal ; Karas, Matej (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Tvorba grafickej aplikácie spúštanej na GPU typicky obnáša konfiguráciu GPU, vytvorenie a konfiguráciu potrebných objektov a následne implementáciu samotného chovania aplikácie. Cieľom práce je za pomoci aplikačného rozhrania OpenGL vytvoriť nástroj, ktorý by túto konfiguráciu automatizoval. Užívateľ by vďaka tomu nemusel strácať čas konfiguráciou a mohol by rýchlo tvoriť a prototypovať grafické aplikácie. Vytvorený nástroj navyše aplikácii pridáva rôzne rozširujúce možnosti, ktoré nie sú natívne na GPU dostupné alebo podporované, ako napríklad práca s myšou a klávesnicou. 
Aplikace pro odhalování plagiátů
Šalplachta, Pavel ; Květoňová, Šárka (oponent) ; Lukáš, Roman (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá programovacími jazyky C a C++, různými způsoby zápisu jejich konstrukcí a vývojem aplikace, která rozpozná velmi podobné programy napsané v těchto programovacích jazycích. Aplikace je určena pro kontrolu plagiátů ve školních projektech, ve kterých mají studenti za úkol vytvořit program v jazyce C nebo C++. Aplikace dokáže zkontrolovat jak krátké programy, tak i rozsáhlé programy rozdělené do několika modulů.
Zpracování jazyka C v prohlížeči na bázi .NET
Kužela, Michal ; Křivka, Zbyněk (oponent) ; Kolář, Dušan (vedoucí práce)
Cílem této práce je umožnit programování v jazyce C uvnitř prohlížeče a to i v režimu offline. Zaměřuje se na technologie .NET a WebAssembly. Implementace proběhla ve frameworku Blazor WebAssembly. Důraz byl kladen na pokrytí rozsahu jazyka C využívaného začínajícími programátory. Vytvořený interpret poskytuje prostředí pro programování v prohlížeči, obsahuje virtuální souborový systém a možnost vložení uživatelského vstupu. Výhodou tohoto řešení je možnost práce offline, krokování kódu a možnost okamžitého vyhodnocení kódu.
Engine v GLSL
Šlesár, Michal ; Karas, Matej (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Tvorba grafickej aplikácie spúštanej na GPU typicky obnáša konfiguráciu GPU, vytvorenie a konfiguráciu potrebných objektov a následne implementáciu samotného chovania aplikácie. Cieľom práce je za pomoci aplikačného rozhrania OpenGL vytvoriť nástroj, ktorý by túto konfiguráciu automatizoval. Užívateľ by vďaka tomu nemusel strácať čas konfiguráciou a mohol by rýchlo tvoriť a prototypovať grafické aplikácie. Vytvorený nástroj navyše aplikácii pridáva rôzne rozširujúce možnosti, ktoré nie sú natívne na GPU dostupné alebo podporované, ako napríklad práca s myšou a klávesnicou. 
Aplikace pro odhalování plagiátů u rozsáhlých projektů
Kačic, Matej ; Přikryl, Zdeněk (oponent) ; Lukáš, Roman (vedoucí práce)
Cieľom práce je vytvoriť aplikáciu, ktorá rozpozná plagiáty v programovom kóde v projektoch bez kostry. Zaoberá sa konštrukciami v jazyku C a C++ a ich následným použitím pri detekcii plagiátov. Projekty prejdú fázami preprocesora, lexikálnej analýzy a tvorby porovnávacej štruktúry. Následne sa porovnávajú štatistickým testom a "Body" testom založeným na Najdlhšej spoločnej podpostupnosti.
Aplikace pro odhalování plagiátů
Šalplachta, Pavel ; Květoňová, Šárka (oponent) ; Lukáš, Roman (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá programovacími jazyky C a C++, různými způsoby zápisu jejich konstrukcí a vývojem aplikace, která rozpozná velmi podobné programy napsané v těchto programovacích jazycích. Aplikace je určena pro kontrolu plagiátů ve školních projektech, ve kterých mají studenti za úkol vytvořit program v jazyce C nebo C++. Aplikace dokáže zkontrolovat jak krátké programy, tak i rozsáhlé programy rozdělené do několika modulů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.